Jumz 6AL transport kitsamates oludes
#1

Niisiis, kuna naine lubas tuppa käima, kasutan juhust ja istun natuke netis. Rasked rahapakid said vahetatud veel raskema raua vastu, mis vormitud pealkirjas nimetet aparaadiks. Lisaks on massinale külge poogitud PE-0,8. Siinkohal küsiks targematelt tiba nõu- kuna aparaat vedeleb Roosna-Alliku ja aravete vahepeal ning vaja oleks transat Tallinna, oskab keegi miskit treila moodi asja soovitada? Täismõõdus treila ei lähe, Nõmme tänavad suht kitsad. Mingit puksiiri moodi asja pigem? 18 kandise multiliftiga veokas nikerdas ennast mul hoovi ilusti sisse, otsikski mingit sellist lahendust. Ideed ja soovitused teretulnud.

i´m the fucking piledriver...
Vasta
#2

Oma jala peal lõpuotsa ei saaks ära sõita? Liikluskindlustus oleks vaja muidugi ära teha.
Vasta
#3

no enamus nõukaaegseid traktoreid on piisavalt koleda väljanägemisega ja arvele saaminegi paras peavalu. Kindlustusest ei maksa rääkidagi. Muidugi saaks lõpu omal jalal ära sõita aga miilitsale ja rahandusministeeriumile vabatahtlikult küll rõõmu ei hakka pakkuma.

i´m the fucking piledriver...
Vasta
#4

Kui pikk, kõrge ja raske see pill on? Täismõõdus ratastega multika plate on 1.50 kõrge.

Mis see 18 kanti kastiga multikas tähendab? Kas kast oli 6m ja 3 telge? Kui selline sisse sai, siis oleks mõttekas tellida platega kusagilt.
Vasta
#5

6 m multilifti platvormile sikutama ja sellega saad.pead otsima kellel plated olemas,isegi sauel oli mingi firma.
Vasta
#6

Tänud kaasa mõtlemast. Kärakas õndsalt hoovi peal. treila peale saamine ja mahasaamine oli muidugi natuke ooperit. eriti mahasaamine Kui muidu oli käivitusmootor poole pöörde pill, siis uues kodus keeldus ta hakatuseks koostööst. 1,5 H hiljem, kui juba suure vaevaga jupstükk hoovi pukseeritud, otsustas käivitusmootor eeskujulikult käituma hakata. Mul närv praegu nii kuradi must, et teen juba 3-ndat õlut.

i´m the fucking piledriver...
Vasta
#7

Joab'i multiliftid on ca 125cm kõrged koos platega. Ülejäänud jah sinna 150 kanti.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#8

Kuna ilm ilus ja näpud sügelevad siis tuleb minna ikaldusega tegelema. Siinkohal mõned küsimused. Tegemist jumz 6al `81 aasta millel küljes PE-0,8

1. nina pealt tööasendisse keeratud kopa mast tahab iseseisva kangekaelsusega paremale poole keerata (selg sõigusuunas). Jagaja sektsioon tuksis? mis      viga võib olla- pääseb tihendite vahetusega või uus jagaja? miskit muud hoopis?

2. PE kohta kellelgi mingisugustki kirjasõna laenata/jagada/müüa?

3. kui suur erinevus on vana ja uue jupstüki vahel mootori osas? varuosade tellimist pean silmas.  plokikaanetihend vajab väidetavalt vahetust, pidi karteris mahlad segi ajama. ise kahtlustan pigem miskit pragu kuskil.  plokikaanetihendi suremise korral peaks radikasse ju surve tekkima? Lisaks suitseb mootor korralikult. õlirõngad  kinni? pihustid peaks laskma nagunii üle kontrollida. ideid?

i´m the fucking piledriver...
Vasta
#9

Minul PE--0.8 jagaja asendatud forschmithi jagajaga. Toimib viisakalt ja ei leki Smile pilti siia panna ei oska Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne