YTO traktoritega kogemusi kellelgi?
#1

Tegelen traktori otsimisega ja toimiva kasutatud traktori hinnaga saaks uhiuue Hiina asja YTO EX 1304 soetada.
Tähtsamad näitajad, et mootori võimsus 130hj ja Perkins.
Käigukast mehaaniline sünkroniseeritud, 12 edasi ja 4 tagasi.
3 paari hüdroväljavõtteid.
Jõuvõtuvõllil 540/1000 pööret.
Tühimass 5,8 tonni.
Maksab vähe nipitades 27 200 meil kehtivat raha.

Positiivse poole pealt tundub olevat sama lihtsa ehitusega kui Belarus kuid kabiin on kahtlemata mugavam, kuid negatiivse poole pealt varuosi saab teadaolevalt vaid Poolast ja Ukrainast ning loomulikult ka päritolumaalt tellides kui on kannatust oodata.
Poola edasimüüja kinnitusel on põhilised osad nagu klaasid ja kuluosad neil olemas ja keerukamate asjade hankimine pidi kuni nädala võtma.
Arvele saamine meil võib olla probleem, kuid Poolas pidi saama.
Ukrainas müüakse ainult 30 km/h sõitva kastiga, kuid Poolast saab 40 km/h sõitva või hammasrattapaari mille vahetus pidi alla 6 tunni võtma.

Küsiks aga, et äkki on keegi Eestis juba sellist kohanud või isegi omab seda marki traktorit?
Päris nägemata osta ei tahaks ja Poola vaatama sõita spetsiaalselt ka ei tahaks.
Vasta
#2

Konkreetse masinaga kogemus puudub, kuid tundub tym ' iga väga sarnane riist olevat...sellega on kokkupuudet mitme traktori näol. Probleeme jagub. Mtz iga võrreldes on jõuetu võlli süsteem lollikindlam,.  Kuid kõik muu jätab soovida siiski... Tänapäeva perkins miinusega ilma plokisoojata käima ei soovi minna Big Grin
Vasta
#3

(06-08-2021, 23:00 PM)I.A Kirjutas:  Tänapäeva perkins miinusega ilma plokisoojata käima ei soovi minna Big Grin

Huvitav, eelpõlemis kambritega plokikaane tõttu?
Minul on kokkupuude olnud korea Branson 5025, see muidugi pisike masin. See korealase enda mootoriga, eelpõlemis kambriga. Ilm polnudki miinuses, aga ketrad ketrad starteriga, valge toss summutist ja ei miskit. Eelsütteküünalde relee õhtal. Kui see korda sai, siis miinus 20 ka poole pöördega käima.
Kas teemaalgatajal miskised Pria plaanid ka mängus, et just uus peab olema? Kasutatud Valtra peaks ka ikka pommikindel kindla peale minek olema.
Vasta
#4

(06-08-2021, 23:33 PM)meli666 Kirjutas:  
(06-08-2021, 23:00 PM)I.A Kirjutas:  Tänapäeva perkins miinusega ilma plokisoojata käima ei soovi minna Big Grin

 Kasutatud Valtra peaks ka ikka pommikindel kindla peale minek olema.

Valtra nüüd küll pommikindel pole.
Vasta
#5

Kas järjekordne jäik kärakas,millega sõidad nagu traktoriga ainsaks vedrustuseks iste?
Vasta
#6

(07-08-2021, 00:35 AM)The Lawbreaker Kirjutas:  
(06-08-2021, 23:33 PM)meli666 Kirjutas:  
(06-08-2021, 23:00 PM)I.A Kirjutas:  Tänapäeva perkins miinusega ilma plokisoojata käima ei soovi minna Big Grin

 Kasutatud Valtra peaks ka ikka pommikindel kindla peale minek olema.

Valtra nüüd küll pommikindel pole.

Pommikindla masina tiitlit välja anda ei saa nagunii. Kui "shit happens" faktor mängu tuleb laguneb iga masin. Korduvalt nähtud. Aga see ei puutu praegu teemasse.
Googel muidugi leiab seose YTO ja Agco ja Valtra vahel küll...

Kas olen mina ainus kellele tundub see YTO midagi meenutavat? Kuidagi tuttavad detailid kui pilte/videoid vaadata?
Kodulehel käib läbi jutt et arendatud itaalia ratastraktori baasil ja sinna otsa istutatud inglise mootori põhjal toodetud kone?
Vasta
#7

(06-08-2021, 23:33 PM)meli666 Kirjutas:  Kas teemaalgatajal miskised Pria plaanid ka mängus, et just uus peab olema? Kasutatud Valtra peaks ka ikka pommikindel kindla peale minek olema.

Pria plaane ei ole.
Lihtsalt see hooaeg sai niidetud 76 ha ja uueks hooajaks saaks veel 100 lisaks ning seda ei jõua üksi ära niita.
Vana ja kahtlase tehnika peale ei taha ka lepingut üles ehitada, kuna on veel meeles mis juhtub kui Belarusi peale juhti otsid.
Ühel on viinaviga ja ei ilmu välja, teine ei näe kui mingi asi hakkab küljest kukkuma ja kolmas käib, teeb muidu hea töö, kuid nädala pärast ütleb et tema ei hakka tervist rikkuma.
Isegi rikkusin ära ja seega et osapooltele fekaali maitset suhu ei jääks peaks olema ka värske tehnika, mida saab päeval jahutada et töö saaks tehtud ja samas peaks ta olema piisavalt arusaadav et jooksvalt käigus hoida ja mitte oodata välist abi, nii lihtne ongi.
Vasta
#8

Tuleb välja et see Hiina traktor YTO-1304 on osaliselt  maha kopeeritud MTZ-1221 pealt. Teades Hiina tehnika kavaliteeti siis selle  odava hinna eest saab teda remontida nii et vähe pole  . Samuti puudub garantii teenindus Eestis kui midagi juhtub ega siis tehnikud ei hakka kohale sõitma Poolast või ukrainast kus neid masinaid müüakse .    Nii et siis parem võtta juba päris belarus  saab vähemalt eestis garantiiremondi ja varuosad kätte.. Teine variant on ikkagi see - hinna eest 30 000 mis see YTO maksab võib Soomest tuua  koraliku 90 - aastate Valtra , mis kestab veel mitukümmend aastat.
Lisasin siia video vene keelse ülevaatega sellest hiinlasest.

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta
#9

Nüüd see aparaat nähtud ja kui on valida Belarusi või selle vahel siis pole kahtlustki kumb võtta.
Hiinlased on ikkagi eeskujuna kasutanud mitte vene traktoreid vaid Fiati kasti osas ja mootor on Perkinsi koopia.
Sidur on kerge ja tundlik, käigud käivad kui sõiduautol ja ainukesena viriseks, et mootor tahab pöördeid saada et jõudu tekiks kuid kui hakkab 1800 pöördele lähenema on lubatud hobused kindlasti olemas.
Hüdraulika on lihtne jagaja ja võrreldes Belarusiga liigagi lihtne ja loogiline kuid hüdropump võiks tootlikum olla.
Kast ise toimib vaikselt ja mootor käib sujuvalt ning kabiinis on võimalik häält tõstmata vestelda.
Mis kostab sisse on rooli dosaatori sisin kui aeglaselt keerata, kuna dosaator on kabiinis rooli all ja katteks tüüpiline Hiina plastik.
Konditsioneer on liigagi võimekas ja minutiga hakkab külm kui põhja keerata.
Piduripedaalide lukustus on eripärase poldiga, millel peab splindi ära võtma ja välja tõmbama ning sellele poldile ei näinud head kohta kuhu panna.
Kabiin peab ka vett nagu paduvihm näitas ja ainus asi mille üle viriseda ongi eriti kehv plastik kabiini sees, mis tundub külmaga eriti rabe ja katuseluuki ka ei julgeks avada kui päike sellele aasta peale paistab.
Mõnda asja parandaks küll kohe, kuid kokkuvõttes on parem toorik kui Belarus ja eks tuleb hetke mõelda mis teha.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne