Kaasaegse Volkswageni 15''velje tuvastamine.
#1

Proovin sõbra jaoks koos teie abiga tuvastada ühte Volkswageni 15'' plekkvelge,
et mis VW mudeli oma on(kui on üldse VW oma).
Näeb välja nii :

   

Tehnilised andmed on sellised :

   

Miks ma üldse arvan et see on VW oma ? Sest VW Golf Mk III omab samasuguse
disainiga velge , ainult suurus on 14'' , ET45 ( 15'' ET35 ) , poldiaugud on samad : 4 x 100 mm .

   

Kalev ja Arvi tänavad ette .

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#2

Üks veebipood väidab, et Corrado või Passat:
https://www.grunder.ee/veljed/63049-sudrad-151106
Vasta
#3

kiire guugel koodi 151106 järgi annab jahh corrado
Vasta
#4

(05-09-2021, 19:46 PM)pisipunk Kirjutas:  kiire guugel koodi 151106 järgi annab jahh corrado
Jahh, ja ka Vento VR6 (see "püss" versioon). Big Grin
Pleki kohta- ilus velg! (pilt kuskilt netist- antud auto 1,8Bens.).
   
Vasta
#5

Kuna on 4x100, siis G60 mootoriga Passat või Corrado kasutas sellist velge. Vr6 mootoriga juba 5x100.
Vasta
#6

Ohoo,suured tänud ! Nüüd vähemalt teame autolammutuskojas millise VW mudeli velge küsida .
Muidugi tuleb kasuks originaal velje kaasa võtta . Ja juhul , kui sul selliseid üle on , kirjuta mulle .
Ahh,üks asi tuli veel meelde . Kui nüüd läheb velje poltide ostmiseks,millised peaksin valima ?
Ilmselt saan ma seda teada ka siis , kui lammutuskojas mulle mõne VW alt veljed müüakse .

   

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#7

Sakslased kasutasid väikeautodel valdavalt R12 sfääriga polte keermega M12x1,5. Ma oleks äärmiselt üllatunud, kui küsitud velg säärastega ei kinnituks.

Japside ja prantslaste rattad käivad tihti koonusega. Kulumata velje võtab kinni, äraloksunud pesaga ei pruugi. No see on vast nii uus, et ehk pole kulunud.

Lisaks ülalmainitule sai seda ka Seati ja Škoda äkilisematele mudelitele.
Vasta
#8

5 x 100 auguvalemiga VW-del oli M14x1,5 keermega rattapoldid, velje kinnituspind aga ikka seesama sfäär.

Lammutusest selliste velgede (varuosakood 357 601 025 M) otsimisega oma paarkümmend aastat hiljaks jäädud - esimesed G60 mootoriga isendid jõuavad mõne aasta pärast juba sellisesse vanusesse, et neile saaks meie musta numbri külge kruvida. Ka nn. kõrgajal oli tegu vähelevinud veljega - valdav osa G60 Corradosid-Passateid tuli tehasest 15" Sebring velgedega ja palju neid ikka oli, kes talverehvidele eraldi plekkveljed kohe juurde soetasid...

Neist G60 plekkidest on ka üks veel haruldasem variant olemas - ümmarguste aukudega (varuosakood 535 601 025 C viitab otseselt Corradole). Sellistega komplekteeriti esimestel tootmiskuudel Golf GTI G60-sid, aga suht kähku mindi BBS RM-de peale üle ja plekkidest said talveveljed, mida võis eraldi juurde soetada.
Vasta
#9

(07-09-2021, 00:45 AM)pppp Kirjutas:  5 x 100 auguvalemiga VW-del oli M14x1,5 keermega rattapoldid, velje kinnituspind aga ikka seesama sfäär.
...

Kas M14 keere ei tähendanud ka automaatselt R14 sfääriga poldipead? Samas vahe on nii marginaalne, et vähemalt Mercedese puhul ristkasutusega probleeme pole esinenud.
Vasta
#10

VAGil 90ndatel ei tähendanud, neil R13.
Vasta
#11

Meil veljed leitud ! Kaks saime tuliuued , üks(rehviga) ülikorralik ja üks roostene . Kõik ostetud Eestimaalt.

   

1985 Lada 1300 SL
Vasta
#12

Tuliuued tulid Gründerist?
Vasta
#13

Ei tulnud . See koht oli n.ö naabrimehe garaaž . Hakkasime tuttavatele auto omanikele näitama , kas
sa oled kuskil sellist velge näinud ? Oot oot , ma lähen ''kaevan'' oli ühe mehe vastus . Kaevanduse
tulemusel meil kaks uut velge ! Temale antud VW Passat B4'ja ostuga kaasa . Autot enam alles ei ole
aga veljed jäid . Rehviga velg saadi oksjoni keskonnast , roostene velg ( millest see kõik alguse sai )
leitud autolammutusest . Homme või ülehomme saan viienda velje ka juurde , tagavara kulub alati ära. Nüüd jääb veel uued veljepoldid ka osta , lammutuskojas olid liiga kulunud kantidega .

1985 Lada 1300 SL
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne