Muretu ja masslevinud 100kW+ masuudipressi otsing
#1

Kas keegi teab või oskab juhatada Opeli v6 diisli ja tagaveolise kasti sobivusele.
Originaalis on seda mootorit kasutatud esiveolistel nt. Signum ja Vectra ehk ka Saab 9-5

Ehk mis kast võiks sinna sobitatavaks sobida.
Vasta
#2

Veel üks küsimus. Palju võiks kaaluda vana opel rekordi 2.3d mootor ja käigukast.
Ei osanud kiiresti google käest abi saada.
Vasta
#3

(26-05-2021, 21:16 PM)MeelisV Kirjutas:  Kas keegi teab või oskab juhatada Opeli v6 diisli ja tagaveolise kasti sobivusele.
Originaalis on seda mootorit kasutatud esiveolistel nt. Signum ja Vectra ehk ka Saab 9-5

Ehk mis kast võiks sinna sobitatavaks sobida.

see v6 on jube pask... sobima peaks omega b kast.
Vasta
#4

kuna kogemused puuduvad ja pole ka süviti uurinud siis küsiks
mis seal siis vigadena tunda annab ? 
eeldusel, et asja HOOLDATAKSE regulaarselt ja korralikult.

tegelikult jagan siin laskmata karu nahka ja uurin unistuste jaoks mis võiks olla sobiv
opel
diisel
tagaveoline
rida 4 või vee 6
kast võib olla nii manual kui automaat aga ehk eelistaks manuali.

ehk siis otsin sobivat modernsema mootori ja kasti komplekt vanasse vihmavarju kui seda on ´80 või ´90dad

kui sellisena ei leia siis tuleb vadata sama asja aga nt BMW või MB või Volvo valikust.
Vasta
#5

Mis sel vihmavarjus hetkel kohapeal on? Kas kaalud lõhki ei või minna, kui V6 hakkad sinna aretama (eeldan, et teed ametlikult)? Ma diislitest ei tea midagi aga nagu aru saan, siis ka Omega kasutas 2,5l BMW diisel mootorit ja sinna otsa peaks baierlase riiulist kasti valikut vast olema. Opeli oma kastid on R25-R28, väidetavalt number näitab max väänet, millele kast projekteeritud on. Sama korpuse sees leiab ka R30 kasti aga see ka lagi. See R30 tuleb Omega 2,2 diisli otsast. Need kastid istuvad Opeli enda mootorite otsa ja ka Saabi plokkide otsa.   

Opeli käigukastidest saad lugeda siit opel-infos.de
Vasta
#6

Hetkel on vana hea Rekordi 2.3 vabalt hingav diisel.
Kaalud on muidugi tähtsad. 
Seetõttu on eelistatud alumiinium plokid. 
Aga eks kaalu saab natuke säästa siit sealt veel. 
Rida 6 saab katsumus olema et pikkuses ära mahtuda. 
Mis seal varjata - vihmavarjuks mõtlen Bedford Blitz ehk CF bussi.
Vasta
#7

Kängurumaal müüdi CF-e uuest peast Holdeni 202 ridakuuega (Red motor) - kui selle installimine väga suur katsumus oleks olnud, siis ilmselt nii ei oleks tehtud.
Vasta
#8

ega ta päris võimatu ei ole jah. on neid modisid tehtud ka rida 4 asemel.
aga püüaks lühemaga hakkama saada saaks kaalu rohkem viia silla peale või sillast taha poole mitte sillast ette poole.

kuigi ka siin sobitatakse seda 6potist rida sillast taha poole 
https://engineswapdepot.com/?p=25175

tegelikult idee oleks saada natuke võimekam komplekt stiilis 100...+natuke kw
jätkusuutlik mida ei peaks iga nädalavahetuse või paari tagant turgutama.
lihtsalt kruisimise võimekuse masin mis ei pea tegema rasket tööd ega tõestama ennast kiirendusel või ringrajal
üks suur punkt on aga kättesaadavus ja hind.
Vasta
#9

Ühtegi mõistlikku v6 diislit ei oska soovitada aga moodsamatest r4-dest peaks üks mõistlikumaid variante olema BMW m47/n47, 320d ja 520d pealt näiteks. Nende kuuesilindrilised variandid m57ja n57 on ühed populaarsemad diisli swapid üldse, topitakse neid nii vanematesse bemmidesse kui näiteks Nissan Patrolitele. Kindlasti leiab internetist piisavalt infot ja ka Eestist kohapealt spetsialiste kes elektroonika käima aitavad saada.

Opeli/Saabi/Alfa/Caddilaci peal kasutatud 1,9 CDTI on ka mõnus mootor aga tagaveolise käigukasti sobivuse või elektroonika käimasaamise teise kere peal ei oska öelda midagi.
Vasta
#10

Kui pikkusest ära mahub ja kaaluga väga lõhki ee lähe, siis MB valikust "sprinterimootor" ehk 2,9 töömahuga R5 (OM602.982) oma 92 (modimata) kilovatiga oleks täitsa tegus asi selles kerges kestas. Äramädand punnsilmasid ja Sprintereid veeleb veel palju elusa tehnikaga. Tõsi, sell emootor rootorpump on paras ikaldus, aga näiteks Oisu Siemann oskab seda elustada.

Päris terane oleks ka kahepoolene turbomootor (OM602.961...3) 124 pealt, aga neid on vähe järgi. Samas on selel reaspump töökindel ja odav elus hoida.

Tubota pajad sellest ajastust on mersul laisad.

Kuigi nõustun, et ilmselt on oblika peale ikka õigem panna oblikas.
Vasta
#11

Oblikale on vast mõistlik otsida surnud kere-raamiga TD-Frontera? Üldse kõlab seksikalt vanale ilusale matka-Beedule paljuvedu alla tekitada Wink See 2,2 ja 85kW oli päris lollikindel ja kindlasti mingi lihtsama modiga ka 100kW saavutatav. Vanem 2,3 ja 74kW oli pigem paadiankur. Seuhke mõte siis... aga pole neid enam eriti alles  Sad
Vasta
#12

(31-05-2021, 09:32 AM)MeelisV Kirjutas:  kuigi ka siin sobitatakse seda 6potist rida sillast taha poole 
https://engineswapdepot.com/?p=25175

See masin (Skid Factory ehitatud Fordi Barra-mootoriga Bedford) oligi algselt Holdeni ridakuuega. Päris esimestes videotes oli mäletamist mööda näha ka, mismoodi see seal aiste vahel oli. Barra tõid nad jah päris palju tahapoole, sest see on ilge suur mölakas ja eks kaalujaotus saa nii ka üksjagu parem.
Vasta
#13

(08-06-2021, 01:56 AM)The Lawbreaker Kirjutas:  
(31-05-2021, 10:17 AM)v6sa Kirjutas:  .....

Ka see mersu otsepritsega 602 mootor on prügi, nagu see v6 opeli vigur (suurim viga et hülsid vajuvad alla ja sealt edasi on põnev) meru valikust optimaalsem on hoopis om605. mul oli selline mootor omega peal  ja toimetas probleemivabalt.

oskad sa ka kommenteerida naiste saunajutte teemal, et see opel/saab/renault/isuzu v6 diisel sai oma vajuvate hülssidele paranduse aastal 2006?
kõikidel autodel on ajastus 2005-2006 mootori koodi uuendus.
sama vihje käib läbi selle videos u. minuti peal.


https://youtu.be/KR4EmcMtaH0
Vasta
#14

(08-06-2021, 08:36 AM)MeelisV Kirjutas:  
(08-06-2021, 01:56 AM)The Lawbreaker Kirjutas:  
(31-05-2021, 10:17 AM)v6sa Kirjutas:  .....

Ka see mersu otsepritsega 602 mootor on prügi, nagu see v6 opeli vigur (suurim viga et hülsid vajuvad alla ja sealt edasi on põnev) meru valikust optimaalsem on hoopis om605. mul oli selline mootor omega peal  ja toimetas probleemivabalt.

oskad sa ka kommenteerida naiste saunajutte teemal, et see opel/saab/renault/isuzu v6 diisel sai oma vajuvate hülssidele paranduse aastal 2006?
kõikidel autodel on ajastus 2005-2006 mootori koodi uuendus.
sama vihje käib läbi selle videos u. minuti peal.
Ainuüksi video vaatamine ajab hirmu nahka! USA v8 ja LPG tundub sellise asja kõrval ikka väga mõistlik Big Grin Aga diislina vaataks siiki midagi mõistlikumat RWD kaubabusside-autode maailmast. Kas tehti või mitte "korda", liiga keeruline on ikka. Kui kulutada, siis otsiks mõne mahamädanud/sodikssõidetud punnsilma ja sealt 3-liitrine V6 ehk OM642??? See on HEA mootor ja 6.käigulisega koos superkombo. Suure Sprinteri sees 140kW isend maanteel kiiresti sõites 10sajale aga jõudu jagub teistele ka! Sellega Eestis ja Rootsis omajagu sõidetud... Teine teema mahamädanenutest oleks ju vana-hää mädahunnik RWD Vito! Seal ka on ju valikut, 110kW on kindlasti saada. Kuid hinda vaadates on ikkagi kõige mõistlikum 85kW Frontera osta ja esivedu mitte tarbida. Aeglusti pole samas üldse paha optsioon matkakale? Ja kiire 4WD paned hoopis mingit genekat ringi ajama, kui on vaja tummisemalt voolu õllede külmutamiseks. Frontera kepikast pole ka üüratult suur ega raske.
Vasta
#15

(08-06-2021, 08:36 AM)MeelisV Kirjutas:  
(08-06-2021, 01:56 AM)The Lawbreaker Kirjutas:  
(31-05-2021, 10:17 AM)v6sa Kirjutas:  .....

