Berlingo otsib detektiivi
#41

(18-08-2021, 23:20 PM)ratsoup Kirjutas:  Noh, kuidas nüüd vötta. Esimene aasta kui ma seda autot omasin, ei läinud mootori temp kordagi kraadigi üle 90'C. Nüüd aga on see piir mingil põhjusel 100'C juurde nihkunud. Seega midagi on muutunud.  Smile
Tsitaat:Berlingo sai omale vahepeal uue mootori. 
Võibolla on põhjus seal, et uus mootor ja mingi andur teise kraadiga.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#42

Ma ei aja otseselt kahte kiirust taga aga eeldasin, et sellel on 2 kiirust. Postis #34 viitasin youtube lingile, kus on lahendus 2 kiirusega. Minu auto mingil põhjusel siiski teistsugune.

See temperatuuri kerkimine tühikäigul hakkas juba enne mootori vahetust. Sellest on ka teema alguses tegelikult juttu. Smile


No ma ei tea. Võibolla ma kujutasin siis ette, et aasta otsa see seier üle 90ne ei liikunud. Rolleyes Igatahes tänan kaasa mõtlemast. Smile

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Vasta
#43

(19-08-2021, 18:31 PM)ratsoup Kirjutas:  Ma ei aja otseselt kahte kiirust taga aga eeldasin, et sellel on 2 kiirust. Postis #34 viitasin youtube lingile, kus on lahendus 2 kiirusega. Minu auto mingil põhjusel siiski teistsugune.

See temperatuuri kerkimine tühikäigul hakkas juba enne mootori vahetust. Sellest on ka teema alguses tegelikult juttu.  Smile


No ma ei tea. Võibolla ma kujutasin siis ette, et aasta otsa see seier üle 90ne ei liikunud.  Rolleyes Igatahes tänan kaasa mõtlemast.  Smile
Mis on reaalne temp?Mida näitab diagnost?Seier on visuaalne.Kuidas toimib termostaat reaalselt?
Vasta
#44

kas sul on kont peal.võibolla on kondiga kaks kiirust ventikal
Vasta
#45

Sellel autol konti pole. Termostaat vahetati mootorivahetuse käigus ära ja uus toimetab nagu peab. Reaalset tempi pole veel mõõtnud, aga tean, et rohkem kui peaks. Salongiventikast sooja peale pannes tuleb 100'C juures sellist lõhna, et kuskil küpseb. Diagnostika seadet mul endal kahjuks pole. Rolleyes

Selgitage mulle seda - kui targad mehed ütlevad, et spec järgi peabki vent tööle hakkama 98'C juures, siis kuidas üldse on reaalne, et armatuuri näidik stabiilselt 90'C näitab? Või tahate mulle öelda, et selle auto juures on selle näidiku liikumine vahemikus 90-100'C normaalsus?

Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Vasta
#46

(23-08-2021, 12:34 PM)ratsoup Kirjutas:  Sellel autol konti pole. Termostaat vahetati mootorivahetuse käigus ära ja uus toimetab nagu peab. Reaalset tempi pole veel mõõtnud, aga tean, et rohkem kui peaks. Salongiventikast sooja peale pannes tuleb 100'C juures sellist lõhna, et kuskil küpseb. Diagnostika seadet mul endal kahjuks pole.  Rolleyes

Selgitage mulle seda - kui targad mehed ütlevad, et spec järgi peabki vent tööle hakkama 98'C juures, siis kuidas üldse on reaalne, et armatuuri näidik stabiilselt 90'C näitab? Või tahate mulle öelda, et selle auto juures on selle näidiku liikumine vahemikus 90-100'C normaalsus?
Selle järgi justkui temperatuuriandur näitaks radiaatorist alt väljuva jaheda jahutusvedeliku temperatuuri, samas kui termostaat juhib ülevalt kuuma vedeliku pealeandmist. Ülevalt 100 °C sisse ja alt 90 °C välja tunduks loogiline.

Juhul kui temp. andur ja termostaat on antud mootoril ühes kohas, siis minu toodud teooria muidugi ei saa töötada.
Vasta
#47

(23-08-2021, 12:34 PM)ratsoup Kirjutas:  Sellel autol konti pole. Termostaat vahetati mootorivahetuse käigus ära ja uus toimetab nagu peab. Reaalset tempi pole veel mõõtnud, aga tean, et rohkem kui peaks. Salongiventikast sooja peale pannes tuleb 100'C juures sellist lõhna, et kuskil küpseb. Diagnostika seadet mul endal kahjuks pole.  Rolleyes

Selgitage mulle seda - kui targad mehed ütlevad, et spec järgi peabki vent tööle hakkama 98'C juures, siis kuidas üldse on reaalne, et armatuuri näidik stabiilselt 90'C näitab? Või tahate mulle öelda, et selle auto juures on selle näidiku liikumine vahemikus 90-100'C normaalsus?
See on juhi silmadele,näiteks 2016 transporter 103kw diisel näidik ilusti 90 aga arvutiga vaadates kõigub 76-78 kraadi.Kui tempi andur näitaks vähem on juht paanikas ja antud juhul sul näitab rohkem on ju ka paanika lahti.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#48

näidiku liikumine 90-100 on  normaalne.
Vasta
#49

Need temp seierid ei näita ammu enam  seda mida juht arvab (90c). Üks volkari näide juba toodi. Toon siis näite bmw'st. Seier seisab diiselmootoril keskel 75-105c. Peale või ennem seda siis mittekeskel. Bensiinimootoril olid need näidud kah midagi muud kui 90. Kas oli äkki 85-110c? Teise näitena: Vanadel mondeotel ja eskortidel oli bensiinimootoritel töötemp 100-105c. Seier on neilgi keskel.
Vasta
#50

Noh, midagi see seier ju ikkagi näitab. Kui termotaki graafik on õige ja seier ise ei takerdu.

Neil, kelle jaoks "arvutiga vaatamine" on püha lehm, kukub seieri jama ära. Termotakisti on endiselt vaid see ainus, kes kõikvõimsale arvutile inffi annab.  Pole ju nii, et arvuti käib mingi hirmkalli Würthi digitermomeetriga ümber mootori.
Või siiski, ehk käib?
Vasta
#51

Kaaperdan selle teema , küsimus selline : Ford Mondeo 2008 a. 1,8 TDci peale aku vahetust mootor korraks käivitub ja siis sureb . Tangitud neste tanklas , kas kütuse võib välistada ?
Vasta
#52

(07-12-2023, 19:09 PM)edvard Kirjutas:  Kaaperdan selle teema , küsimus selline : Ford Mondeo 2008 a. 1,8 TDci peale aku vahetust mootor korraks käivitub ja siis sureb . Tangitud neste tanklas , kas kütuse võib välistada ?
Peale aku vahetust,kõlab nagu immobilaiseri blokeering.Unustas võtme ära.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816
Vasta
#53

Kui Fordil immo peal, siis ei vea starterit ringi.
Vasta
#54

Kui ma ei eksi siis aku vahetusel tuleb kasutada lisa toiteallikat, näiteks varu akut mis ühendatakse autoga ajutiselt. Nüüd vist on natuke hilja.
Kas sul mõni veakoodi lugeja on olemas?

See peaks ära näitama, ehk on mõni veakood üleval.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#55

Väimees käis , luges midagi , kustutas kohe , mul ei jäänud meelde , igatahes värske teadmise kohaselt sai fordi mootori tööle , aga oli tükk aega puterdanud .  Ma ise maal , ford linnas , homme lähen vaatan ise oma silmaga . Eelsüüte küünlad järgmine teema , ehk nende vahetus , on ise tehtav või peab pöörduma spetsialiseeritud töökotta ?
Vasta
#56

Transitil ei juhtunud küll midagi kui aku maas oli, proovi egr lahti ühendada, see on ka võimalik süüdlane
Vasta
#57

Mul on Galaxy, 2009 2.0 TDCI.
Ma ei tea sellel masinal pmst mitte ühtegi asja mida tahaks ise teha.
Müts maha nende ees, kes neid remondivad.

Palju asju on tehtud ebamugavaks.

Näiteks salongifiltri vahetuseks tuleb eemaldada gaasipedaal. Aku vahetuseks võta maha õhufilter.
Tagumine rattalaager kinnitub tähikutega sillatala seest poolt. Käsipiduri trossid on kusagil katete taga peidus jne...

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#58

Veakood : EGR klapp , on see võimalik et selline nusstükk takistab käivitumist ?
Vasta
#59

Kui on kiilunud kinni avatud asendis, siis ei käivitu. Turtsatab ja võib lubada aga käima ei jää.
Vasta
#60

Siin on juhend küünalde vahetuseks:

https://www.talkford.com/threads/glow-pl...ci.211008/

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne