30-05-2023, 09:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-05-2023, 09:25 AM ja muutjaks oli Mahno.)
Ärme asjadest ette jookse - võimalik, et Toyota ja sõbrad saavad vesinikku põletava sisepõlemismootori masstootmisküpseks ja akusõltuvus võtab natuke laugema suuna. Lisaks toyotale töötavad sarnase mootorrattamootori projekti kallal koos yamaha, suzuki, kawasaki ja honda.
Argumendid on ka täitsa mõistlikud - kiirem energia auto pardale kandmine, haruldaste loodusvarade mitte vajamine jms.
Elektriautod on nagunii hetkel mingil veidral kursil - mingil põhjusel on prioriteet teha võimalikult palju kw-dega aparaate. Ma ütleks, et tänavaliikluseks, arvestades kiiruspiiranguid, kordades liiga võimsaid ja keskmise pereema käes ka (ilma võimsust kägistavate juhiabideta) lihtsalt ohtlikult võimsaid.
Lisaks ma näen totaalses elektritranspordis ka julgeolekuohtu. Konfliktiolukorras üks meie naaberriik ei häbene anda lööke kriitilise taristu ja eriti elektrivõrgu pihta. Kui kogu transport käiks elektriga, siis oleks mott elektrivõrk maha võtta (ja sellega sisuliselt kogu majandus umbes päeva paariga seisma panna) kordades kõrgem.
Argumendid on ka täitsa mõistlikud - kiirem energia auto pardale kandmine, haruldaste loodusvarade mitte vajamine jms.
Elektriautod on nagunii hetkel mingil veidral kursil - mingil põhjusel on prioriteet teha võimalikult palju kw-dega aparaate. Ma ütleks, et tänavaliikluseks, arvestades kiiruspiiranguid, kordades liiga võimsaid ja keskmise pereema käes ka (ilma võimsust kägistavate juhiabideta) lihtsalt ohtlikult võimsaid.
Lisaks ma näen totaalses elektritranspordis ka julgeolekuohtu. Konfliktiolukorras üks meie naaberriik ei häbene anda lööke kriitilise taristu ja eriti elektrivõrgu pihta. Kui kogu transport käiks elektriga, siis oleks mott elektrivõrk maha võtta (ja sellega sisuliselt kogu majandus umbes päeva paariga seisma panna) kordades kõrgem.