Ka see mersu otsepritsega 602 mootor on prügi, nagu see v6 opeli vigur (suurim viga et hülsid vajuvad alla ja sealt edasi on põnev) meru valikust optimaalsem on hoopis om605. mul oli selline mootor omega peal  ja toimetas probleemivabalt.

oskad sa ka kommenteerida naiste saunajutte teemal, et see opel/saab/renault/isuzu v6 diisel sai oma vajuvate hülssidele paranduse aastal 2006?
kõikidel autodel on ajastus 2005-2006 mootori koodi uuendus.
sama vihje käib läbi selle videos u. minuti peal.


https://youtu.be/KR4EmcMtaH0

V6 oli probleeme lõpuni välja, ei soovita.
Vasta
#16

(08-06-2021, 11:42 AM)PlyVal64 Kirjutas:  
(08-06-2021, 08:36 AM)MeelisV Kirjutas:  
(08-06-2021, 01:56 AM)The Lawbreaker Kirjutas:  
(31-05-2021, 10:17 AM)v6sa Kirjutas:  .....

Ka see mersu otsepritsega 602 mootor on prügi, nagu see v6 opeli vigur (suurim viga et hülsid vajuvad alla ja sealt edasi on põnev) meru valikust optimaalsem on hoopis om605. mul oli selline mootor omega peal  ja toimetas probleemivabalt.

oskad sa ka kommenteerida naiste saunajutte teemal, et see opel/saab/renault/isuzu v6 diisel sai oma vajuvate hülssidele paranduse aastal 2006?
kõikidel autodel on ajastus 2005-2006 mootori koodi uuendus.
sama vihje käib läbi selle videos u. minuti peal.
Ainuüksi video vaatamine ajab hirmu nahka! USA v8 ja LPG tundub sellise asja kõrval ikka väga mõistlik Big Grin Aga diislina vaataks siiki midagi mõistlikumat RWD kaubabusside-autode maailmast. Kas tehti või mitte "korda", liiga keeruline on ikka. Kui kulutada, siis otsiks mõne mahamädanud/sodikssõidetud punnsilma ja sealt 3-liitrine V6 ehk OM642??? See on HEA mootor ja 6.
alla 2012a 642 on paras loto, õlijahuti tihendid turbo ja pihustiprobleemid on igapäevane, vitol olev om611/646 on lihtsalt poolik lahendus ja tahab elektrit suht palju sellerahaeest saab juba korraliku rivipumbaga 605/606 mootori mis töötab ka peale tuumasõda edasi...
Vasta
#17

aga prooviks siis edasi arutleda 
hüpoteetiliselt siis 
vana vihmavari suvaline ütleme nii 1970...1990
originaalis tagavedu rida 4 manual
vers.1 bensiin vers. 2 diisel

mida siis oleks hea sinna vahele toppida kui eesmärgiks on nautida vana keret aga uuema tehnikaga
kui sooviks sõita muretumalt ja inimlikumalt kui selle vana jõuetu paadiankruga
ehk saaks muretu kulgemise auto
ei ole eesmärk kiirendada ja driftida 

noh nt. vahet pole kas vana Opel rekord või GAZ 24
lada, mosse, 
vana Transiti buss või Bedford või vw LT
Vasta
#18

(09-06-2021, 08:47 AM)MeelisV Kirjutas:  aga prooviks siis edasi arutleda 
hüpoteetiliselt siis 
vana vihmavari suvaline ütleme nii 1970...1990
originaalis tagavedu rida 4 manual
vers.1 bensiin vers. 2 diisel

Täpselt 30 aastat tagasi augustiputši ajal oli mul tarbimises just seesinane Beedu ja ma täitsa mõistan Sind. Lisaks on sama Perkinsi 4.108't tarbitud marineerituna (4.107na) päris mitme purjeka peal ja midagi head ma kosta ei mõista. Hea, et ükskord kogu Getxo sadamat maha ei põletanud... Aga muus osas on ju Beedu sigakena pill. 

Et kaasaegsem, seega tuleb ka pisut veermiku-pidureid upgradeda? Ja see 90 ei näita ju midagi, pigem ikka hind ning lihtsus? Selgelt kõige lihtsam, pommikndlam, suurima valikuga jne on Volvo! 200/700/900. Sealt ka võimalik võtta ka jäik ketaspiduritega tagasild. Variant 2 oleks Iveco aga see nõuaks sellise leidmist-toomist mujalt. Mersust räägivad siin targemad, mis on ja mis mitte. Ja siis jään oma juurde: Fronterast odavamalt ei saa. Ja ma läheks siis juba 4X4 teed Beedul! Niipalju kui mäletan Blitzi kõhualust, ei tohiks üldse mingi eriline raske ja legaalne swap olla-tulla!!! Kusjuures on Beedust 1976 tehtud ka 4X4 ideemudel, mis on ülisarnane kui sinna alla swappida just Frontera!!! 

[Pilt: 7.bedfordcf4x4prototypeatmillbrookpressp....09.76.jpg]
Vasta
#19

100kW masuudipress mis mahuks Beedusse - eespool vihjatud Iveco! Hind on hea aga kuidas pool milli läbi uhanud katel ja käima edasi kestavad? Sõitis selline igastahes heaste ja kulutas ka vähe. 
Aga üldiselt sellist diislivõimu odava raha eest ei saa. Veel vähem muretut.
Vasta
#20

ja palju see asi kaalub ?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne