Tundub, et Fordi puhul A-16622-LS on nahast nurgakaitse ja A-16622-RS on kummist.
Vasta

võhikliku kõrvaltvaatajana teeks ise panuse presendile.
lihtsalt seepärast, et seda oli n liidus massiliselt ja kasutati
kõikvõimalikes ja võimatutes kohtades.
Vasta

(06-05-2021, 09:02 AM)Brrr Kirjutas:  Tundub, et Fordi puhul A-16622-LS on nahast nurgakaitse ja A-16622-RS on kummist.
R- rubber; L- leather - näikse loogiline. 
Või siis klassikaline R- right, L- left.
Vasta

Ei tasu võtta tõsiselt mehe postitusi kelle ainuke väljund foorumis on sisutühi inisemine.  Eranditult kõik postitused on täielik lälin ja reaalse sisuta virtuaalne okse. Ehk teeks teene ja uputaks end ära või siis hakkaks inimeseks ja annaks enda projektidega teistele eeskuju, antud juhul ei näe seda ei kassitapp ega spitfire poolt paistmas kuskilt otsast. Vähem möla, pikem samm. 

Mina ei tea kas olid nurgad nahast või kummis, ausalt öeldes täiesti pohhui ka tänasel päeval.  Aga samas tean kindlalt et seda ei tea siinsed kaks tarka samuti.
Ksf formika on põhjendanud kõik otsused ja tegude tagamaad põhjalikult ära, nii vapi suurendamise kui ka kõik muud detailid. Saage juba üle ja sebige elu endale, või võtke tuba ja jätke teised rahule.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(07-05-2021, 14:12 PM)mlsluik Kirjutas:  Ei tasu võtta tõsiselt mehe postitusi kelle ainuke väljund foorumis on sisutühi inisemine.  Eranditult kõik postitused on täielik lälin ja reaalse sisuta virtuaalne okse. Ehk teeks teene ja uputaks end ära või siis hakkaks inimeseks ja annaks enda projektidega teistele eeskuju, antud juhul ei näe seda ei kassitapp ega spitfire poolt paistmas kuskilt otsast. Vähem möla, pikem samm. 

Mina ei tea kas olid nurgad nahast või kummis, ausalt öeldes täiesti pohhui ka tänasel päeval.  Aga samas tean kindlalt et seda ei tea siinsed kaks tarka samuti.
Ksf formika on põhjendanud kõik otsused ja tegude tagamaad põhjalikult ära, nii vapi suurendamise kui ka kõik muud detailid. Saage juba üle ja sebige elu endale, või võtke tuba ja jätke teised rahule.

Mehejutt! Selliseid postitusi tahakski siin rohkem näha, mitte sisutühja inisemist!
Aga oled kogu oma tubliduse ja super-hüper tegija oleku juures ikka paras mölakas ka, mulle tundub. Sa ei tea, aga sul on pohhui ja kõik on põhjendatud!
Vasta

Igaüks saab oma mõõdupuu järgi, kes austust väärt saab austuse, kes käitub kui mölakas saab sama suhtumise ka tagasi. Nii lihtne see ongi ja siinsele foorumirahvale pole see midagi uut.  Rohkem pole midagi lisada.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Nüüd võiks tulla moderaator virtuaalse luuaga ja pühkida tühi pläma, kaasa arvatud käesolev postitus virtuaalsesse prügikasti, et asjalik teema jätkuks omasoodu.
Vasta

Mina elan põhimõtte järgi, las koerad hauguvad, karavan astub edasi. Tõsistele huvilistele niipalju, et A kokkupanek tasapisi edeneb, kuigi probleeme kojameeste ja elektri värgiga. Polster ka vajab ümber tegemist. Paar pilti ka.
   
   
Vasta

(07-05-2021, 15:05 PM)speedsta Kirjutas:  Nüüd võiks tulla moderaator virtuaalse luuaga

Kuna teemaalgataja on mõlemale tänitamisele vastanud ja oma seisukoha ka praeguseks üheseltmõistetavalt kirja pannud, siis ilmselt pole rohkem vaja luuatada. Nagunii läks juba esimese koristamisega palju säilitamist väärivat materjali prügikasti.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Esiotsa imetledes tekkis küsimus, et kuhu numbrimärk on plaanis kinnitada tulevikus? Kas stange külge või tulede kanduri külge? Vaadates siin teemas leiduvaid pilte, siis on neid erinevaid paigutusi päris palju (kanduri keskel, kanduri paremas servas, stange keskel, stange paremas servas, stange ülemise parema serva küljes jne).

...
Vasta

(07-05-2021, 14:12 PM)mlsluik Kirjutas:  Ei tasu võtta tõsiselt mehe postitusi kelle ainuke väljund foorumis on sisutühi inisemine.  Eranditult kõik postitused on täielik lälin ja reaalse sisuta virtuaalne okse. Ehk teeks teene ja uputaks end ära või siis hakkaks inimeseks ja annaks enda projektidega teistele eeskuju, antud juhul ei näe seda ei kassitapp ega spitfire poolt paistmas kuskilt otsast. Vähem möla, pikem samm. 

Mina ei tea kas olid nurgad nahast või kummis, ausalt öeldes täiesti pohhui ka tänasel päeval.  Aga samas tean kindlalt et seda ei tea siinsed kaks tarka samuti.
Ksf formika on põhjendanud kõik otsused ja tegude tagamaad põhjalikult ära, nii vapi suurendamise kui ka kõik muud detailid. Saage juba üle ja sebige elu endale, või võtke tuba ja jätke teised rahule.

Formika ei ole mitte midagi ära põhjendanud. Ei ole ta põhjendanud seda miks ta värvib 1990 aasta mendi volga kollaseks ja siis unistab mustast numbrist.
Kui kaasfoorumlasele sobib põhjendus stiilis igameesvärvibomaautojustsedavärvikuitaisetahab, siis sorry aga, mendi auto puhul on reeglid ikka väga konkreetselt paigas, siin loomingulist vabadust  pole. Miks on 1990 aasta mendikal pandud potid katusele raami peale ? Mees väidab, et lanžeroni vahelt leidis kollast värvi järelikult oli GAI mendikas. Katusel vilkurite auke ei leia, sest neid seal ei ole. Nüüd pani potid raami peale, kuigi on teda, et raamid kadusid 80-nendatel. Tuletan meelde, et jutt käib 1990 aasta autost. Kirjad ustel on vale šriftiga ja vale suurusega. Issanda päike läheb enne looja kui need vead seal üles saavad loetud, nagu ütlevad klassikud. Aga kuna neid puudusi ilma põhjaliku uurimiseta tavaline foorumi külastaja ei märka, (kui mitu kaasfoorumlast märkas, et mees värvib mendika valet värvi?) vaid eeldatakse, automaatselt, et kui asjal on  Formika, siis notemajubateabraudpolt. Ei ole. Kõik võivad eksida ja paraku ka eksivad. 

See ongi see point millele Kassitapp värvikalt viitas, kui keegi sellest veel aru ei saanud.  

Kui mlsluik kunagi mõne musta numbri teeb siis ta saab paremini aru selle tegemise köögipoolest. Ma muidugi vaatan alt üles nendele tegelastele, kes kaks pleki tükki kokku oskavad keevitada, aga ma ei arva, et see mingeid eriõigusi annab.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(07-05-2021, 20:29 PM)kassitapp Kirjutas:  Asi olegi selles, kuidas asjad olid. Asi on selles, kellel on suuremad munad, kes ennast paremini müüb, raffast ei huvita, kuidas asjad olid, tähtis on, et asjad näevad vaffad välja (ja seal ongi see moment, mis lollidele trollidele ei meeldi - nii hakatalsegi tegema ja nii "oligi, nii on õige". Tra, siin on mingi koledate vms teema, kas kõik teevad nagu neile meeldib ja kõik ainult naeravad, selmet, et keegi oleks taastanud mingi GBK A mudeli.... Lollakad, saage aru, et meil ei ole kahju, et on tehtud mingi 110 % taastatud masin, aga katsuge leida rohkem kinnitavat infot sellest, et ei olnud võimalik  jne.. Toodetakse vooluliinil üliharuldasi asju, samas ei ole endal aru saamist, et nikkel ja kroom on erinevad materjalid ja pinnaketted. Vb keegi on perfektsionalist, aga mina isiklikult olen väga suurel määral pohhuist, ag oma asjade puhul olen ikkagi püüdnud õiget liini ajada.

Ja kõigi karavanide ajajate, muidu tõemonopooli valdavate foorumlaste ning puhta lollide (st moderaatori) postituste peale - kui regulaarselt kustutatakse "valesid postitusi". siis arvate, et uputamisele määratud värdjatel on mingi huvi siia oma "hüper-super projektide" mittearenguid postitada?
Mõnusad mehed, ausõna...
Sa Meelis, arvad, et sa oled kõige õigem mees ja võid sõna võtta ka teemades, millest sa suurt midagi ei tea, paned asjad paika ja lähed edasi oma asjadega, milles sa tõesti kodus oled... solvad teisi lõdva randmega, sest nad ka ei tea seda, mida sa ei tea ja millest sul on pohhui... ma kirjutan, siin on selliseid mehi ka varem olnud, kes ei tea ja kellel on pohhui, aga mida nemad ei tea, see ongi pohhui, vahet pole. Loe foorum läbi ja siis hakka "paska ja ila jms jagama" "noormee suurte munade ja MB pussiga" Ja kui sulle jälle tundub, et kõik on mingi vigin ja hakake elama, siis oleks mõtekas esialgu psühholoogi poole, hiljem võime rääkida privas...
Ja kui keegi selle ära kustutab...siis see ei ole mingi ähvardus, siis ma väge kurvastan ja minu, kui üputamisele määratud isendi tegevused võivad olla väga ettearvamatud (st nei ei pruugi järgneda)
Härra Kassitapja, palun ärge erutuge, Minu eesmärk GAZ 31013 tegemisel polnud must number, sest sinna veel pikk maa minna. Tegin sellise nagu mulle meeldis. Vapi lasin nimelt suurema teha, et muidu see element lihtsalt ununeb tulevaste põlvede jaoks. Ja sellisena, uskuge mind meeldib ta väga paljudele. Kui minu poeg kunagi saab 60 aastaseks, siis see auto on täielik museaal ja kellelgi pole ei sooja ega külma kas selline värvikombinatsioon oli paar aastat varem või hiljem ja inimestel on huvitav vaadata kunagise jagamatu ja igavese vappi, millel ikka kirjad loetavad kõigis 15-s keeles. Mitte kriipsukesed nagu tookordsetel miilitsa autodel.
Vasta

   
(enne tehasest väljumist, 1930.a, Moskva)

ja õnnestus leida ka 1931.a Fordi foto sellest kirgikütvast kapotinurgast
   
Vasta

(07-05-2021, 21:37 PM)Raivo Kirjutas:  (enne tehasest väljumist, 1930.a, Moskva)

ja õnnestus leida ka 1931.a Fordi foto sellest kirgikütvast kapotinurgast
Autentsuse huvides peaks siis samasuguse ventiiliposti panema ja mutri poolde vinna jätma?
Vasta

(07-05-2021, 21:49 PM)Raudpats Kirjutas:  Autentsuse huvides peaks siis samasuguse ventiiliposti panema ja mutri poolde vinna jätma?
Ei.
Üks on Moskva tehase Ford, teemakangelane aga Gorki tehase GAZ.
Veel üks pilt Fordist, mis silma jäi, kas paraleeli saab tõmmata, jätan arvamata.
Tundub, see on Fordi inseneride fantaasia vili, mitte seeriatootmine.
   
Vasta

(07-05-2021, 22:50 PM)Raivo Kirjutas:  
(07-05-2021, 21:49 PM)Raudpats Kirjutas:  Autentsuse huvides peaks siis samasuguse ventiiliposti panema ja mutri poolde vinna jätma?
Ei.
Üks on Moskva tehase Ford, teemakangelane aga Gorki tehase GAZ.
Veel üks pilt Fordist, mis silma jäi, kas paraleeli saab tõmmata, jätan arvamata.
Raivo, ma ei saa aru, mis paraleeli sa mõtled aga mul on all Hr. Sidorovi käest saadud GAZ A esisild.
Vasta

(07-05-2021, 22:56 PM)Formika Kirjutas:  Raivo, ma ei saa aru, mis paraleeli sa mõtled aga mul on all Hr. Sidorovi käest saadud GAZ A esisild.
Mõtlen seda, kas 1 või teine sõlm on GAZ puhul samasuguse lahendusega, kui Fordil või suutsid venelased selle on tootmise ajaks juba muuta.
Hr.Sidorovi esisillal oli küljes vale (või ütleme nii, et mitte sellised nagu Fordil) pikki- ja pendelhoob, nagu eelnevalt võis lugeda.
Vasta

(07-05-2021, 19:50 PM)spitfire Kirjutas:  
(07-05-2021, 14:12 PM)mlsluik Kirjutas:  Ei tasu võtta tõsiselt mehe postitusi kelle ainuke väljund foorumis on sisutühi inisemine.  Eranditult kõik postitused on täielik lälin ja reaalse sisuta virtuaalne okse. Ehk teeks teene ja uputaks end ära või siis hakkaks inimeseks ja annaks enda projektidega teistele eeskuju, antud juhul ei näe seda ei kassitapp ega spitfire poolt paistmas kuskilt otsast. Vähem möla, pikem samm. 

Mina ei tea kas olid nurgad nahast või kummis, ausalt öeldes täiesti pohhui ka tänasel päeval.  Aga samas tean kindlalt et seda ei tea siinsed kaks tarka samuti.
Ksf formika on põhjendanud kõik otsused ja tegude tagamaad põhjalikult ära, nii vapi suurendamise kui ka kõik muud detailid. Saage juba üle ja sebige elu endale, või võtke tuba ja jätke teised rahule.

Formika ei ole mitte midagi ära põhjendanud. Ei ole ta põhjendanud seda miks ta värvib 1990 aasta mendi volga kollaseks ja siis unistab mustast numbrist.
Kui kaasfoorumlasele sobib põhjendus stiilis igameesvärvibomaautojustsedavärvikuitaisetahab, siis sorry aga, mendi auto puhul on reeglid ikka väga konkreetselt paigas, siin loomingulist vabadust  pole. Miks on 1990 aasta mendikal pandud potid katusele raami peale ? Mees väidab, et lanžeroni vahelt leidis kollast värvi järelikult oli GAI mendikas. Katusel vilkurite auke ei leia, sest neid seal ei ole. Nüüd pani potid raami peale, kuigi on teda, et raamid kadusid 80-nendatel. Tuletan meelde, et jutt käib 1990 aasta autost. Kirjad ustel on vale šriftiga ja vale suurusega. Issanda päike läheb enne looja kui need vead seal üles saavad loetud, nagu ütlevad klassikud. Aga kuna neid puudusi ilma põhjaliku uurimiseta tavaline foorumi külastaja ei märka, (kui mitu kaasfoorumlast märkas, et mees värvib mendika valet värvi?) vaid eeldatakse, automaatselt, et kui asjal on  Formika, siis notemajubateabraudpolt. Ei ole. Kõik võivad eksida ja paraku ka eksivad. 

See ongi see point millele Kassitapp värvikalt viitas, kui keegi sellest veel aru ei saanud.  

Kui mlsluik kunagi mõne musta numbri teeb siis ta saab paremini aru selle tegemise köögipoolest. Ma muidugi vaatan alt üles nendele tegelastele, kes kaks pleki tükki kokku oskavad keevitada, aga ma ei arva, et see mingeid eriõigusi annab.

Luik ei peagi mingeid värvilisi numbreid tegema, ta on niigi tegija ja ta võib solvata kõiki mittetegijaid, see on ilmselge. Forminka on siin juba eelnevalt viidanud, et ta ei ole mingi keevitaja, vaid visionäär ja karavanijuht ja selles suhtes on eriõiguste kohalt kahtlemine väga ebakorrektne. Kuna kasstapu konto siiski lõpuks suleti "põhjundusega, aitab küll, siin ei ole ju midagi garaažiehitamise ja küttepuude varimise teemal", siis ka kassi nime all ma enam siia foorumit reostama ei hakka ja kui foorumlastele näib, et nii ongi õige ja hää, et reostajad , kes mitte midagi jne.., saavad ellimineeritud, siis see foorum võib tõesti jätkuvalt liikuda Olümpuse poole, aga võib ka kuhugi teisele poole areneda.
Aga tegelikult, Teiega oli täitsa lõbus, hoidke lippu kõrgel ja vedage oma mets ikka turvaliselt välja. Mina tänan ja lõpetan, saate puhata!
Vasta

Aitäh, ksf kass - las tõesti nii siinne teema kui ka mõned muud jätkuvad teemassepuutuvaga. See tuli nendel juba päris hästi välja!

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

(07-05-2021, 22:50 PM)Raivo Kirjutas:  
(07-05-2021, 21:49 PM)Raudpats Kirjutas:  Autentsuse huvides peaks siis samasuguse ventiiliposti panema ja mutri poolde vinna jätma?
Ei.
Üks on Moskva tehase Ford, teemakangelane aga Gorki tehase GAZ.
Veel üks pilt Fordist, mis silma jäi, kas paraleeli saab tõmmata, jätan arvamata.

See on veider sild. Mingi sport variant ehk. Kindlasti mitte originaal A. Hotroderid painutasid neid talasid et masin madalamaks saada. Roolivarda munak on ka kuidagi veider...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne