1988 Ford Sierra 2.0 74kW

(18-10-2021, 22:56 PM)Jarmo Kirjutas:  
(15-10-2021, 20:41 PM)Sm Natsalnik Kirjutas:  Nüüd on veljed all ning autol kohe teine nägu. Sellise hinnaga RS veljed tutikate rehvidega oli lausa jackpot. 
Väga lahe ja sobivad väga hästi Smile
Kodukülla kah üks sedaankerga tumepunane ja üsna sile Sierra viimase aasta jooksul tekkinud, seda vahtides endalgi hirmsad isud tulevad peale Big Grin
Sierradel on jah omad võlud mis panevad tänapäeval inimesi  neile järgi vaatama   Smile Võib öelda, et see on hea tuju auto  Big Grin

"Igal pool on parem kui kusagil mujal"
Vasta

Täpselt samasuguseid RS velgi tehti ka 16 tollisena. On 87 aasta RS kataloogis täiesti olemas ja olid ka kunagi minu Sierral all. Väga levinud nad ilmselt ei olnud, sest oma silmaga ei ole rohkem näinud.

Jawa 559 -65a, Jawa 360-+velorex560 -65a, Jawa 638 -89a, V-150 Elektron -74a, Ford Taunus -75a, Ford Sierra 2,9 -83a, M 412 -84a, Chrysler 300C 2007a, Ford Ranger 2007a, Chrysler Sebring Cabrio 2003a., Gaz M20 -48a.
Vasta

Sellest nädalast alates läks masin talveunne ära. Enne seda aga sai käidud uuesti värvitöökojas kus kevadel auto värvida lasin. Probleemiks oli rooste, mis hakkas värvitud kohtadest välja tulema. Õnneks olid värvitöökoja inimesed mõistvad ja sai kokku lepitud, et kevadel lähevad vigased kohad uuesti värvimisele ning ka auto teine külg koos kapotiga saab ülevärvi. Hetkel pleegib vana värv liiga kiirelt roosaks ning kapotil on meeletult kivitäkkeid mis on ka kohati värvi ka suuremate tükkidena maha võtnud.

"Igal pool on parem kui kusagil mujal"
Vasta

"kevadel värvitud detail roostetab sügisel" - seal on midagi ikka väga halvasti ja garantii-ülevärvimine on vähim, mida teha tuleks. Kuigi ilmselt ei kaota ka see tekitatud / alles jäetud probleemi.

ma kardan, et isegi tuimalt roostele värvides on 2k täitekrunt + 2k pinnavärv puhul nii kiiret rooste väljatulekut raske saavutada: kiht on paks ja ka roostemulli tekkeks vaja rohkem aega, kui üks kuum ja kuiv suvi.

mu kunagine roostes plekitüki erinev töötlemine nägi pärast ca 2 aastat (ja mõnda plekitüki soolamist) õues vedelemist välja selline: https://forum.automoto.ee/showthread.php...6#pid20846
seal on kasutatud ainult happekrunti: täitekrunt oma paksu kihiga peaks roostemullid pikemalt eemal hoidma. Ning ilma täitekrundita ei saa plekil puhastatud koha üleminekuid kattevärvile siledaks - Su värvimisel pidi olema kasutuses täitekrunt.
muidu levitasin ka ise kunagi "täitekrunt on poorne ja kui kattevärvi peale ei saa, hakkab peagi rpoostetama" juttu. Enam ei levita - mu praktika räägib muud Smile

Mis Sul seal ikkagi roostetas (enne-pärast) ja millega täpselt värviti?

muidu aga edu mu sama aja ooplitele ussitamise osas fordiga konkurentsi pakkumisel Big Grin

Edit:
Sul esimeses postituses on kirjeldus "Märtsi lõpul läks masin keretöödesse, kus karpidest nokiti välja kogu makro, karbid said keevitatud ning kogu auto sai jälle õige värvi alla." Kui juba keevitamine, siis pidi nt seal postituses olev kõrvalistuja karbi lapitekk vähemasti paar aastat kestvaks saama

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Tõenäoliselt plekk tagant roostes ja kohati rooste läbi pleki, mis muud.
Vasta

(17-11-2021, 17:44 PM)13piisab Kirjutas:  "kevadel värvitud detail roostetab sügisel" - seal on midagi ikka väga halvasti ja garantii-ülevärvimine on vähim, mida teha tuleks. Kuigi ilmselt ei kaota ka see tekitatud / alles jäetud probleemi.

ma kardan, et isegi tuimalt roostele värvides on 2k täitekrunt + 2k pinnavärv puhul nii kiiret rooste väljatulekut raske saavutada: kiht on paks ja ka roostemulli tekkeks vaja rohkem aega, kui üks kuum ja kuiv suvi.

mu kunagine roostes plekitüki erinev töötlemine nägi pärast ca 2 aastat (ja mõnda plekitüki soolamist) õues vedelemist välja selline: https://forum.automoto.ee/showthread.php...6#pid20846
seal on kasutatud ainult happekrunti: täitekrunt oma paksu kihiga peaks roostemullid pikemalt eemal hoidma. Ning ilma täitekrundita ei saa plekil puhastatud koha üleminekuid kattevärvile siledaks - Su värvimisel pidi olema kasutuses täitekrunt.
muidu levitasin ka ise kunagi "täitekrunt on poorne ja kui kattevärvi peale ei saa, hakkab peagi rpoostetama" juttu. Enam ei levita - mu praktika räägib muud Smile

Mis Sul seal ikkagi roostetas (enne-pärast) ja millega täpselt värviti?

muidu aga edu mu sama aja ooplitele ussitamise osas fordiga konkurentsi pakkumisel Big Grin

Edit:
Sul esimeses postituses on kirjeldus "Märtsi lõpul läks masin keretöödesse, kus karpidest nokiti välja kogu makro, karbid said keevitatud ning kogu auto sai jälle õige värvi alla." Kui juba keevitamine, siis pidi nt seal postituses olev kõrvalistuja karbi lapitekk vähemasti paar aastat kestvaks saama
Loodame, et teisel korral saadakse ikka see mullitamine pidama. Lapitekist on asi kaugel, mõlemalt poolelt vahetati karbid täies pikkuses välja.

"Igal pool on parem kui kusagil mujal"
Vasta

Kevad on ametlikult kätte jõudnud ja seetõttu on Sierra ka ellu äratatud ning garaazitolm maha pestud. Talve jooksul olen kahjuks vähe jõudnud auto kallal nokitseda, aga miskit on ikka tehtud saanud. Rool sai uuesti nahatatud ning püsib nüüd paremini käes. Veidi praavitasin ka tagastanget, nüüd istub veidi paremini küljes, enne oli ikka nõks viltu.
Järgnevad plaanid on tehnika pool üle käia ja siis värvimisse saata, et saaks kapoti ja juhipoolse külje korralikuks.
Mõned pildid ka alustuseks:
[Pilt: rool.jpg]
[Pilt: auto.jpg]

"Igal pool on parem kui kusagil mujal"
Vasta

Tere

Kui teemaalgajal huvi ,siis mul on ühed originaalveljed pakkuda ,ei mäleta kas olid 14 või 15 tolli. Kui huvi viska kiri privasse. Nb hingehinda ei küsi.

Kaubavedu kaubikuga Tallinnas ja Harjumaal 56906136
Olemas ka autotreiler 2800 kg kandevõimega,millega aegajalt hädalisi aitan.
Vasta

Sierra parendamine on mõnevõrra aeglustunud kuna mõni kuu tagasi lisandus hoole alla üks sama aastakäigu Opel mida tarvis samuti veidi arstida enne kui ülevaatusel ette näidata saab. Opelil vaja jahutusventilaator panna koostööd tegema visko siduriga, et masin mitte enam keema ei läheks nagu juhtus umbes aasta tagasi ülevaatusel, kui autol rattad maast lahti olid ning ühtäkki kuum duss ülevaatajale kaela sadas. Lisaks on juhiistme raam kahjustunud mistõttu peab roolitaga istudes selga valutama. Kõigele lisaks ei funktsioneeri ka käsipidur mistõttu pole selle kangi tõmbamisest üldse mitte tolku. Muidu täitsa hea ja ruumikas auto, läheb teel olevatest aukudest läbi ilma reisijaid liigselt raputamata. Allpool ka mõned fotosüüdistused.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

"Igal pool on parem kui kusagil mujal"
Vasta

Tänu kevadistele ilmadele on auto saanud jälle üksjagu kilomeetreid mõõta. Sellega seoses hakkasin ühel õhtul meenutama, et tavaliselt peaks süüdet andes nii laadimise kontrolllamp kui ka õlirõhu kontrolllamp armatuuris põlema hakkama. Siiani oli miskipärast põlenud vaid laadimise kontrolllamp. Võtsin siis nõuks hakata asja uurima. Järgneval päeval kruttisin armatuurlaua seest välja kellaploki ning kontrollisin üle pirnid. Õlirõhu ikooni tagune pirn oli läbi põlenud. Otsustasin seada sammud oomipoodi, kus selliseid pirne lademetes leiduda võiks. Tutkit. Oomipoes letitaga olnud müüja ei leidnud ühtegi taolist pirni, mis ligilähedaltki Sierra kellaplokki oleks sobinud. Jõudsin oma pirnide otsingul lõpuks ka Fixusesse, kust öeldi samuti, et selliseid pirne enam saada pole. Egas midagi, läksin tagasi garaazi ja "laenasin" kaugtule ikooni tagant ühe sobiva pirni õlirõhu kontrolllambi pesasse. Sellega aga saaga ei lõppenud. Kui käivitades hakkas õlirõhu kontrolllamp ilusti põlema, siis tegi ta kohati sama ka kurvides. See pani ka endal pirni peas põlema, et midagi siin ei klapi. Tõmbasin kapoti all koheselt välja õlivarda, mis suure üllatusena ei näidanud enam mitte üht märki mingist lubrikandist. Selline olukord nõudis kiirelt hooldusesse minekut ning nüüdseks on mootor 10w40 õliga uuesti varustatud. Meeletu õlikoguse kadu on seotud klapisääretihendite kulumisega ning nende vahetamise töö tuleb ka kohe varsti ette võtta. See töö oli plaanis juba varem ette võtta kuid vahepeal jäi see masin kahjuks erinevatel asjaloludel tahaplaanile. Peale sellist prohmakat jäi käe sisse õlitaseme kontrollimine enne igat käivitamist. Lihtsalt igaks juhuks. Hooldust tehes sai kontrollitud ka süütepooli, jagajat ja küünlajuhtmeid, et tuvastada miks masin iga külma käivitamise korral tahab mitu korda välja surra. Kõik eelnimetatud komponendid on täiesti toimivad ning ilmselt on kogu süü ikka karburaatoril, mille peaks terves täies välja vahetama. Hetkel juba käivad otsingud uue karburaatori soetamiseks.
Mõningad pildid kus on ära toodud ka meie maalt kadunud kellaploki pirni mall.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

"Igal pool on parem kui kusagil mujal"
Vasta

Kui tõesti sellist pirni koos pesaga pole kaubandusest saada (uuriks veel veebipoodidest) siis saab pirni pesa sees ka eraldi ära vahetada. Vana pirni peal peaks võimsus kirjas olema, paljudel w1.2w pirn seal. Uuel pirnil väänad jalad sirgeks ja joodad pesa klemmide külge.
Vasta

Tsitaat:Kui tõesti sellist pirni koos pesaga pole kaubandusest saada.............
....... siis autolammutused-vanarauaplatsid.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Samad pirnid ka Audi kellaplokis, saadavus on netikaubanduses küll ja veel.
Vasta

(24-04-2022, 14:28 PM)dude Kirjutas:  Samad pirnid ka Audi kellaplokis, saadavus on netikaubanduses küll ja veel.
Ka fordile olemas

Pähkliajude hirm
Vasta

Ma pole siiani väga netikaubandusest varuosi tellinud. Selle jaoks olen tavaliselt kasutanud ära oma tuttavaid, kes selles vallas pädevamad on. Ma olen rohkem selline järjekorras seisja tüüpi inimene, kes tahab, et kaupa ikka isiklikult üle leti ulatatakse. Nüüd tundub aga, et tuleb hakata ise internetti ja selle võimaluste piiritut avarust ära kasutama. Tänud kaasamõtlejatele.

"Igal pool on parem kui kusagil mujal"
Vasta

Lisaks veel siinkohal, et mittetöötav kaugtule märguandetuli loeti ülevaatusel ohtlikuks veaks ning tulemusena sai auto korduva ülevaatuse.
Vasta

(24-04-2022, 17:57 PM)t4rio Kirjutas:  Lisaks veel siinkohal, et mittetöötav kaugtule märguandetuli loeti ülevaatusel ohtlikuks veaks ning tulemusena sai auto korduva ülevaatuse.
Seetõttu oligi mu jutus sõna "laenatud" veel ekstra jutumärkidesse pandud. Hakkan nüüd aktiivsemalt puuduvat pirni taga otsima, et kõik augud ikka ilusti täidetud saaks.

"Igal pool on parem kui kusagil mujal"
Vasta

ka mersudel on taolised pirnikesed kasutusel.erinevad värvid on erinevate võimsustega
Vasta

Isegi kui füüreri MB-l on sarnased pirnid, ei pruugi nad täpselt õiged olla. Nende plastist keelekeste kuju on automargiti väga erinev, vaatamata samas suunas valatud olemisele.
Vasta

Võtad oomipoest sama võimsusega pikkade jalgadega pirni, mis on mõõtudelt sama, mis plastkorpuses olev või pisut väiksem. Kui võtad vähema võimsusega, siis ei põle nii eredalt, suurema võimsusega tekib millegi üles sulatamise oht (õlirõhuga, mis ei pea pikalt põlema, pole see nii suur mure).

Vana katkine pirnike korpusest välja, uus asemele. Jalad joodad sokli külge ja valmis. Originaalis vist olid neil jalgade kontaktid pressitud, aga see masin pole vist nii põhimõtteliselt originaal. Põhimõtteliselt saab ka ledi panna, aga siis peavad näpud osavamad olema, sest takisti tuleb ka ära mahutada (tegelikult saab takisti ka mujale panna, aga siis peab kuskilt vooluringi katki tegema, mis pole vanuri vastu kena). Kuigi seal on värviline klaasitükk ees, on mõistlik võtta õiget värvi led (sinine või punane).

Kunagi sai neid armatuuripirnikesi päris palju vahetatud nii uute pirnide kui ledide vastu. Vanadel fordidel käisid väikese näputööga ka lülitid lahti ja sai taustavalguse pirnid ka vahetada. Kui tule mitte põlemise põhjus on katkine rada "kile" sees, siis neile katkestustele saab juhtmest silla peale joota ilusti, kuigi katkine kile oli vist rohkem escorti teema.

Kõrvalepõikena - vw kastutas märgutuledeks LED-e juba kaheksakümnendate algul ja seal läbipõlemise muret nagu ei ole tänase päevani.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne