[poolita] Projekt "Kivipurustaja"
#41

(31-08-2021, 23:36 PM)Janka Kirjutas:  
(31-08-2021, 11:17 AM)sugraM Kirjutas:  Kõik oleneb sellest, mida mul vaja on. Kui ma tahan meelelahutust, siis ma vaatad Don-i. Isegi see, kui ta selle masina pilbasteks laseb ja peale seda ära remondib, on ju vaatemäng. Tihti pole huvitav mitte lõpptulemus, vaid tee kuidas sinna jõutakse. Kui ma aga tahan endale väikest isiklikku allveelaeva, siis ma koputan M.R. uksele, sest 100 m vee all avastada, et laagri võlli ist ei ole õige, siis on nagu natuke hilja. Rallis pealtvaatajad tahavad ka näha lakse ja Tänak seda, et masin ühes tükis püsib. 

Üldiselt ei juhtu seda, et Järvi dirigeerib külasimmanil ja kohalik lõõtsamees annab Estonias kontserti, siin aga saavad mõlemad kokku. 

Õpetamine on oskus. Hea on õpetada inimest, kellel on sama huvi ja kes on motiveeritud. Õpetamaks inimest, kes ei taha, et teda õpetatakse vajab delikaatsust ja oskust kuidas õpilaseni jõuda nii, et see kohale jõuaks ilma konflikti tekitamata.  

Mina vaataks isiklikult huviga ka M.R. youtube kanalit imetlusega aga vaevalt, et see väga populaarseks muutuks meelelahutuslikus mõttes. 

Nii on.
https://youtu.be/6dKf1TrDJxk
2,86 miljonit vaatamist. Lõtkude kallal targutamisega sellist vaatajaskonna numbrit nähtavasti ei saavutata.

Mitte alati.
Mõnedel korrektse metallitöö videotel võib olla samuti miljoneid vaatamisi -
https://youtu.be/UwNDqiuhK58

Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Vasta
#42

Härrased, kes te siin M.R. kallal võtate, kas teile endale ei tundu, et tegelete sellesama parjatud ärapanemisega?

Pind ja palk...
Vasta
#43

(01-09-2021, 00:28 AM)basspolska Kirjutas:  
(30-08-2021, 20:09 PM)iisak Kirjutas:  
(30-08-2021, 19:50 PM)JaakH Kirjutas:  Donnile, pane samas vaimus edasi. Kisajaid on palju. Näidaku omi projekte? Anna minna....

M.R. projekte võib vabalt igaüks siin foorumis sirvida.

M.R. projekte tahaks sarnaselt Donni omadele ikka Youtube´is näha, need paar fotot ei anna projektist veel korraliku ülevaadet.
Youtube kinu on ajaraisk, tekst koos piltidega palju kiiremini omandatav, saab vajalikul kohal (keerulisel) mõelda ja muidu kiiremini lugeda. Youtube's stoppa ja keri tagasi ja mitu korda sedasi ...

Häda sunnil olen ikka vahel linkide kaudu ka Youtube sattunud ja enamus videosid ongi selline jooksev pilt ilma selgitusteta, üldpõhimõttest võib ju aru saada. Vahel harva on ka selliseid häid, nt puutöö abivahendite osas oli mingi "Dedushka volodja" vms nime all kanal, näitas valmis abivahendit,  tööd sellega, puudusi ja siis hakkas uut parendatut tegema, seletas ikka mida ja kuidas teha ja mida ei tasu teha, mis sel juhul pekki läheb. Vat sellist videot vaatasin huviga. Aga sama abivahendi tegemise kohta oli veel mitu teiste kanalite jooksva pildiga videot ja sealt ei saanud peensustest sotti.

Aga ajakulu on videote puhul ikka meeletu, lisaks diktsioon, mõõtude puudumine jne
Vasta
#44

Taavi, mida sa jaurad?

Mitte keegi ei ole kodanik treilali oskusi kahtluse alla seadnud isegi mitte poole sõnaga. Pigem vastupidi. Asi on siinkohal vaid üleüldises suhtumises ja ülbitsemises, ei midagi muud. Pole vaja miskit muud püüda välja lugeda sealt kus seda ei ole. Meeletu kisa aga täiesti valel teemal. Asi ei ole sajandikes ega istus ega külaseppade tegemistes, asi on SUHTUMISES. Kui sellest veel aru pole saanud siis ilmselgelt ei saa ka edaspidi ja targem on jätta see siinkohal nii nagu on. Las jääb. Kes sain aru see sai, kes ei saanud jumal temaga.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#45

v6sa, las aga võtavad. Selle käigus selekteeruvad minu jaoks välja erinevad spetsialistid.
Need, kes oskavad ainult sinutoru linkida ja need kes oskavad päriselt asju teha.
Kui asi väga ülekäte läheb küll siis mode praavitab.

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#46

mlsluik, Te nii kenasti küsisite...

https://www.youtube.com/watch?v=DsFvWapEQoI

Matemaatika ja mehaanika, see on puhas rassism, diskrimineerimine ja valgete ülemvõim
Vasta
#47

täpselt sellest ma rääkisingi.  Tänud kinnitamast.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#48

(31-08-2021, 09:33 AM)Raudpats Kirjutas:  Oli kunagi juhus näha pealt ühe V8 mootori remonti, kui nii võib öelda. 30 aastat tagasi ostis üks mu tuttav endale Seebivanni , vist oli 5,7 mootoriga, bensukas. Muidu tore buss, aga õlirõhk oli suhteliselt olematu. Poiss õppis TEMT-is ja seal mingi tark tegelane uuris väntvõlli ja peale põhjalikke mõõtmisi tegi otsuse - võll maha ja lihvimisse, remontmõõdus raam- ja kepsusaaled vaja panna. Vändal suuremaid defekte ei olnud, lihtsalt ühtlane kulumine. Poisil raha ei olnud selle töö jaoks. Meil siis üks vanakoolimees uuris ka seda mootorit ja nii suurt remonti ette ei võtnud. Raamsaaled läksid sisse uued nominaalmõõdus ja need vahetati ilma vänta välja võtmata, see ei ole mingi raketiteadus. Uusi kepsusaalesid aga ei olnud kusagilt võtta. Kepsukaelad lihviti kuigipalju nahkrihmaga ja saaledele pandi alla üks kiht rasvapaberit ja nii see mootor kokku pandi. Tühikäigul enam õlirõhu tuli põlema ei hakanud ja võis rahulikult edasi sõita. Ja sõidetigi umbes aasta, siis müüdi auto maha. Jutu mõte on selles, et vaatamata täpsele mõõtmisele ei olnud remondi osas tehtud otsus pädev. Ametlikus esinduses jällegi sellist remonti ei oleks keegi teinud. Mõnikord on kogemustest rohkem kasu, kui täpsest mõõteriistast. Ja oma õpingute ajast mäletan õpetaja selgitusi vea otsimise teemadel: on olemas kaks meetodit -  katse-eksituse meetod ja teaduslik katse-eksituse meetod (метод тыка, метод научного тыка). Nende meetodite erinevus seisneb selles, et ühel juhul on katse läbiviija tudeng ja teisel juhul pedagoog. Donn kasutab katse-eksituse meetodit ja M.R. eelistab teaduslikku varianti.

Tegelikult see postitus ja mõttekäik võtab probleemi kõige paremini kokku. Saan nii aru, et telliti spetsialistilt ekspertiis ja saadi tehnilisest vaatevinklist põhjendatud vastus. Osutus aga, et erinevatel sotsiaal-majanduslikel põhjustel polnud otstarbekas või võimalik tehniliselt õiget lahendust realiseerida.  Teostati käepäraste võimalustega hädaremont, sõideti natuke ning müüdi auto maha.

Siit edasi läheb lappama. Kõik oleks parimas korras, kui asjad oleks nimetatud õigete nimedega. Jah, alati pole vajalik või võimalik perfektsust taga ajada ja tuleb lihtsamini läbi saada. Samas ei ole kuidagi korrektne öelda, et ekspert eksis. Kui nii võtta, oleks võinud siis ju veel lihtsamalt lahendada - teinud õlitule pimedaks ja lükanud auto kohe turgu, milleks mootori lahti võtmisega üldse edasi jahtida?

Populaarsus eeldab alati teatavat enesemüügioskust. Töösse lõpuni aus suhtumine pole kellegile kunagi liiga paksu vorsti leivale toonud. Esiteks tähendab kõigi probleemide lõpuni lahendamine suurt kulu ja teiseks toob veatule tulemusele keskendumine kaasa konfliktid. Ennast promodes ning valides osavalt nurki, mida lõigata, on palju lihtsam läbi lüüa. Taustal valatud suur higi ja vaev ei huvita kedagi peale asjatundjate, 99% inimestest asja nagunii ei jaga ning vaatab välist külge ning maksab pealtnäha ilusa asja või vahva meelelahutuse eest.

Väga ratsionaalne on keskenduda 99% enamusele ja ajada lihtsamalt läbi: saab leiva lauale ning kõik on õnnelikud. Ega niisugune suhtumine polegi paha, aga ainult sinna maani, kui pole ainuõige tõena välja kuulutatud. Kuivõrd siin on tehnikafoorum, siis pole midagi valesti, kui lahenduste juures on välja toodud rohkem tehnilist probleemistikku kui glamuurset efekti. Hala pedantide väidetava ahistamise või targutamise üle pole lihtsalt aus. 

Aga ega inimeste uskumuste kõigutamine on üks ohtlik asi. Kes siiamaani oma projekte on teinud kangiga auto armatuuri raiumise tasemel, sellele on vist tõesti väga ahistav aru saada, kui - võib vist öelda - õnnelikuks teeb, et mu freespingi laud liigub peale asjatundlikku lihvimist 0 sajandikku lõtkuga. Ehk siis võtke või jätke, mul on isiklik huvi, et niisugune kompetents siit foorumist ei lahkuks. Kangiga lõhkujaid vast leiab lihtsamini.
Vasta
#49

Panen omalt poolt paar halgu lõkkesse ksf! Luige toetuseks.
Praegu on seis nagu et üks mees teeb amatöörpornot enda lõbuks ja selle näitamine toob boonusena ka pangaarvele miskit.
Ja siis tuleb teine mees, kes teatab, et ta on elukutseline paberitega kuselkäija, Metroserdi poolt mõõdetud ja sertifitseeritud lohviga ja esimene mees ei oska üldse m*nni kasutada.
Vasta
#50

Isand Telc, palun tsiteeri seda kohta donni kivipurustaja teemas, kust on võimalik Sinu kirjutatut välja lugeda? Isand Luik võib ka vabalt seda teha, siis äkki ma saan ka aru, mille kuradi pärast siin seekord solvuti...

Vat selle pärast ma jaurangi, et see pole esimene kord siinses sootsiumis, kus lihtsa küsimuse peale tõmmatakse saag täispööretel käima ja hakatakse küsijat neljaks saagima. Selmet lihtsalt vastata kahe lihtlausega.
Vasta
#51

(02-09-2021, 08:08 AM)Telc Kirjutas:  Panen omalt poolt paar halgu lõkkesse ksf! Luige toetuseks.
Praegu on seis nagu et üks mees teeb amatöörpornot enda lõbuks ja selle näitamine toob boonusena ka pangaarvele miskit.
Ja siis tuleb teine mees, kes teatab, et ta on elukutseline paberitega kuselkäija, Metroserdi poolt mõõdetud ja sertifitseeritud lohviga ja esimene mees ei oska üldse m*nni kasutada.
Kui nüüd samas võtmes halge juurde lisada,siis esimene mees on pornot vaadanud ja üritab järgi teha.Teine mees vähemalt teab mida teeb.
Vasta
#52

Nii on . Don tegi nn." käepärastest " materjalidest ( ja oma oskustega ) masina mis sattus siin hirmsa kriitika alla.Arvestades seda ,et see värk on ikka tema hobi ( kusjuures veel tulu toov ) Saab Ta ka oma sodist lahti ja ka teed sillutatud peale maksmata.No mida siin norida saab.
Vasta
#53

Vaatasin seda viimast videot ilma edasi kerimata ja koos reklaamidega. Nüüd on vist aeg sinnamaani jõudnud et masinaehitajate asemel võiks sõna võtta teeehitajad ja anda õpetussõnu.
Muidu jah, teeb kadedaks...
Vasta
#54

Vaatasin videot,kive ei näinud.
Vasta
#55

(04-09-2021, 12:13 PM)_rein_ Kirjutas:  Vaatasin videot,kive ei näinud.
Olid ju, betooni tükikeste sees, hästi väikesed!

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#56

(04-09-2021, 12:55 PM)metsakohin Kirjutas:  
(04-09-2021, 12:13 PM)_rein_ Kirjutas:  Vaatasin videot,kive ei näinud.
Olid ju, betooni tükikeste sees, hästi väikesed!

Näe Donn on voolinud betoonist kivikesi, et neid siis demo jaoks purustada. Päris tõetruud näevad välja.

https://www.instagram.com/p/CTME8bVNjIL/
Vasta
#57

(04-09-2021, 11:38 AM)hillar2 Kirjutas:  Vaatasin seda viimast videot ilma edasi kerimata ja koos reklaamidega...
no on ikka kannatust, sisu max 30 sekki.
Vasta
#58

(04-09-2021, 01:57 AM)linnuke Kirjutas:  ...
Don tegi nn." käepärastest " materjalidest ( ja oma oskustega ) masina mis sattus siin hirmsa kriitika alla. ...

Palun avage mu silmad ja näidake seda hirmsat kriitikat. Cool

Kaks lihsat küsimust ja hulk arvamist vastuste vältimise tulemusena.
Vasta
#59

https://www.youtube.com/watch?v=qPFRrp_O...ttachments Minu töökohal selline aparaat. Tühikaal natsa alla 8T. Ringi ajab seda cat 365C. Betooni pole sellega purustatud, ainult graniiti ja muud kivi millest soome kaljud koosnevad.
Vasta
#60

(04-09-2021, 14:09 PM)tomki Kirjutas:  https://www.youtube.com/watch?v=qPFRrp_O...ttachments Minu töökohal selline aparaat. Tühikaal natsa alla 8T. Ringi ajab seda cat 365C. Betooni pole sellega purustatud, ainult graniiti ja muud kivi millest soome kaljud koosnevad.

Noh, Donn on lõunaeesti mees ja temal on suht suva nende soome kaljude purustamine ma usun  Big Grin

Samas kui siin nüüd keegi lõi põdema, et ise teha ei saa ikka, siis turg on vaba ja kasutatud asju saab osta.
https://www.machineseeker.com/mb+crusher.../i-6140485
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne