Postitused: 972
Teemad: 9
Liitus: Dec 2005
Maine:
15
10-05-2021, 22:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-05-2021, 22:17 PM ja muutjaks oli
Mart Laanelepp.)
Sõbral maal selline aiakäruna kasutuses, mõõtma kahjuks ei satu sinna niipea. Tal on vanaisast mitu huvitavat haagist jäänud, teine oli Skifi toodang aga välja näeb nagu Tiki või Respo, tsingi asemel pruun värv ja poritiiva peal tööriistakast.
Postitused: 1,306
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
MMZ ja zubrjonoki peamine vahe on selles, et MMZ põhineb žiguli velgedel ja spiraalvedrudel. Põhimõtteliselt näeb kogu sild välja kui paroodia žiguli tagasillast. Vedrude päritolu ma omal ajal ei suutnudki tuvastada (äkki zaz), kuid volvo V40 omad sobisid peale lühemaks lõikamist hästi. Kõhualused hoovad on suht õblukesed, eriti kui peaks tekkima soov tagurpidi vedada. Hoobade puksideks kasutati žiguli amordipukse, kui mu mälu ei peta.
Zubrjonok on lehtvedrudega ja Moskvichi ratastega. Kannatab hästi ülekoormust ja igasugust väärkasutust, usutavasti kannatab ka maasturi sabas mööda metsa vedada. Usun, et teda on ka võimalik tõsta. Kui probleemiks on sillatala, siis tuleb lihtsalt suurema läbimõõduga rattad alla saada.
Skif-i pole olnud kunagi õnne kasutada aga mulle tundub, et rolleriratas pole metsa jaoks.
Haakeseade on neil kõigil paras loodusõnnetus.
Postitused: 972
Teemad: 9
Liitus: Dec 2005
Maine:
15
10-05-2021, 22:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-05-2021, 22:31 PM ja muutjaks oli
Mart Laanelepp.)
MMZ ja Zjubronok ei sobi teemasse kuna talasillaga mõlemad. Skif M1 ja M2 peaksid olema ka sõltumatu vedrustusega aga originaalis küllalt madalad. Oon olemas ka ilma telgita kaubaveo-versioonid millel kaane asemel tent. Päris offroad- haagis on UAZ haagis, küll talasillaga aga see eest suurte ratastega. Aeg-ajalt müüakse neid, hinnad paberitega kärudel 1000 euro kandis.
Postitused: 2,963
Teemad: 35
Liitus: Jan 2012
Maine:
32
üks võimalus oleks uaziku haagis leida ?
aga mina teeks ise
võtaks eesmärgiks autoga sama velje ja rattamõõdu siis oleks asi juba piisavalt kõrge ehk kuhu läheb auto läheb ka haagis.
Silla tegemine on vaid fantaasia ja käteosavuse küsimus
igal sajal juhul parem kui misiganes sõiduauto haagis k.a. nende ümberehitused.
Postitused: 1,306
Teemad: 24
Liitus: Jul 2009
Maine:
41
Kui saladus pole, siis mis seal veduriks on? Mul jäi esimese hooga tunne, et samurai või jimny. Kui jah, siis veduri sillatala paneb piiri paika, millest üle minna pole käruga mõtet.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
(10-05-2021, 22:37 PM)MeelisV Kirjutas: üks võimalus oleks uaziku haagis leida ?
aga mina teeks ise
võtaks eesmärgiks autoga sama velje ja rattamõõdu siis oleks asi juba piisavalt kõrge ehk kuhu läheb auto läheb ka haagis.
Silla tegemine on vaid fantaasia ja käteosavuse küsimus
igal sajal juhul parem kui misiganes sõiduauto haagis k.a. nende ümberehitused.
Kas omavalmistatud sillaga ka selle arvele saab,pidi olema ju nii,et E märgistusega sild peab all olema.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
10 aastat tagasi sain ka ühe omavalmistatu arvele,siis tulid uued nõuded.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 135
Teemad: 8
Liitus: Apr 2013
Maine:
0
Tere.
Tänud kõigile kaasamõtlejatele.
Täpselt nii ongi, et see oleks mõeldud Jimny ja Samurai taha. Mis selle käru juures sümpatiseerib on see, et sellel on tehasest pidurid küljes. Mu metsa kõlbulikel veduritel on asi selles, et ilma piduriteta käru täismass võib olla ainult 305 kg aga piduritega 1300.Ma küll isiklikult aru ei saa kuidas sellised käärid tekkisid.
Zubrjonok haagise tooriku ma leiaks ja see ongi plaan B millest endale käru teha.Sealt võtta sillatala ja paar vedru lehte ning ise ülejäänud ehitada. Siis saaks nii 150 kg käru ja teist samapalju jääks kandevõimeks. Mis minu vajadusi arvestades oleks jumala OK.
Ega ma käruga väga sügavale (vist) ei roni. Pigem on ikka selliseks telgi ja muude asjade veoks vajaliku kohta.
See mõte mulle väga meeldib,et mõlemal on sama poldivalemiga rattad all.
Järsku ilmub mõni välja mis sobib.
Edu
Veiko
MTJ.EE
Postitused: 10,757
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
Jimny poldivalem peaks olema ikka 5x139,7. Sama, mis UAZ (ja Volga). Mosse on 5x114,3.
Subrikuliste ümberlõikamine oli vahepeal õige popp.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
kas ilma mõõtudeta käru saab "remontida" suvaliseks korralikuks ja suureks haagiseks?