Aktsioon - Paneme Uragani nüüd lõpuks liikuma
#1

Kuivõrd algteemas juba sai vihje teha, siis infoks, et taustal on jõutud kokkuleppele, et JJVV eksponaat 324 ehk MAZ-7310 jaoks on lõpuks saadaval originaalne hooratas koos automaatkasti dempferiga.

Originaaldetaili maksumus on küll suhteliselt kopsakas - koos maksude, transaga on tänane summa selle osa eest 3000.- euri. See poleks küll kõige kallim JJVV aktsioon, meenutades kraanat. Saab kohe ka lisada, et 500.- eurot on ühe toetaja abiga juba olemas, nii et 1/6 osas on eesmärk täidetud.

Lisadetailide osas anname infot niipea kui võimalik, aktsiooni osas on palju eeltööd teinud ka ksf. isandpauk. Kuivõrd ta aga see nädal ülihõivatud, panen oma käed ka appi.

Muuseumipapaga on asjad ka läbi arutatud ning paneme operatsiooni käima.

Siis ka pangarekvisiidid:

Saaja: Järva-Jaani Tuletõrje Selts

Swedbank: EE902200221049684062

Selgitusse: Paneme Uragani nüüd lõpuks liikuma!
Vasta
#2

Panin ka KKK nimel 100 jewrot teele püha ürituse tarbeks.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#3

Lörtsin küll teemat, a kas tõesti pilastatakse see asjandus paagi lahtilõikamisega turismibussiks ehitades?

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#4

Aktsioonist siis esimene kokkuvõte: arvestades ka varasem 500.- juurde on praegune seis 1069 eurot, ehk veidi üle 35 protsendi sihist.
Vasta
#5

(14-07-2021, 23:14 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Lörtsin küll teemat, a kas tõesti pilastatakse see asjandus paagi lahtilõikamisega turismibussiks ehitades? 
Kui masin oma algset eesmärki ei ole suuteline enam täitma, mis möte korjandusel on? Löbusöiduks on muuseum elavjöu transpordivahendeid otsast-otsani täis.
Vasta
#6

(15-07-2021, 11:46 AM)mrali Kirjutas:  Aktsioonist siis esimene kokkuvõte: arvestades ka varasem 500.- juurde on praegune seis 1069 eurot, ehk veidi üle 35 protsendi sihist.

Palju pole hetkeseis miitunud, 1104.- on praegusel momendil situatsioon
Vasta
#7

(19-07-2021, 15:30 PM)taguja Kirjutas:  
(14-07-2021, 23:14 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Lörtsin küll teemat, a kas tõesti pilastatakse see asjandus paagi lahtilõikamisega turismibussiks ehitades? 

Kui masin oma algset eesmärki ei ole suuteline enam täitma, mis möte korjandusel on? Löbusöiduks on muuseum elavjöu transpordivahendeid otsast-otsani täis.
Kas peab see väide paika?
Vasta
#8

Mis seis on,kas lõikepitsile tuli otsa pandud?
Vasta
#9

Kuna keegi pole pikema aja jooksul vastanud, kas siis asi vastabki tõele?

Ma  olen seda elukat näinud töötamas ja sõitmas Viljandis Kutselise maja ees. Vend töötas 1 vahtkonnas. Sai käidud venna töökohta uudistamas. Sain näha kuidas maotust torust paksu tossu välja ajas ja ilge möuramise saatel linnas ringi vuras.

T.

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid 14" , mustrit üle 5mm. erinevad laiused ja kõrgused. Suvi, talv, lamell jne. Küsi julgelt!
Vasta
#10

Sama siin,olen tatina näinud ka seda elukat Viljandis sõitmas,kaugelt oli kuulda...
Vasta
#11

(08-08-2021, 22:14 PM)hundu615 Kirjutas:  Sama siin,olen tatina näinud ka seda elukat Viljandis sõitmas,kaugelt oli kuulda...
Oli kenasti kuulda. Mäletan, et see vast palju üle 60 km.h edasi ei liikunud. Suht aeglane oli.

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid 14" , mustrit üle 5mm. erinevad laiused ja kõrgused. Suvi, talv, lamell jne. Küsi julgelt!
Vasta
#12

Nojah. Ka varjupaigas tapetakse. Ei ole siin midagi uut.
Oli kurb kuulda ümberehitusest.

Aga jätkuvalt toetan varjupaiga ideed ja tegemisi!
T.

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid 14" , mustrit üle 5mm. erinevad laiused ja kõrgused. Suvi, talv, lamell jne. Küsi julgelt!
Vasta
#13

Pisut sobimatu küll,  teha aktsioon siinses mõistes unikaalse eksponaadi liikumasaamiseks ning lisaks sellele muuta ta selliseks nagu toetajad vo ei oleks soovinud. (Viimases osas v-o ma eksin) Kuna varjupaik ise ei ole avalikele kuulujuttudele pareerinud ega õigeks tunnistanud ja üldse on teemas pikalt vaikus olnud, siis on see variant üsna tõenäoline. Ise ma ei ole küll toetanud konkreetset aktsiooni, kuid eeldan, et kui soovitakse toetust päästmaks või parandamaks näiteks ainsat korvtõstukit, siis ta ikka jääb korvtõstukiks mitte ei tehta lastele karussell, ilma seda eelnevalt teavitamata. Veel on võimalus asjaosalistel kõmu kummutada. Muidu ühinen Talupoja tõdemustega.

Ford Granada
Vasta
#14

See pole mingi kuulujutt, lugege 16. Veebruari "Vooremaad"
Telekas oli põhjalikum jutt, see klipp pole leitav.

Praegu oleks ainuõige annetajatele raha tagastada ja tõdeda, et läks nihu.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#15

(09-08-2021, 00:13 AM)Marko Kirjutas:  See pole mingi kuulujutt, lugege 16. Veebruari "Vooremaad"
Telekas oli põhjalikum jutt, see klipp pole leitav.

Praegu oleks ainuõige annetajatele raha tagastada ja tõdeda, et läks nihu.

Hallooo!
Mis läks nihu ja kas ma peaks nüüd hakkama mingit "Vooremaad" lugema, mul on niigi "Järvamaa" lugemata! 
Kordan üle põhitõe - lollidelt tulebki .... Ise ei ole kuhugi raha annetanud, olen selline kidi käega ja ihne vend.
Mõned foorumlased ei taipa, kuidas toimib tänapäevne interaktiivne muuseum. Ehe näide neile tobujussidele on Palamuse muuseumi uus osa, minge ja kaege perra! Samas on tegutsemas konservatiivese maailmavaatega muuseumid nagu näiteks TÜRAMU, VÄJAMU jne, kus ei ole mingeid moderniseerimisi ja uuendusi tehtud, kõik käib nagu XIX sajandi klassikalises kollektsioonides. Ja nii on ka Järva - Jaanis, mingi viimsi tugitooli muuseumihuvilise arvamus ei koti kohapealseid tegijaid, tähtis on ellu jääda ja jaapani turistidele pakkuda meeldejääv päev! Nii ka tegelikult on TÜRAMU kontseptsioonis, paraku ühtegi jaapani turisti pole veel õnnestunud lõksu püüda, mõningat eksootikat muidugi on ka tabatud, mõned tegelased Saaremaalt ja ka Hiiumaalt, lisaks paar identifitseerimata ehtsat välismaalast! 
Kui kellegi on raha üle või tahab seda kuhugi tagastada, siis isiklikult minu on puudu 2 liitri viina raha, et jätkata teaduslikke eksperimente pipraviina ja mädarõikanastoika alaste uurimuste valdkonnas!
Vasta
#16

Ma ei võta sõna siin varjupaiga nimel aga mul on ükskõik mida sellega masinaga tehakse, peaasi, et liikuma saab ja selleks see aktsioon siin ongi välja kuulutatud.
Mina olen see, kes sellele esimesed 500 alla pani ja seda põhjusel, et kui see masin ei liigu, siis ei tehta selle juures ka ühtegi teist asja korda.
Kui ma peaks pakkuma, mis saab edasi, siis paak võetakse maha kindlasti (vt. pilt nr. 1). TÕSTETAKSE, mitte ei lõigata. Lõikepitsi-foobid on nüüd kindlasti kurvad.
Siis korraldame järgmised aktsioonid seadmete ja paagi korrastamiseks ning kui vahepeal on jaapani turistid jõudnud Uragani kukil teha paar tiiru, siis mis sellest? Kahju on või?
Mina aitan seda projekti vedada nii nõu kui jõuga ning kui see masin on käima saanud, siis võtan akud ja suurema koguse kütet kaasa ning lähen teen selle masinaga mõne tiiru. Paagiga või turistidega, mul ükskõik. Teie siin virisete edasi ja imestate, miks keegi teie tungivatele nõudmistele ei vasta. Selleks on kaks põhjust: inimesed töötavad + pildil nr. 2 toodu.

Kes siinsest tarkade klubist on seda uragani viimase paari aasta jooksul lähedalt käinud vaatamas? Lisatud nädalavahetusel tehtud iseloomustav pilt.
Kassile panen paar pudelit ka teele. Ei jõu niikuinii kõike ise ära tarbida ja abi läheb hädasti tarvis. Meeldivaid eksperimente.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Pilt (pildid)
   

Ostan 1989-1997 a Toyota hilux / VW  Taro Pick-upi, alates romust kuni ideaalses korras autoni ja nende varuosi.
Saadaval Opel vivaro invabuss ja Vermeiren Timix elektriline ratastool koos lisadega.
Vasta
#17

https://dea.digar.ee/cgi-bin/dea?a=d&d=v...xAU%7ctxTA-------------
Vasta
#18

Keegi pole virisenud ega imestanud. Ka naljapildid on kohatud.

Tsitaat:korraldame järgmised aktsioonid seadmete ja paagi korrastamiseks ning kui vahepeal on jaapani turistid jõudnud Uragani kukil teha paar tiiru, siis mis sellest

Sarnase sisuga rida kuu tagasi oleks täiesti piisav olnud ja võimalik, et aktsioon tänaseks vähemalt lõpule lähemal kui mitte lõppenud.
Vasta
#19

Jah, paar rida selgituseks ja kõik on korras, ei pretendeeri tarkade klubisse(ja 3 nädalat tagasi käisin vaatamas ka), aga puudulik info tekitab eeldusi ja eeldus on kõigi probleemide ema. Selline plaan on enamikule vastuvõetav ma usun ja kõik ok. Jõudu!

Ford Granada
Vasta
#20

Lugupeetavad!Kuna vanatehnika varjupaik pole ise ühtegi kogumisaktsiooni algatanud, siis minu kommentaar on alati olnud viimane, väljendamaks suurt tänu toetamise eest. Teen siis seekord erandi ja edastan mõned muuseumipoolsed arvamused.
Lugesin veelkord Vooremaa artikli hoolega läbi ja ei leidnud purukslõikamise kohta küll midagi. Kaalumisel on küll olnud mitmed eri versioonid, kuidas Uragani nii sõidukorda seada, et teda saaks kasutada atraktiivse muuseumieksponaadina, sh külaliste sõidutamise vahendina. Samas meeldis mulle väga ksf Isandpauk mõte eemaldada esmalt täiesti korrodeerunud vee- ja vahupaagid ning amortiseerunud pumbasüsteemid. Kuna varjupaik ise pole suuteline nii suuremahulist restaureerimist ette võtma, siis üritada (näiteks kaasfoorumlaste nõu ja jõuga) algatada uute rahastamisprojektide kirjutamine, et nimetatud restaureerimised läbi viia. Seniks aga paigaldada paakide- ja pumbaruumidesse istepingid ning tekitada võimalus järjekordse seikluste raja läbimise sõiduki loomiseks.
Paraku on kaasaegne muuseum hoopis midagi muud kui aastaid tagasi. Igaüks peab otsima ideid ja võimalusi, kuidas ära elada. Meie puhul veel situatsioonis, kui puudub igasugune toetus väljastpoolt - ainuke sissetulek on vaid oma teenuseid pakkudes.
Me pole restauraatorid, pigem mingil määral sõidukite korrastajad. Meie  sooviks ja eesmärgiks on koguda ja säilitada veel allesolevaid sõidukeid, millised nõukogude perioodil meie teedel liikusid, et järeltulijatel oleks võimalik ehk ka oma kätt korrastamisel proovida. Väidan, et ühtegi varjupaiga eksponaati pole me 17. tegevusaasta jooksul vanametalli kokkuostu saatnud.
Tänan heatahtlikke inimesi seniste annetuste eest! Kui kellegi annetajate ootused käesoleva aktsiooni käigu kohta polnud sellised kui nemad lootsid ja soovivad oma panuse tagasi, siis andke palun lahkesti teada ja teeme koheselt tagasikande.
Meenutan, et oleme käima lükanud vaderluse teema: kes soovib Uragani korrastamisele käed külge panna, andke aga teada ja teie nimi saab ajalooannaalidesse sisse kirjutatud.
Veel annan teada, et kunagine Viljandi pritsimees, Uragani selleaegne juht, Vello Oolo, on andnud nõusoleku tulla masinat komplekteerima. Vello  olnud ka eelmise mootori demonteerimise juures ja hea meelega nõus vadereid korrastamise juures nõustama.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne