MTZ mootor ainult "lubab" aga ei käivitu.
#1

Mõistus otsas. Kõrgsurvepump remonditud (lausa 2x järjest), pihustid seadistatud koos pumbaga stendis, kütusetorud puhtad, filtrid puhtad, etteandepump lööb ilusti kütuse üles, aga starteriga käivitades pöördeid üles ei võta. Hallikat suitsu näitab, st, et kütust nagu saaks. Starteri lõpetades käib ülimadalatel pööretel veel 5- 10 sek viisakusest ja siis kustub. Gaasihoova liigutamisele käivitamise ajal ei reageeri. Panin peale teise, kah korras pumba, sellega asi täpselt sama. Mootor D 243. Arvamusi on?
   P.S. Patustasin paar korda ka vähese käivituseetriga, selle peale laseb hetkeks ilusaid hääli küll kosta, aga see on ka kogu muusika Sad
Vasta
#2

Tere!
Peale küttepumba remonti tuleb kontrollida üle süütenurk. Ja muidugi võiks uurida, kas pihustist küte läbi lendab.
T.
Vasta
#3

(25-10-2021, 23:08 PM)Talupoeg taluja Kirjutas:  Tere!
Peale küttepumba remonti tuleb kontrollida üle süütenurk. Ja muidugi võiks uurida, kas pihustist küte läbi lendab.
T.
Eeldan, et küll see küte lendab, kuna pihustid said reguleeritud stendis koos pumbaga, nagu mainisin. Lisan veel , et kui algse, nö originaalpumba remondist tõin ja paigaldasin, hakkas kõik kenasti tööle, hääled olid ilusad ja puha, tegin ka 100m prooviõitu, õnnest pöörane! Aga masin seisis kolm päeva ja siis hakkas see kammajaa pihta.  
    Aga asjal on ka positiivne külg, nüüd vahetan küttepumba juba poole tunniga, esialgse kahe tunni asemel  Cool
Vasta
#4

Ega seal muud olla saa kui,et küte ei jõua silindrisse vajalikul hetkel...kütet silindris pole ei saagi töödata...Pritsehetk,pu
ihustite korrasolek ja pump üldse kütet välja sülitab?
Vasta
#5

Kas pihusti küljest toru lahti lastes hakkab kohe pritsima?

Rõhuklapp kütusepumbas on ikka korras (kuul ja pesa roosteta, mingit sodi vahel ei ole, vedru terve)?

Kas sain õigesti aru, et sama pump on juba käinud sel mootoril? Ja kino hakkas peale pikemat seismist?

Ega paagikraan kinni ole?
Vasta
#6

Tundmata probleemi omaniku teadmisi diiseltoitesüsteemist, siis kas kõik kütusetorud on ikka õieti tagasi pandud ja kas etteandepump on kummalgi pumbal sama mida prooviti või erinev?
Filtri pealt õhutuskorgi lahtikeeramisel ja käsipumbaga pumpamisel õnnestub filter ära täita et ilma õhumullideta kütus tuleb ja korki kinni keerates on tunda, et käsipumbaga pumpamine läheb raskemaks?
Pritsemomenti ei saa lihtsalt pumba nuudist väljatõmbamisega ja teise sissepistmisega nii valeks et mootor ei käivitu, kuid see on võimalik kui aukudega flants kahest poldist lahti võtta.
Silindrisse kütuse sattumine on ka lihtsalt valget värvi summutist väljuva nähtuse põhjal võimatu väita, kuna rõhu muutuse tulemusel muutub õhuniiskus ka valgeks auruks ja nuusutamata ei tea kas seal diiselkütet sees on.
Pihustamises kindel olemiseks asjatundmatule on kindlaim viis keerata üks pihusti maha ja panna toru otsa väljapoole silindrit.
On starteril kergem ja omal pilt selge kas kütus ikka pihustub.
Vasta
#7

(26-10-2021, 08:23 AM)v6sa Kirjutas:  Kas pihusti küljest toru lahti lastes hakkab kohe pritsima?

Rõhuklapp kütusepumbas on ikka korras (kuul ja pesa roosteta, mingit sodi vahel ei ole, vedru terve)?

Kas sain õigesti aru, et sama pump on juba käinud sel mootoril? Ja kino hakkas peale pikemat seismist?

Ega paagikraan kinni ole?
Väga tuttavad sümptomid. Mul hakkas samamoodi käituma peale etteande pumba juures olevate ühenduste vaskseibide vahetamist.(Ühendused olid õrnalt niisked). Peale ühenduste lahti-kinni keeramist sai filtri pealt korralikult õhutatud ka aga käima ei tahtud minna. Oli selge, et kusagile on ikka õhukork vahele jäänud.
Keerasin küljest ära etteande pumba peal oleva käsipumba ja sealt hakkas tulema kütust koos õhumullidega. Mingil põhjusel oli õhukork sinna pumba klappide vahele pidama jäänud. Pärast sealt õhu kätte saamist mootor käivitus.
Vasta
#8

Etteandepump on kõige odavam saadaolevatest? Miks pump kaks korda remondis käis ja kes seda remontis?
Vasta
#9

(25-10-2021, 22:48 PM)roodekas Kirjutas:     P.S. Patustasin paar korda ka vähese käivituseetriga, selle peale laseb hetkeks ilusaid hääli küll kosta, aga see on ka kogu muusika Sad

Käivituseetri asemel on mõistlik kasutada brake cleanerit. Oskaja inimene saab sellega mootorit isegi tühikäigul hoida (kui ei viitsi näiteks kütet käsitsi üles pumbata). Külmkäivitus samuti palju pehmem, kui eetriga.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#10

(26-10-2021, 13:27 PM)korvimees Kirjutas:  
(25-10-2021, 22:48 PM)roodekas Kirjutas:     P.S. Patustasin paar korda ka vähese käivituseetriga, selle peale laseb hetkeks ilusaid hääli küll kosta, aga see on ka kogu muusika Sad

Käivituseetri asemel on mõistlik kasutada brake cleanerit. Oskaja inimene saab sellega mootorit isegi tühikäigul hoida (kui ei viitsi näiteks kütet käsitsi üles pumbata). Külmkäivitus samuti palju pehmem, kui eetriga.
Nõuanne jääb meelde, aitäh. Eetrin kasutan väga harva, see balloon on üle10a vana.  Aga siinkohal informeerin kõiki, et olen töö tõttu probleemist eemal kuni nädalavahetuseni, siis vaatan edasi, mis ja kuidas. Aitäh senistele vastajatele.
Vasta
#11

Minul pumbamees esimese asjana krudis hiina etteandepumpa ära ja pani originaal asemele Big Grin Mainis veel ,et hiina pihustiotsadel pole mingit häda ,et võib kasutada küll.

Kas kompressioon ei või nõrk olla?
Vasta
#12

(26-10-2021, 13:27 PM)korvimees Kirjutas:  
(25-10-2021, 22:48 PM)roodekas Kirjutas:     P.S. Patustasin paar korda ka vähese käivituseetriga, selle peale laseb hetkeks ilusaid hääli küll kosta, aga see on ka kogu muusika Sad

Käivituseetri asemel on mõistlik kasutada brake cleanerit. Oskaja inimene saab sellega mootorit isegi tühikäigul hoida (kui ei viitsi näiteks kütet käsitsi üles pumbata). Külmkäivitus samuti palju pehmem, kui eetriga.
- oskamatu võib aga kolvi´d lasta lõhki nagu "banaanid"!
Vasta
#13

Lihtsalt mõtlen ,et äkki on kõrgsurvepump saanud nii, et süütenurk on väntvõlli suhtes 360  kraadi vale?
Vasta
#14

(27-10-2021, 19:30 PM)Laurimetall Kirjutas:  Lihtsalt mõtlen ,et äkki on kõrgsurvepump saanud nii, et süütenurk on väntvõlli suhtes 360  kraadi vale?
Loe kolmandat postitust!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#15
Lightbulb 

(27-10-2021, 19:41 PM)Marko Kirjutas:  
(27-10-2021, 19:30 PM)Laurimetall Kirjutas:  Lihtsalt mõtlen ,et äkki on kõrgsurvepump saanud nii, et süütenurk on väntvõlli suhtes 360  kraadi vale?
Loe kolmandat postitust!
See, võib tekitada arvamuse ,et mõned kraadid on pritsehetk vale. Tegelikult võib viga olla, et on väntvõlli vaja terve ring edasi keerata ja siis uuesti pump paika reguleerida. Kui hästi ei tea siis see viga, et väntvõll on 360 kraadi valesti on väga lihtne tulema. Vaielda ei soovi aga vb on teema algatajal see vihje abiks.
Vasta
#16

(27-10-2021, 21:33 PM)Laurimetall Kirjutas:  See, võib tekitada arvamuse ,et mõned kraadid on pritsehetk vale. Tegelikult võib viga olla, et on väntvõlli vaja terve ring edasi keerata ja siis uuesti pump paika reguleerida. Kui hästi ei tea siis see viga, et väntvõll on 360 kraadi valesti on väga lihtne tulema. Vaielda ei soovi aga vb on teema algatajal see vihje abiks.

Kas oled pannud pumba valepidi peale? Kas tead, kui halvasti mootor käib sellega? Meie ei saanudki starterist käima, vedasime päris pikalt enne, kui käima jäi.

Praegu kõlab kenasti sedamoodi, et KSP peas puudub mingil põhjusel kütus.

Aga ootame ära küsija kommentaarid, kui ta kord saabub.
Vasta
#17

Mul oli hiljuti juhus, kus uue etteandepumba tõukur ei tulnud pumba korpusest piisavalt kaugele välja ja seetõttu jäi käik liiga lühikeseks. Pumba korpus oli vigane.
Vasta
#18

Pump toimis. Seisis kolm päeva ja siis enam ei toimi. Vaataks üle küttesüsteemi hermeetilisuse, kas ei tule peale või on ebahermeetiline.
Vasta
#19

(28-10-2021, 11:10 AM)gruppen Kirjutas:  Pump toimis. Seisis kolm päeva ja siis enam ei toimi. Vaataks üle küttesüsteemi hermeetilisuse, kas ei tule peale või on ebahermeetiline.
sai korra sooja ja lõi, tõmbas mõne tihendi vahelt õhu sisse.
Vasta
#20

(28-10-2021, 12:07 PM)Harrastaja Kirjutas:  
(28-10-2021, 11:10 AM)gruppen Kirjutas:  Pump toimis. Seisis kolm päeva ja siis enam ei toimi. Vaataks üle küttesüsteemi hermeetilisuse, kas ei tule peale või on ebahermeetiline.
sai korra sooja ja lõi, tõmbas mõne tihendi vahelt õhu sisse.
Teema algatajal ei ole aega probleemiga tegeleda praegu. Niimoodi on väga raske viga diagnoosida. Me jäämegi siin nuputama, kui rohkem andmeid ei saa. Ma praegu panustaks sellele, et kõrgsurvepump ei saa kütet peale.  Kas on siis kraan kinni või toru umbes või õhk vahel või etteandepump ei löö või ei pea etteandepumba klapid .... Variante on palju
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne