(07-05-2021, 21:28 PM)Formika Kirjutas:  
(07-05-2021, 20:29 PM)kassitapp Kirjutas:  Asi olegi selles, kuidas asjad olid. Asi on selles, kellel on suuremad munad, kes ennast paremini müüb, raffast ei huvita, kuidas asjad olid, tähtis on, et asjad näevad vaffad välja (ja seal ongi see moment, mis lollidele trollidele ei meeldi - nii hakatalsegi tegema ja nii "oligi, nii on õige". Tra, siin on mingi koledate vms teema, kas kõik teevad nagu neile meeldib ja kõik ainult naeravad, selmet, et keegi oleks taastanud mingi GBK A mudeli.... Lollakad, saage aru, et meil ei ole kahju, et on tehtud mingi 110 % taastatud masin, aga katsuge leida rohkem kinnitavat infot sellest, et ei olnud võimalik  jne.. Toodetakse vooluliinil üliharuldasi asju, samas ei ole endal aru saamist, et nikkel ja kroom on erinevad materjalid ja pinnaketted. Vb keegi on perfektsionalist, aga mina isiklikult olen väga suurel määral pohhuist, ag oma asjade puhul olen ikkagi püüdnud õiget liini ajada.
Härra Kassitapja, palun ärge erutuge, Minu eesmärk GAZ 31013 tegemisel polnud must number, sest sinna veel pikk maa minna. Tegin sellise nagu mulle meeldis. Vapi lasin nimelt suurema teha, et muidu see element lihtsalt ununeb tulevaste põlvede jaoks. Ja sellisena, uskuge mind meeldib ta väga paljudele. Kui minu poeg kunagi saab 60 aastaseks, siis see auto on täielik museaal ja kellelgi pole ei sooja ega külma kas selline värvikombinatsioon oli paar aastat varem või hiljem ja inimestel on huvitav vaadata kunagise jagamatu ja igavese vappi, millel ikka kirjad loetavad kõigis 15-s keeles. Mitte kriipsukesed nagu tookordsetel miilitsa autodel.

Tuline õigus ja kahjuks nii ongi. Kui juga oli teadlikult viltu juhitud, siis võikski juba projekti alguses nii kirjutada, et teen FANTAASIA auto. Sellise nagu mäletan oma ... mis iganes mälestuses ja tore on see, et see ka kajastatud saab. Antud juhul kamm on ju selles, et nuta või naera aga sinu reputatsiooni juures sellist fantaasia autot ei ootaks, publik võtab seda kui musta numbri pilli. Ja vähesed saavad aru milline fopaa see tegelikult on. Ühes postituses sa mainid, et veel paar aastat ja siis saab musta numbrit küsida. Enamus ei viitsi süveneda asja tuuma ja nii võetaksegi seda kui püha tõde, tõenäoliselt ka kopitakse ja sinu Fantaasia auto saab järgmiste musta numbrite referentsiks. Siin mainitakse tihti vappi, see möödapanek on kummalisel kombel publikule meelde jäänud, aga see on ju kõigest pisiasi. Okei keerame nuga haavas korra veel, vale on : auto värv, värvi skeem, kirja šrift, teksti suurus, teksti asetus, pagassil puudub sinine ring, pagassil puudub tekst, vilkurid on pandud raamile, aga peavad asuma katusel, vilkurite vale värvikombinatsioon, ja lõpetuseks vale suurusega vapp, vapp ise on samuti fantaasiamaailmast ja ei ole õige miilitsaauto vapp. Ehk siis kõik see mis viie meetri pealt silmale näha. Aga karta on, et see nimekiri on tegelikkuses pikem. Ärgem unustagem, et antud juhul degradeeriti ehe KGB doganjalka GAI mendikaks, ukrainlaste lisatud legendiga et gorba koteeži masin.., vot dajut,  


Mis selles halba on? Endaautoteenmistahankelleleeimeelditehkuparem. No igas teises garaažis okei, aga Formika on lati ise nii kõrgele lükanud, et sel tasemel ajaloo ümberkirjutamist ei ootaks. Selline bläkk teeb silma teravamaks ka teiste projektide suhtes. Need autod kannavad edasi seda ajaloolist mälu, mis täna veel võtta on ja siin võiks ikka võimaluste piires ausaks jääda.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(07-05-2021, 23:51 PM)Taaviw126 Kirjutas:  See on veider sild. Mingi sport variant ehk. Kindlasti mitte originaal A. Hotroderid painutasid neid talasid et masin madalamaks saada. Roolivarda munak on ka kuidagi veider...

Sellega läks nüüd küll lappama Sad
Tundub, see on Fordi inseneride fantaasia vili, mitte seeriatootmine.
Vaatasin, kummale poole pendelhooba läheb pikkivarras, nägemata seejuures, mis toimub esiplaanil. Minu paha.

Ma saan aru, et Fordi pendelhoob on koos selle otsas oleva munakaga 1 tükk. Kas ka A oma? AA (1949 kataloog) on hoob ja munakas kaks eri tükki. Jo saadi aru, et vene teedel sõites on lihtsam vahetada munakaid, kui kogu hooba.

Ford 1930 (ilmselt restaureeritud auto pildid):
       
Vasta

(07-05-2021, 19:32 PM)dzeiaar Kirjutas:  Esiotsa imetledes tekkis küsimus, et kuhu numbrimärk on plaanis kinnitada tulevikus? Kas stange külge või tulede kanduri külge? Vaadates siin teemas leiduvaid pilte, siis on neid erinevaid paigutusi päris palju (kanduri keskel, kanduri paremas servas, stange keskel, stange paremas servas, stange ülemise parema serva küljes jne).
 Numbrimärgi jaoks tuleb teha paar kõrvakest selle esi kronsteini külge, kuhu kinnituvad tuled ja signaal. See venelaste oma leiutis, sest Ameeriklastel oli tollal number ainult taga.
   
 Olen ka näinud piltidel, et on kinnitatud kaitseraua külge.
Vasta

orig. number paistab päris suur olevat.meie eesti musta numbrile tuleb vist eraldi plaat alla teha
Vasta

(14-05-2021, 12:03 PM)Formika Kirjutas:   Numbrimärgi jaoks tuleb teha paar kõrvakest selle esi kronsteini külge, kuhu kinnituvad tuled ja signaal. See venelaste oma leiutis, sest Ameeriklastel oli tollal number ainult taga.
Päris paari isetehtud kõrvakesega vast asi polnud.Vähemalt AA-l olid selleks spetsiaalsed klambrid.Usun, et A-l ei olnud mitte teisiti.Las kataloogispetsialistid täpsustavad.


[Pilt: DSC01325_1600x1200.JPG] [Pilt: DSC01326_1600x1200.JPG]
Vasta

(16-05-2021, 20:39 PM)Sidorov Kirjutas:  
(14-05-2021, 12:03 PM)Formika Kirjutas:   Numbrimärgi jaoks tuleb teha paar kõrvakest selle esi kronsteini külge, kuhu kinnituvad tuled ja signaal. See venelaste oma leiutis, sest Ameeriklastel oli tollal number ainult taga.
Päris paari isetehtud kõrvakesega vast asi polnud.Vähemalt AA-l olid selleks spetsiaalsed klambrid.Usun, et A-l ei olnud mitte teisiti.Las kataloogispetsialistid täpsustavad.


[Pilt: DSC01325_1600x1200.JPG] [Pilt: DSC01326_1600x1200.JPG]
Ei vaidle vastu, kuna pole sellega kursis. Aga üsna loogiline.
Vasta

(16-05-2021, 20:39 PM)Sidorov Kirjutas:  ... kataloogispetsialistid täpsustavad.

Rolleyes
a-13145-r
   
Vasta

Midagi sellist jah. Tänan!
Vasta

(08-05-2021, 00:34 AM)Raivo Kirjutas:  
(07-05-2021, 23:51 PM)Taaviw126 Kirjutas:  See on veider sild. Mingi sport variant ehk. Kindlasti mitte originaal A. Hotroderid painutasid neid talasid et masin madalamaks saada. Roolivarda munak on ka kuidagi veider...

Sellega läks nüüd küll lappama Sad
Tundub, see on Fordi inseneride fantaasia vili, mitte seeriatootmine.
Vaatasin, kummale poole pendelhooba läheb pikkivarras, nägemata seejuures, mis toimub esiplaanil. Minu paha.

Ma saan aru, et Fordi pendelhoob on koos selle otsas oleva munakaga 1 tükk. Kas ka A oma? AA (1949 kataloog) on hoob ja munakas kaks eri tükki. Jo saadi aru, et vene teedel sõites on lihtsam vahetada munakaid, kui kogu hooba.

Ford 1930 (ilmselt restaureeritud auto pildid):
Sellel pildil on taastatud masin ja kapoti nahast kaitse on valesti tehtud. Õmblus peab jääma siseküljele nagu nendel piltidel.

[Pilt: DSC01372_1600x1200.JPG] [Pilt: DSC01328_1600x1200.JPG]
Vasta

Üks etapp GAZ A elus sai läbi. Täna tõin auto Tartust koju ja hakkan viimaseid paelu kokku siduma. Mis siis veel on jäänud. 
 1. Katus, küllaltki suur töö, et ta ilusti istuma saada. Samuti koos sellega tuleb paigaldada taga aken. Internetist uurisin, et selle paigaldamine küllalt täpis töö. Väga näotu jääb, kui pärast üks ots madalamale jääb kui teine. 
 2. Sise polster. Nende tegemine läks tiba nihu ja ukse katted tuleb uued teha. 
 3. Külg kardinad. Kardinad on iseenesest olemas aga vaja on paigaldada trukid, nii kardinatele kui katuse äärtele. 
 4. Istmete seljatoed on ka veel lõpetamata, kuna need käivad naeltega ülevalt puitraamile ja tagaistme oma kinnitub koos katusega. 
 5. Mootor sai käima pandud, töötab ilusti aga nagu alati ilmnesid vead. Genekas ei laadi. Ei mäletagi, kust ostsin, mitte USA-st. Vene oma. Olid ühesugused nii GAZ A-l, AA-l kui MM-l.  Tuleb vaadata, kas annab midagi teha. 
 6. Jagaja Vene kombe kohaselt ära n.....d. Roolilt peab saama reguleerida süütenurka, aga sealt midagi ära ratsitud ja reguleerimine võimatu.
 7. Puudu vaakum toru kollektorist tulemüürini. Ei saa proovida kas kojamees töötab või ei. 
 8. Kapoti nurgad otsustasin vahetada nahksete vastu, nagu originaalil oli. Tänu ksf. Sidorov, kes lambukese õigele teele juhatas. 
 9. Numbri kinnituse teen ka originaalse. Ühel Ukraina mehel on originaalsed jubinad olemas. 
 10. Külgmised tuuleklaasid ka puudu, tellisin küll Fordi omad aga tuleb välja, et GAZ omad suuremad. Need tuleb ka siin kohapeal valmistada.
 11. Ja I-le punkt, kuidagi olen unustanud käigukasti nupu. Polegi teist Big Grin.
Paari kuuga peaks need asjad ikka korda saama.
   
   
   
Vasta

Unustasin mainida, et muu kõik töötab. Esituled, park tuled külgedel, signaal ja tagumine park ja piduri tuli.
Vasta

See nummer 5. positsioon ülaltoodud nimekirjas sai loodetavasti ajastukohaselt ikka koos mattide ja joppidega eelnevalt polariseeritud?

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Kere poolest on ta siis valmis?
Vasta

(24-05-2021, 19:51 PM)spitfire Kirjutas:  See nummer 5. positsioon ülaltoodud nimekirjas sai loodetavasti ajastukohaselt ikka koos mattide ja joppidega eelnevalt polariseeritud?
Kõik sai tehtud aga selguse saamiseks võtsime geneka lahti ja on ikka väga närune. Kuigi omal ajal ostes müüja väitis, et kõik on kontrollitud ja remonditud. Tõenäoliselt piirdus remont üle värvimises.
Vasta

(24-05-2021, 20:50 PM)valgeratsu Kirjutas:  Kere poolest on ta siis valmis?
Kere, käiguosa, elektri värk kõik valmis. kõik puudused lugesin üles.
Vasta

Selle projekti viies aasta algas ja selle suvega tahaks kriipsu alla tõmmata. Kõigele vaatamata osutus GAZ A renoveerimine lihtsamaks kui hilisem mudel GAZ M1, suuresti tänu sellele, et auto on praktiliselt koopia Ford Model A-st. Ütleme, et pool autot on pärit USA-st, poolest pooled originaalsed GAZ A jupid ja poolest pooled ise valmistatud. Täna alustasime polstri ja istmete paigaldusega. Päevaga valmis ei jõudnud ja läheb veel päev, et sellele tööle kriips alla tõmmata. Jääb siis veel katus. Seda ei saanud ennem teha, kui polsterdus tehtud. Kinnitub katuse tagumine äär sama puitkonstruktsiooni külge - ennem taga istme seljatugi ja peale katuse tagumine äär.
   
   
Vasta

Mõned postitused tagasi sai postitad nimekiri tegemist nõudvatest asjadest. Täna sai siis külge külgmised tuuleklaasid (inglise keeles Windwings, ehk maakeeli tuuletiivad). Kunagi sai teised USA-st tellitud aga nagu pahatihti, jälle valed ehk tükk maad väiksemad. Õnneks oli originaal klambritega kaasas ka paber, millel täpme pilt sellest klaasist. Nii sai Tartust need klaasid tellitud. Seal karastati ka need ära.
   
Igatahes jääb mul mitu kastitäit GAZ A/Ford A juppe üle. kui keegi hakkab kunagi nimetatud isendeid taastama, võtke aga ühendust.  Big Grin
Vasta

Kui juba L-1 rinnamärki taga ajasid siis vast GAZ A oma ka vajalik.

https://www.osta.ee/ilus-vana-mark-auto-...52833.html
Vasta

(25-06-2021, 21:53 PM)Mart69x Kirjutas:  Kui juba L-1 rinnamärki taga ajasid siis vast GAZ A oma ka vajalik.

https://www.osta.ee/ilus-vana-mark-auto-...52833.html
Huvitav, mis koolkonda see kunstnik kuulus...
Vasta

(25-06-2021, 22:25 PM)olevtoom Kirjutas:  Huvitav, mis koolkonda see kunstnik kuulus...

On tunda nurinat ...
... aga palun siis see:
[Pilt: vana-soiduauto-gaz-a-1932.jpg]

https://pood.lossiantiik.eu/tehnika/3331...-1932.html
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne