[poolita] Leiunurk
#1

(27-09-2021, 13:40 PM)pppp Kirjutas:  Kohalikus oksjoniportaalis jälle üks Iron Duke pakkumisel, seekord õite atraktiivse vihmavarju all.
Lisaks sellele veel Lada, mis 10 aastat liiga noor ning T2, mille hind antud teksti kirjutamise hetkel veel kosmosesse kerkinud pole.

Jah, ma tean, et kõik leiavad need sealt ilma selle postitusetagi üles. Aga nii viitsib äkki keegi oma mõtted, mis oksjoneid vaadates pähe tulevad, siia kirja panna.
Minu mõte 05-e suhtes on see,et minu kõverad ja hägused silmad saadavad ajule signaali,et see pill küll 6500 sõitnud pole,pigem teise ringi algus.Olen näinud vene autosid mis 40000-50000km sõitnud ja need nägid värskemad välja.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#2

Kummaline 053 igal juhul... MNT taustakontroll näitab vaid ühte ülevaatust - 05.06.2008 - ja odomeetri näit siis 5795. ÜV andmed peaks MNT-l olema olemas aastast 2005 - seega eeldusel, et auto eelmine omanik on olnud seadusekuulekas, on peab "esimene ring" olema odokale peale saadud kuskil 8 aastaga. Mis teeb 12500 km per suvehooaeg - talvesoola antud masin vast siiski näinud ei ole.
Vasta
#3

(27-09-2021, 20:12 PM)hundu615 Kirjutas:  Minu mõte 05-e suhtes on see,et minu kõverad ja hägused silmad saadavad ajule signaali,et see pill küll 6500 sõitnud pole,pigem teise ringi algus.Olen näinud vene autosid mis 40000-50000km sõitnud ja need nägid värskemad välja.
See tähendab et 100000 on sõidetud ilma ülevaatuseta?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#4

Spido vahetus? 
Kerimine?
Vasta
#5

Eks läbisõidu kasuks räägivad jälle armatuuris kulumata klahvid, vene rehvid all, kulumata pedaalikummid, olemasolevad kojamehed jms kraam. Kõik on muidugi vahetatav, aga see auto on liiga odav kogu selle vaeva nägemiseks.

Värv on vähe kriimukraamu, aga mu isa autod on ka sellised alati sõltumata väikesest läbisõidust, sest vähese veega/liivase harjaga on pesta vaja.

Kuna masin on pärit üheksakümnendatest, mil vaz kvaliteet oli ikka väga kehva, siis ma ei imestaks, kui ta oleks sünnist saati vähe lääpas ilmega.

Ja selge miinus on müüja - kõike oleks oluliselt lihtsam uskuda, kui müüjaks oleks esimene omanik oma garaazi kõrval.
Vasta
#6

6000 km läbinud masin on uus!kapoti alt tundub,et spido on ringi peale teinud.rehvidel peab tootmiskuupäev peal olema.pagassis on mingi talvekas.
Vasta
#7

(29-09-2021, 15:51 PM)sturmbannführer Kirjutas:  6000 km läbinud masin on uus!kapoti alt tundub,et spido on ringi peale teinud.rehvidel peab tootmiskuupäev peal olema.pagassis on mingi talvekas.
Just just. Aga raha ei maksa midagi Cool
Vasta
#8

Kapotialuse põhjal võiks küll öelda, et see nii vähe sõitnud pole. Kui see aga tõesti on kas keritud või aetakse muudmoodi kärbseid pähe, on see selliste vanemate autode puhul, mida tõenäoliselt igapäevaautoks nagunii keegi ei osta, suht andestamatu, vähemalt minu arvates. Loomulikult mind (ja paljusid teisi, kui mitte kõiki) tigedaks see, et ka nö igapäevaautosid keritakse ja seda massiliselt, kõik loomulikult müügihinna tõttu, kuid haruldasema auto puhul on ju läbisõidu mõju hinnale veel suurem.
Lada pole võibolla kõige parem näide selleks, aga mõni Lääne auto võib sellise läbisõidu puhul juba lausa kosmilise hinnaga olla.
Aga antud autost oleks müüja võinud rohkem ja detailsemaid (ka põhjaaluseid) pilte teha, põhjaalune näitab ka üsna palju, võibolla isegi rohkem kui väline mulje.
Vasta
#9

Lisaks mulle tundub natuke uskumatu, et 1996. aastal toodetud ja sisuliselt uuena Eestis registreeritud autol puuduvad tagaistmetel turvavööd! Seda tean küll, et vanasti (enne EL aega) käidi TÜV tegemas teinekord ainult dokumentidega, aga 1996. aastal ARKis uuena arvele võetud turvavöödeta auto tundub isegi selle ajastu kohta uskumatuna.
Vasta
#10

(30-09-2021, 14:43 PM)mossepower Kirjutas:  Lisaks mulle tundub natuke uskumatu, et 1996. aastal toodetud ja sisuliselt uuena Eestis registreeritud autol puuduvad tagaistmetel turvavööd! Seda tean küll, et vanasti (enne EL aega) käidi TÜV tegemas teinekord ainult dokumentidega, aga 1996. aastal ARKis uuena arvele võetud turvavöödeta auto tundub isegi selle ajastu kohta uskumatuna.
Egas tänagi käi uute arvelevõtul auto ARKis, ikka paberid. Vähemalt Tartus müüs 90-ndatel Žigulisid endiste kagebiitide maffia firma ja mis nad täpselt tegid, kes seda teab. Ülevaatusel ei mäleta kuni 2000+ et oleks sellise jamaga nagu turvavööde kontroll või akende üles-alla kerimine tegeldud. 80-ndate lõpul tuli küll auto (M-412) sellises komplektsuses, et ees olid rihmad ja tagumised olid pakendiga kaasas.
Vasta
#11

Kirjutan siia, kuna otsing "leiunurk automoto foorum" annab selle teema.

https://soov.ee/25278715-vene-bensiini-t...tails.html

Keegi meil siin tegeles usinasti vanade tankuritega, ehk on talle seal midagi põnevat.

____________

Miks otsing siia juhatas? See on kohaliku kolhoosi omapära, vana pealkiri jääb alles, lisandub arusaamatu (poolita) kuigi on juba poolitatud ja offtopicu alustajale teadet ei lähe. Just olin ise ühe sellise leidlapsega natu murelik. Tõenäoliselt saaks seda asja tiba paremini organiseerida, automaatteade vast, või poolituse teinu saadetud privaatsõnum?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne