D-240 hülsitihendi soon.
#21

See on hea küsimus, mida ma pean raamatust üle vaatama. Mul on meeles, et ketta ja hammasratta avad on omakorda nihkes ja vähim võimalik on 1,5 kraadi.
Vasta
#22

Nii.. pöörasin mootorit 360 kraadi, pulk aukku ja nüüd lähevad poldid ilusti sinna kus nad ennem olid Smile
Punasega augus oli ta algselt ja präeguseks läheb polt pruuni auku aga kuna kraadirattal on piisav loks siis saab ka kollasesse auku panna. Kumb siis varasem on kas pruun või kollane  Smile ?
   
Vasta
#23

Panin kollasesse, külm käivitus oli veits parem aga soojalt käivitades tahab ikka mõningaid pöördeid ennem kui käima läheb.
Mootor sai kapitaali, uued pihustiotsad ja ühe uue pihusti. Ju siis tuleb pihustid ja pump stendi saata ,et saaks poole pöörde masinaks nagu eesmärk on.
Vasta
#24

Oot, pihustid on ju stenditud, mida neist enam.

Tõsta ühe võrra varasemaks, kas asi paraneb või hakkab plaksuma? Ma ei ole kindel, kas pump käib mootoriga samapidi ringi, aga nii nagu mäletaks.
Vasta
#25

Kui keerad paremale küttepumpa, siis läheb varasemaks.

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid 14" , mustrit üle 5mm. erinevad laiused ja kõrgused. Suvi, talv, lamell jne. Küsi julgelt!
Vasta
#26

Pihustid ei ole stenditud, lihtsalt vahetasin otsad ära, kuna vanad olid päris jubedad ja peale otste vahetust enam üks pihusti ei töödanud (märkasin ka ,et pihustil puudus üks lokaator nõel) ning sai see pihusti välja vahetatud.

Kas õiget pritsenurka võib ka määrata näiteks selle järgi kui ergas isend on? Eelnevalt sai pandud ka pruuni auku ja siis korra käivitades tundus ,et natuke rohkem tossab (peale käivitumist, soojaks ei lasknud käia)  aga selle eest oli gaasi vajutades väga ergas aga jällegi käivitus märgatavalt ei paranenud.

Igatahes algselt võtsin esimeselt stutserilt toru küljest ja keerasin rihmarattast ja kütust hakkas tulema peale surnut seisu (kuskil 1 hooratta hamba võrra) ehk siis oli hiline?

Kusjuures ma ei tea kui loogiline see on aga vähemalt hetkel tundus küll ,et peale pritsenurga muutmist vedas starter kuidagi hoogsamalt.
Vasta
#27

Pihustiotste vahetus ilma stendimata.... jamps. Hakka ikka õigest otsast asjadega pihta.

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid 14" , mustrit üle 5mm. erinevad laiused ja kõrgused. Suvi, talv, lamell jne. Küsi julgelt!
Vasta
#28

(26-05-2021, 16:00 PM)Xtreme Kirjutas:  ....
Kusjuures ma ei tea kui loogiline see on aga vähemalt hetkel tundus küll ,et peale pritsenurga muutmist vedas starter kuidagi hoogsamalt.

Kui nüüd mõtled mootori tööpõhimõttele, siis pritsehetkel on päris tuntav mõju mootori pöörlemiseleWink

Ilma stendimata otsi vahetada võivad ainult VÄGA kogenud sepad. Kes seda siiski enamasti ei tee.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne