10-06-2021, 16:11 PM
(10-06-2021, 10:30 AM)pvr Kirjutas:Reaalsuses ei ole need V6 pajad üldse laiemad sest vajamineva kattekopsiku laiuse määravad püstmootoril laiali turritavad lisavidinad, mis V6 puhul jäävad lihtsalt klapikambrikaante piirest sissepoole. Ei ole see Perkins ka liiga kitsas, siin selle mahamädand edekaane lappimine Cherbourgis. Kollektorid, pumbad jne, kõik turritavad ju püstisel ridamootoril välja. V6 puhul võib vajaliku "kantis kasti" kõrgus olla pisut suurem, laiuses ei tohiks probleeme olla.(10-06-2021, 09:56 AM)PlyVal64 Kirjutas: Vastasel juhul peaks sellest iludusest ka looma koleda seaninatransitiBedfordil on ju mootor nii ehk nii salongis, ja kui kaubikuna pole vaja kasutada ja kaubaruumi viimseid mm taga ei aja siis on ju tahapoole palju lihtsam koeraputkat pikendada? Sillakaalud jävad ka suurema tõenäosusega lubatava piiridesse. Päevake lisatööd sellise projektipuhul pole ju probleemi?
..
Ehk jube põnev teema! 100kW ja Bedfordi mootoriruumi ehitus teeb korrektuure.
Edit: v6 tundub hoopis keerulisem olevat just jalaruumi säilimise osas? Pole küll ühtegi betfordi nii põhjalikult näppinud aga... noh meelelahutuse huvides
Selelst mootori tahapoole viimsiest sai ise ka kunagi mõeldud nende jubedate seaninade puhul ja ma polegi päris lõpuni aru saanud, miks seda ei tehtud? OK, kolmas iste oleks kadunud??? Aga aussis on ka V8 swap täitsa tavaline ja SBC mahub tegelikult imekergelt sinna ära. Ja siis LPG lisaks... oleks kõik mured murtud