01-10-2021, 17:48 PM
Praegu on igasuguse elektrolüüsuri hind sedavõrd kõrge, et selle paigaldamine kuskile tuuliku jalamile või mujale, et roheenergia ülejääke kasutada on majanduslikult mõttetu. See aparaat peaks töötama 24/7 et enda maksumus tagasi teenida. Tuumaenergia on muudetava võimsusega, seega sellest vesiniku tootmisel ei ole nagu mõtet. Energiasalvestina on vesiniku kasutegur nõnda madal, et lihtsam oleks see energia tootmata jätta.
Mis puudutab vesiniku autot, siis mingit erilist eelist tal kül elektriauto ees ei ole. See paariminutilise tankimise eelis on, aga ega selle jaoks tuleks ehitada täiesti paralleelne infrastruktuur lisaks olemasolevale. Vesiniku tihedus on 70kg kuupmeetrile, mis tähendab et 30 kandine tsistern mahutab 2,1 tonni ülimadalal temperatuuril vesinikku. Praegu maailmas kasutusel olevast vesinikust tarbitakse valdav enamik samal või naaberkrundil, kus toodetakse.
Kordi lihtsam on varustada parkimiskohad vooluga, see on lihtsalt juhtmete vedu ja seda inimkond juba oskab. Tavaline 230v 16A pistik annab iga viie tunniga 100 kilti juurde sõiduulatust. Kel rohkem sõita, see vaevalt korteris elab ja laeb 3f pealt. Mis puudutab pikka sõitu, siis kõvemad laadijad täna laevad 250kw võimsusega, maanteel 100 km kulutab ~17kwh, seega väga ümmarguselt arvutades saad 100 kilti "paaki" 5 minutiga. Kiirendustest, hooldustest, pagasiruumi mahtudest ja muudest ekspluatsiooni puudutavatest eelistest ei hakka pikemalt heietama.
Mis puudutab vesiniku autot, siis mingit erilist eelist tal kül elektriauto ees ei ole. See paariminutilise tankimise eelis on, aga ega selle jaoks tuleks ehitada täiesti paralleelne infrastruktuur lisaks olemasolevale. Vesiniku tihedus on 70kg kuupmeetrile, mis tähendab et 30 kandine tsistern mahutab 2,1 tonni ülimadalal temperatuuril vesinikku. Praegu maailmas kasutusel olevast vesinikust tarbitakse valdav enamik samal või naaberkrundil, kus toodetakse.
Kordi lihtsam on varustada parkimiskohad vooluga, see on lihtsalt juhtmete vedu ja seda inimkond juba oskab. Tavaline 230v 16A pistik annab iga viie tunniga 100 kilti juurde sõiduulatust. Kel rohkem sõita, see vaevalt korteris elab ja laeb 3f pealt. Mis puudutab pikka sõitu, siis kõvemad laadijad täna laevad 250kw võimsusega, maanteel 100 km kulutab ~17kwh, seega väga ümmarguselt arvutades saad 100 kilti "paaki" 5 minutiga. Kiirendustest, hooldustest, pagasiruumi mahtudest ja muudest ekspluatsiooni puudutavatest eelistest ei hakka pikemalt heietama.