Voshod 1 Esiamort
#1

Tere vajaks abi/juhendamist voshodi esiamortide õli vahetusega.Vastavat kirjandust riiulis ei ole ja guuglist ei ole abi leidnud. Venekeelga pahasti.
Väljalaske punnid leidsin aga kuskohast lisada?Mingid kindlad kogused vms?
Tänud ette ära sellele kes saaks protseduuri kirjeldada.
Ratta aastaarv birkal 1969.
Vasta
#2

https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem...khnika/zid 
Sealt saab koguse, mida voshodile ilma numbrita ei näita, alates nr. 2-st näitab.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#3

Voshodi amortidega on üldjuhul nii, et kui sina ei ole nendel õli vahetanud siis üli suure tõenäosusega pole seda ka keegi teine teinud.
Soovitan soojalt kogu see mant osandada, puhastada sellest lägast ja settest, mis sinna sisse on tekkinud. No jah... osandamisel on tõenäosus, et simmeri mutri alune tihendusseib on oma aja ära elanud, ning kui seda puutud, siis tema kannatus katkeb. Saab ka ise uue teha, kuid eks see natuke piin ole - sinna läheb kantis rõngasseib või siis suhteliselt õhukese seinaga rõngasseib...
Seejärel kontrolli üle putked ja pinnad, puksid jne. Simmereid sinna sisse leida on keeruline - mõõtude järgi ehk kuidagi moodi on alternatiivid leitavad.

Vos1 amort peaks olema sama ehitusega, mis K175-l... Seega peaks seal veel olema kahjuks üks simmeri rõngas, mis torult õli putke tagasi ajab, voshod kahel juba kaks e. lekkekindlam.

Nüüd mis õli sinna sisse vurada...kõik oleneb aga alustuseks selline kesktee on W15
mina panin Vos2 esiamorti augustis 2019 e. ~9000km tagasi 2x145 ml motul forkoil 20W sisse <- on siiani sees ja pole välja tulnud ning katseporjekti tulem (nii eesti teed, kui Slovakkia Tatrad) ütleb, et OK said.
Kuigi ma jääks vist vos1 puhul seal 125...130ml juurde. Käepärast pole kahjuks vos1 raamatut - see mul täitsa olemas... raamatu juures olen alates neljapäevast.

Natuke olen nende asjadega kokku puutunud, ehk on abiks:
http://foorum.motokuur.ee/viewtopic.php?...35#p102935

Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)

50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":  https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Vasta
#4

No siin on nüüd kombeks raamatutest väljavõtteid teha. Panen nagu lubatud voshod1 kasutusjuhendist amortide ja vedelike kohta tehase soovitused.
   

   

   

   

   

   

   

   

Nagu kirjas on läheb esiamorti 140ml ja taga amorti 33ml

Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)

50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima":  https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Vasta
#5

Suures tänud kasutajale Chrhmm just sellist vastust ootasingi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne