Varjupaiga sügistalgud 2021 - Uragani eri
#21

mellpoiss Kirjutas:Ma  nõukaajast popneeti küll ei mäleta?
Autobussikoondises kasutati küll aga see oli ka pooleldi rohkem juba välismaa värk.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#22

Praeguseks on Uragan liigutatud uude kohta ja ootab talgulisi, keda on koos JJ kohaliku meeskonnaga kokku juba 8!
Varasemalt on mulle jäänud mulje, et Uragani-ga käekäigust on huvitatud märksa rohkem inimesi.
Nüüd on teil võimalus midagi ise ära teha, registreerumiseks aega veel on, ärge häbenege!

Käesolev postitus võib olla tehtud nutitelefonist ja puuduliku klaviatuurikasutuse tõttu sisaldada kirjavigu.
Vasta
#23

Mina osaleks hea meelega, aga seekord ei ole võimalik.
Vasta
#24

Ajastus veidi vale! Kus sa enam lähed, põdrajaht ju käib!
Vasta
#25

Ma tahtsin kah tulla aga krt töö tuli vahele.
Vasta
#26

Tänu on suur!
Projekt Paneme Uragani lõpuks liikuma! sai läinud nädalavahetusel uut hoogu.
Sellele eelnes AMF`is annetuskampaania Valgevenest uue hooratta ja dempferi soetamiseks.
Suured tänud toetajatele: Argo Ellisson, Laura Lest, Mati Räli, Janno Toots, Tanel Jairus, Martin Malm, Urmas Halling, Rainer Põld, Viljar Talviste, Kristjan Vihul, Sulev Hallimäe, Innar Proode, Jaak Mitt, Toomas Arukask, Margus Lamberg, Jörgen Kalle, Rainer Freienthal, Richard Vallimägi, Teet Pungas, Kaupo Rebane, Peeter Paist, Paavo Prii, Lauri Loot, Raivo Paakspuu, Are Kurss, Kalev Vask, Kristo Leesment ja perek Kärner.Toetajate nimed kantakse varjupaiga kroonikaraamatusse ja riputatakse vanatehnikamuuseumi stendile.
Vanatehnika varjupaiga sügistalgud nimetusega Uragan ERI viidi läbi väga edukalt. Komplekteeriti uus mootor, paigaldati kurikuulus hooratas ja dempfer, vahetati üks sisselaskekollektor, demonteeriti mittevajalikud detailid jpm. Tehti keretöid aga ka  ettevalmistusi viimistluseks, õlitati uste ja kappide lukkusid, pumbati rehvidesse õhku. Pakuti traditsioonilist talgusuppi ja kodukooki.
Talgutest tegi videoreportaaži Järva Teataja oma digilehte, filmis videokroonik Martin Männik ja videokollaaži pani kokku Ülari Kärner (vt: https://www.facebook.com/varjupaik.jjts.ee) või  https://fb.watch/8zYNhiepcj/
Suured tänud talgulistele: Vello, Argo, Laura, Silver, Mait, Aivar, Ülari, Ivar, Toomas, Tarvo, Miko, Martin, Jaanis, Kuido, Heli, Laur, Arto ja Janek.
Õhtuses "pikapäevarühmas" peeti plaane edaspidiseks.
Projekt Paneme Uragani lõpuks liikuma! jätkub.
 
 
Vasta
#27

Ma uuriks ,et palju siis sõitma saamisest hetkel tundub puudu olevat ja kas on vaja mingit varuosa vb hakata otsima?
Vasta
#28

Kui talgutega suudeti mootori- ja keretöödega algust teha, siis eelmisel nädalavahetusel jõuti mootor ka peale tõsta.
Nüüd on liikumasaamine ainult pisiasjade taga aga neid pisiasju on väga palju. See ei ole põrr-põrr 40.
Mootori käivitamiseks vajaminevate / puuduolevate juppide nimekiri on koostamisel.

Keretöödega on seis selline, et plastikust kereosad on vanast värvist ja pahtlist puhastatud. See on siis praktiliselt kogu kabiin ja selle tagune osa kuni paagini.
Sellega head uudised lõpevad ja jätkuvad halvad - kõik küljeplekid tuleb välja vahetada. Plekk on nii õhuke, et parandamisel ei ole mõtet. Kõik servad, kust plekk vähegi kinnitatud on, on mädad. Roostes kohtade väljalõikamisel kukub ülejäänud tahvel ise eest ära.
Pealmist osa ehk siis paagi külgedel kulgevaid käiguteid on juba ühel korral enne varjupaika jõudmist parandatud lihtsalt ühe plekikihi lisamisega. Lahtivõtmisel tuli roostet ämbritega ning kohati oli allolev vinklist sõrestik rooste tõttu paindunud cm jagu laiali.
Õnneks on küljed kõik enamvähem sirged ja kuna on olemas mõningased tsink-pleki varud, siis jätkuvad keretööd ilmselt stiilis vana plekk maha, vinklist sõrestik roostest puhtaks, happega üle käia, värvida ja plekktahvel neediga peale panna. See töö, eriti puhastamine ja happega töötlemine, on aeganõudev ning tõenäoliselt jätkuvad need tööd alles kevadel ilusate ilmade saabudes mitmes osas. Talgutel lahtivõetud parema külje tagaosa on hetkel AJUTISELT kokku kleebitud, kuid mingi aimduse tulevikuplaanidest sealt saab.
Luugid ja uksed tuleb samuti teha kõik uued: Vinklist raam teha vastavalt avale, seejärel hinged ja lukud külge ning kõige viimaseks keeratud servaga plekktahvel neediga peale. Siinkohal on ehk võimalik ära kasutada originaal lukud ja lingid.

Peale seda ehk jõuab järjega paagi ja pumpadeni....

Tööd jagub ja abi on teretulnud. Kriitika ja tühi jutt isikutelt, kes pole kätt külge ega õlga alla pannud.....jätke parem siia kirjutamata.

Käesolev postitus võib olla tehtud nutitelefonist ja puuduliku klaviatuurikasutuse tõttu sisaldada kirjavigu.
Vasta
#29

Tervitus.

Hetkel on küll talv aga kas on antud teemas mingeid edasiminekuid?
Vasta
#30

oma viimases teenistuses    

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#31

... ja praegu


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Käesolev postitus võib olla tehtud nutitelefonist ja puuduliku klaviatuurikasutuse tõttu sisaldada kirjavigu.
Vasta
#32

Veel pisut vaatamist


Käesolev postitus võib olla tehtud nutitelefonist ja puuduliku klaviatuurikasutuse tõttu sisaldada kirjavigu.
Vasta
#33

Üliäge nostalgia video.
Vasta
#34

Kas on miskit muutunud ka vahepealse aja jooksul?

Ford Granada
Vasta
#35

Edusammud on olnud minimaalsed kui mitte öelda olematud. Mul isiklikult olid plaanid mitme eksponaadiga seoses aga veebruari lõpus keerati kõik pea peale. Igalepoole kahjuks ei jõua ja seetõttu olen pidanud tegelema projektidega, mis mulle tunduvad prioriteetsematena. Tööd selle teema peategelasega jagub ning kui on tõsiseid huvilisi, siis on kindlasti võimalik sisustada oma vaba aega selle eksponaadi taastamisega.

Käesolev postitus võib olla tehtud nutitelefonist ja puuduliku klaviatuurikasutuse tõttu sisaldada kirjavigu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne