MTZ mootor ainult "lubab" aga ei käivitu.
#21

Head inimesed, andeks,et olin eemal. Tõepoolest leidsin vea eestpoolt pumpa, nimelt pole paagist pumbani hermeetilisust, tegelen sellega. Avastasin, et paagist tulevas torus on vahetult enne jämefiltrit u 10 cm-ne õhumull mis mootori töötades liigub edasi-tagasi. Kuna sai ka selle filtri sisu vahetatud ja seega seal juures käidud, on filtrikorpuse kaane tihendil ilmselt nüüd defekt. Ja kogu see aeg ma ei märganud seda mulli, kuna kogu tegevus ja vandumine toimus ju massina teisel küljel. Annan teda kui kokku panen, et mis sai. Aga nüüd jälle veidi eemal, no on sihuke see elu kord juba Smile
Vasta
#22

Mina paneksin läbipaistvad voolikud siis kohe näha kui mullid müravad.Oma põka ka nv metsas lambist minestas,kuidagi käivitus ja pool longates sai siiski kodu.pühapäev läks läbipaistev suruõhuvoolik atteande ja kõrgsurve vahele ja nüüd kohe naha kuidas kütus kulgeb.
Vasta
#23

(02-11-2021, 16:25 PM)muska71 Kirjutas:  Mina paneksin läbipaistvad voolikud siis kohe näha kui mullid müravad.Oma põka ka nv metsas lambist minestas,kuidagi käivitus ja pool longates sai siiski kodu.pühapäev läks läbipaistev suruõhuvoolik atteande ja kõrgsurve vahele ja nüüd kohe naha kuidas kütus kulgeb.
See suruõhuvoolik seal kaua ei kesta. Mõne aastaga läheb jäigaks ja hakkab õhku vahele võtma.
Vasta
#24

Mina ei ole kohanud läbipaistvat voolikut, mis kalgiks ei lähe kütusega kokkupuutel.
Vasta
#25

(02-11-2021, 19:31 PM)I.A Kirjutas:  Mina ei ole kohanud läbipaistvat voolikut, mis kalgiks ei lähe kütusega kokkupuutel.
Silikoonvoolikut tuleb kasutada, mu diisel uazil varsti 5a kapotiall, siiani sama pehme ja elastne.
Vasta
#26

Kui keegi veel mäletab 120 seeria skodasi,siis sellel on kõhu all paak millel keskel kõrgenddus ja all voolik mis kahte poolt ühendab,samuti nagu emmi paagil ja sinna sai ka seesama voolik pandud ja pidas muretult aastaid ja kuni kaalule läks.
Vasta
#27

Äkki hoopis päike teeb need voolikud kõvaks?
Vasta
#28

Bingo!

Päikese UV on üks vanandaja.

Teine on meie kütuste unikaalne koostis. 

NIng kolmandaks: "läbipaistvaid voolikuid" on ikka õige mitut sorti ja vaid mõned neist on kemikaalikindlad.
Vasta
#29

https://varuosamarket.ee/koik-tooted/kut...d-1m-hind/ siin pakub vist spets voolikut.
Vasta
#30

Ja oligi viga eespool ks pumpa. See liikuv mull vahetult enne jämefiltri kaant tekkis sellest, et seismisel tõmbas filtri kaane vahelt õhku. Vaatlusel paistis tihend igati korralik ja sile. Kui mootor seisab, siis kütuse leket seal ei teki vaid pigem hõrendus, seda enam, et mul on alati paakides vaid paar- kolmkümmend ltr sees. Oleksin kaua maadelnud kui poleks see paagist tulev voolik läbipaistev olnud. Aitäh, kes kaasa elasid, soovin kõigile edu ja tervist!
   P.S. Kuna kõnesoleval filtripotil ei paista tema vanusest tingitult enam pikka iga olema, vahetaks ta mingil ajal mõne asisema vastu välja. Kas kellegil on leitud mingi hea variant, millist soovitada?
Vasta
#31

Imitrassi lekete leidmine ongi peavalu. Hea, et korda said.

Kas jämefiltriks pead setteanumat mootori paremal küljel kollektorite all? Üks väheseid kasutuskõlblikke asju selles süsteemisSmile Pane korralik tihend ja ära polte üle pinguta ning peaks kestma paar inimpõlveWink
Vasta
#32

Jalutasin korra põkast mööda ja piilusin läbipaistvat voolikut,kuskilt õhumull tekkinud,paar kora käsipumpa vajutada ja oli kadunud teine.Käivitama niisama ei hakanud hetkel.Läbipaistev voolikk ütlemata hea asi.
Vasta
#33

(07-11-2021, 13:15 PM)v6sa Kirjutas:  Imitrassi lekete leidmine ongi peavalu. Hea, et korda said.

Kas jämefiltriks pead setteanumat mootori paremal küljel kollektorite all? Üks väheseid kasutuskõlblikke asju selles süsteemisSmile Pane korralik tihend ja ära polte üle pinguta ning peaks kestma paar inimpõlveWink
Jah, seesama setteanum. Minu saaga saigi läinud talvel sellest alguse, et võtsin tal kaane pealt, et vaadata, mis sees on, kuna varemalt lasin lihtsalt setet välja. Sees oligi nukker seis, sõel katki ja viltuses olekus. No ja lolli peaga tellisin PMkaubamajast terve uue poti. Siis läks lahti! Kuna see on üleni plastikust hiinlane, siis tõmbas ta end igatpidi pilukile, õhku tuli sisse ja kütet välja et lust vaadata  Big Grin Hea, et vana ära ei visanud, see sai siis omast arust renoveeritud ja kuna kaanetihend paistis ilus, lasin sellel ilul end ära petta ja uut ei hankinud.   Tahaks loota, et nüüd kõik jamad lõppenud.
Vasta
#34

Mul üks tuttav õlinäpp paneb tavaliselt paagist väljuvale torule käsipumba vahele ning lekkekoht näitab end kohe välja.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne