24-05-2021, 18:40 PM
Üks etapp GAZ A elus sai läbi. Täna tõin auto Tartust koju ja hakkan viimaseid paelu kokku siduma. Mis siis veel on jäänud.
1. Katus, küllaltki suur töö, et ta ilusti istuma saada. Samuti koos sellega tuleb paigaldada taga aken. Internetist uurisin, et selle paigaldamine küllalt täpis töö. Väga näotu jääb, kui pärast üks ots madalamale jääb kui teine.
2. Sise polster. Nende tegemine läks tiba nihu ja ukse katted tuleb uued teha.
3. Külg kardinad. Kardinad on iseenesest olemas aga vaja on paigaldada trukid, nii kardinatele kui katuse äärtele.
4. Istmete seljatoed on ka veel lõpetamata, kuna need käivad naeltega ülevalt puitraamile ja tagaistme oma kinnitub koos katusega.
5. Mootor sai käima pandud, töötab ilusti aga nagu alati ilmnesid vead. Genekas ei laadi. Ei mäletagi, kust ostsin, mitte USA-st. Vene oma. Olid ühesugused nii GAZ A-l, AA-l kui MM-l. Tuleb vaadata, kas annab midagi teha.
6. Jagaja Vene kombe kohaselt ära n.....d. Roolilt peab saama reguleerida süütenurka, aga sealt midagi ära ratsitud ja reguleerimine võimatu.
7. Puudu vaakum toru kollektorist tulemüürini. Ei saa proovida kas kojamees töötab või ei.
8. Kapoti nurgad otsustasin vahetada nahksete vastu, nagu originaalil oli. Tänu ksf. Sidorov, kes lambukese õigele teele juhatas.
9. Numbri kinnituse teen ka originaalse. Ühel Ukraina mehel on originaalsed jubinad olemas.
10. Külgmised tuuleklaasid ka puudu, tellisin küll Fordi omad aga tuleb välja, et GAZ omad suuremad. Need tuleb ka siin kohapeal valmistada.
11. Ja I-le punkt, kuidagi olen unustanud käigukasti nupu. Polegi teist .
Paari kuuga peaks need asjad ikka korda saama.
1. Katus, küllaltki suur töö, et ta ilusti istuma saada. Samuti koos sellega tuleb paigaldada taga aken. Internetist uurisin, et selle paigaldamine küllalt täpis töö. Väga näotu jääb, kui pärast üks ots madalamale jääb kui teine.
2. Sise polster. Nende tegemine läks tiba nihu ja ukse katted tuleb uued teha.
3. Külg kardinad. Kardinad on iseenesest olemas aga vaja on paigaldada trukid, nii kardinatele kui katuse äärtele.
4. Istmete seljatoed on ka veel lõpetamata, kuna need käivad naeltega ülevalt puitraamile ja tagaistme oma kinnitub koos katusega.
5. Mootor sai käima pandud, töötab ilusti aga nagu alati ilmnesid vead. Genekas ei laadi. Ei mäletagi, kust ostsin, mitte USA-st. Vene oma. Olid ühesugused nii GAZ A-l, AA-l kui MM-l. Tuleb vaadata, kas annab midagi teha.
6. Jagaja Vene kombe kohaselt ära n.....d. Roolilt peab saama reguleerida süütenurka, aga sealt midagi ära ratsitud ja reguleerimine võimatu.
7. Puudu vaakum toru kollektorist tulemüürini. Ei saa proovida kas kojamees töötab või ei.
8. Kapoti nurgad otsustasin vahetada nahksete vastu, nagu originaalil oli. Tänu ksf. Sidorov, kes lambukese õigele teele juhatas.
9. Numbri kinnituse teen ka originaalse. Ühel Ukraina mehel on originaalsed jubinad olemas.
10. Külgmised tuuleklaasid ka puudu, tellisin küll Fordi omad aga tuleb välja, et GAZ omad suuremad. Need tuleb ka siin kohapeal valmistada.
11. Ja I-le punkt, kuidagi olen unustanud käigukasti nupu. Polegi teist .
Paari kuuga peaks need asjad ikka korda saama.