Gaz 53 pöörete piiraja.
#1

Tere, kuidas käib pöörete piiraja eemaldamine gaz 53 mootoril? Kas piisab  torude eemaldamisest ja pimedad ette? Tänud!

Omaette nokitseja.
Vasta
#2

Millist osa sealt eemaldada on vaja?
Lihtsalt pöörete tõstmiseks oli vanasti palju viise välja mõeldud sest muidu ei jõudnud tükitööga kuhugi mujale kui vaesena koju.
Piiraja olemasolu kontrolliti ka üsna tihti kui liiga kiire auto silma jäi aga kavalusega sai sellest üle.
Piiraja regulaator oli plommitud ja plommist möödaminekuks keerati see korra maha ja tehti kaasavedaja lühemaks et enam ei pöörelnud.
Kavalamad koputasid piiraja silindri läbi stutseri mõlki et kolb ei käinud ja veel kavalamad viilisid torusse augu halvastinähtavale kohale, mis määriti eriti musta määrdega kokku et keegi ei näpiks.
Kavaluse tipptase oli oskaja mehe tehtud torge kuuma traadiga läbi õhukanali et membraani auk tekiks.
Kontrollidele oli see avastamatu sest piiraja rakendus kui gaasi andsid aga koormusega oluliselt hiljem.
1,3mm traat andis kiiruse 85 kilti tunniga aga 2mm 95 ja pisut peale.
Tänapäeval võib panna karburaatori torud omavahel kokku sest vaja on tasakaalustada rõhk membraani all ja peal.
Eks mootoreid ka tuuniti ja kuna bensiin midagi ei maksnud keerati paar numbrit suuremad düüsid sisse ning Paz buss suutis näiteks miilitsa uaziku eest ära sõita ning veokal lasti tagaluuk alla kui oli päris kiire ja mootor paremini jooksis kui miilitsa Uazik.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne