16-05-2021, 19:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-05-2021, 19:14 PM ja muutjaks oli Xtreme.)
Oehh...
Tosool karteris, vahetasin plokikaane tihendi aga kasu polnud. Võtsin siis karteri alt ja nägin ,et teise silindri hülsi otsa tekib tilk.. Selge arvatavasti hülsi tihend katki.
Aga ohh üllatust kui hülssi kätte sain. Tihend oli tõesti katki aga vähe sellest oli ka tihendi soonelt tükk kadunud.
Nüüd oleks vaja kogenenumatelt nõu kas tasub uus kolvi-hülsigrupp sisse taguda koos uute tihenditega või ei ole selle plokiga enam midagi teha.
Teoorias kui ülemine tihend oma töö ära teeb ei ole vahet mis seisus see alumine on?
Kas tõesti on võimalik ,et survega lõhkus soone ära ja lükkas tihendi hülssi ja soone vahele või on eelmise hülsi vahetusega lihtsalt see soon ja tihend puruks lükatud?
Tosool karteris, vahetasin plokikaane tihendi aga kasu polnud. Võtsin siis karteri alt ja nägin ,et teise silindri hülsi otsa tekib tilk.. Selge arvatavasti hülsi tihend katki.
Aga ohh üllatust kui hülssi kätte sain. Tihend oli tõesti katki aga vähe sellest oli ka tihendi soonelt tükk kadunud.
Nüüd oleks vaja kogenenumatelt nõu kas tasub uus kolvi-hülsigrupp sisse taguda koos uute tihenditega või ei ole selle plokiga enam midagi teha.
Teoorias kui ülemine tihend oma töö ära teeb ei ole vahet mis seisus see alumine on?
Kas tõesti on võimalik ,et survega lõhkus soone ära ja lükkas tihendi hülssi ja soone vahele või on eelmise hülsi vahetusega lihtsalt see soon ja tihend puruks lükatud?