Aktsioon - Paneme Uragani nüüd lõpuks liikuma
#1

Kuivõrd algteemas juba sai vihje teha, siis infoks, et taustal on jõutud kokkuleppele, et JJVV eksponaat 324 ehk MAZ-7310 jaoks on lõpuks saadaval originaalne hooratas koos automaatkasti dempferiga.

Originaaldetaili maksumus on küll suhteliselt kopsakas - koos maksude, transaga on tänane summa selle osa eest 3000.- euri. See poleks küll kõige kallim JJVV aktsioon, meenutades kraanat. Saab kohe ka lisada, et 500.- eurot on ühe toetaja abiga juba olemas, nii et 1/6 osas on eesmärk täidetud.

Lisadetailide osas anname infot niipea kui võimalik, aktsiooni osas on palju eeltööd teinud ka ksf. isandpauk. Kuivõrd ta aga see nädal ülihõivatud, panen oma käed ka appi.

Muuseumipapaga on asjad ka läbi arutatud ning paneme operatsiooni käima.

Siis ka pangarekvisiidid:

Saaja: Järva-Jaani Tuletõrje Selts

Swedbank: EE902200221049684062

Selgitusse: Paneme Uragani nüüd lõpuks liikuma!
Vasta
#2

Panin ka KKK nimel 100 jewrot teele püha ürituse tarbeks.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#3

Lörtsin küll teemat, a kas tõesti pilastatakse see asjandus paagi lahtilõikamisega turismibussiks ehitades?

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#4

Aktsioonist siis esimene kokkuvõte: arvestades ka varasem 500.- juurde on praegune seis 1069 eurot, ehk veidi üle 35 protsendi sihist.
Vasta
#5

(14-07-2021, 23:14 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Lörtsin küll teemat, a kas tõesti pilastatakse see asjandus paagi lahtilõikamisega turismibussiks ehitades? 
Kui masin oma algset eesmärki ei ole suuteline enam täitma, mis möte korjandusel on? Löbusöiduks on muuseum elavjöu transpordivahendeid otsast-otsani täis.
Vasta
#6

(15-07-2021, 11:46 AM)mrali Kirjutas:  Aktsioonist siis esimene kokkuvõte: arvestades ka varasem 500.- juurde on praegune seis 1069 eurot, ehk veidi üle 35 protsendi sihist.

Palju pole hetkeseis miitunud, 1104.- on praegusel momendil situatsioon
Vasta
#7

(19-07-2021, 15:30 PM)taguja Kirjutas:  
(14-07-2021, 23:14 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Lörtsin küll teemat, a kas tõesti pilastatakse see asjandus paagi lahtilõikamisega turismibussiks ehitades? 

Kui masin oma algset eesmärki ei ole suuteline enam täitma, mis möte korjandusel on? Löbusöiduks on muuseum elavjöu transpordivahendeid otsast-otsani täis.
Kas peab see väide paika?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne