Palun abi: Jawa 638 kolvisõrme nõelad
#1

Tervist Lugupeetud motosõbrad!

Sooviks oma murega väärt nõu kuidas käituda kui on kahtlus, et 638 mootorilt kolvi eemaldamise käigus on kukkunud osa nõeltest mootorisse.
Kui need on karteri põhjas kas need saavad sealt liikuma ja võivad paha teha? Kas mootori ümber pöörates ja näiteks bensiiniga läbi loputates on võimalik midagi kätte saada? Magnetiga? Äkki on kellegil kunagi sama probleem olnud?

Päikest ja ilusat sõiduilma!
Vasta
#2

Miks on tegu ainult kahtlusega? Kahetaktilise mootori karteri põhja ei tohi midagi jääda. Proovi magnetiga niikaua, kuni nõelad käes. Vajadusel keera mootor tagurpidija keera väntvõlli. Kõik nõelad tuleb kätte saada. Nõelaseparaatori järgi saad arvu kindlaks teha.

Ostan 1989-1997 a Toyota hilux / VW  Taro Pick-upi, alates romust kuni ideaalses korras autoni ja nende varuosi.
Vasta
#3

Pole seal mingit separaatorit, selles mure ongi. 
Benaga loputamine, puhumine, keerutamine ja kummulikeeramine on kõik head variandid. Lisan siia veel puhta aluse, mille peal väljakukkunud asjad ilusti näha, heledam kangas näiteks. Sisse jätta ei tohi midagi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#4

On separaatoriga ning ilma separaatorita nõellaagrid ning mõlemad on 16mm kolvisõrmele.
Separaatoriga laagri puhul ei kuku nad karterisse. 
Separaatorita laagri puhul on vaja spets tööriista kolvi sõrme eemaldamiseks ja paigaldamiseks.
Kolvisõrme asemele lükatakse puks ehk jupp kolvisõrme, mis on sama lai kui kepsusilm. See jupp hakkab nõelu paigas hoidma kui kolb eemaldatakse.
Vasta
#5

Ma olen aru saanud, et ükski separaator ei sega rulle lendamast mootori sisemuses. Big Grin 

T.

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid 14" , mustrit üle 5mm. erinevad laiused ja kõrgused. Suvi, talv, lamell jne. Küsi julgelt!
Vasta
#6

Uuest peast need separaatoriga vidinad on suht tihedad ja püsivad koos. Kulunuid pole minu noored silmad näinud.

Kõige põnevam on see, et kunagi ei tea, millised parasjagu uuel masinal mootoris sees on.
Ja et nad krõbinaga karterisse ei lendaks, tuleb sinna kaltsu ja magneteid toppida, siis saab ilusti kätte. 

Lisaks sellele on veel kaks seibi seal, mis külglõtku hoiavad. 

Müts maha mehe ees, kes neid sinna tagasi oskab panna.
Vasta
#7

Kalts karteris ja magnetikuhi turvamas on järgmisele lammutajale abiks, teemaalgatajat ei aita enam kahjuks. 
Lahtised nõelad lähevad laagrimäärdega kepsusilma ja ei kao nad koostamisel kuhugi. Laamendada muidugi ei tohi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#8

Magnetiga on suht vöimatu nõelu karterist kätte saada. Aaga kui panna kahepoolne teip trossi kõri külge....saab täitsa asja.Tagasi panekuks on abiks sõrmega samas mõõdus mingi puks ja paks määre.  Big Grin
Vasta
#9

Mina panin knagi bensiini karterisse ja loksutasin ta sealt mootorit kummuli keerates välja,ma teadsin ka mitu kadunud on,kuid magnetiga saab edukalt.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#10

Ja kolvi paigaldamisel on väga kasulik teha torujupp, mis on õige pisut väiksema läbimõõduga kui kolvisõrm ja veidi kitsam kui kolvil silmade vahemaa.
Selle paned kenasti nõeltega koos kepsusilma, keps otsapidi kolvisilmade vahele ja siis kolvisõrmega lükkad selle torujupi teiselt poolt välja.
Garanteeritud, et midagi karterisse ei kuku.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne