projekt Piaggio Ape AC3 1956
#1

Minu viimasest Vjatka projektist on möödunud hulk aastaid ja vahepeal pole midagi ägedat ehitanud, kuni leidsin sellise asja, mida nüüd tõesti on ka maailmas väheks jäänud – Piaggio Ape AC3. Tegemist on kaubaveo rolleriga, nagu meie Vjatka MG-150, kuid kabiiniga ja ikkagi puhas Itaalia toode 50-ndatest. Neid tehti erinevaid versioone – kabiiniga ja kastiga; kabiiniga ja kongiga; ilma usteta ja isegi sadulveokina, mille haagis oli 3m pikk. Minul on kabiiniga, ustega ja tavalise kastiga versioon. Tal on meie Vjatkaga sarnane mootor, 150cc aga neli käiku edasi ja neli käiku tagasi.
[Pilt: uc?export=download&id=1ZLyCYmANMLji0qnOFY77XdMbNA0CtZVK] [Pilt: uc?export=download&id=1J20c2cdiezu6HINC2aGj73fQzGZAQkVI]
[Pilt: uc?export=download&id=1KVcK0UuQWBEza9NXZwwcUMGt4RaSfqTm] [Pilt: uc?export=download&id=1YXdroXcHjookI2FrtKhhYZo3yhFgxOiQ]

Mina polnud kuulnudki sellisest asjast ennem, kui üks sõber endale taolise (küll uuema mudeli) sai, siis hakkasin asja põhjalikult uurima. Alguses ostuplaani polnud, kui leidsin, et Saksamaal on üks müüa. Tahtsin just enesetapu ustega saada, sest need on kõige lahedamad ja vanemad. Mõeldud-tehtud, võtsin müüjaga ühendust ja leppisin kokku, et ostan ära ja hakkan transporti organiseerima. Samal päeval juba leidsin facebooki gruppidest ühe inimese, kes oli täpselt juba Saksa poole sõitmas, helistasin talle, et nüüd tal enam pääsu pole, pead Apekese ära tooma. 3 päeva hiljem oli ta juba sellega Tallinnas. Kõik see juhtus 2020 aasta destsembris mõned päevad enne jõule. Kätte saamise õhtu.
[Pilt: uc?export=download&id=1_aaejtGHmtd3865C1Kd8OsLUHymqxQMV][Pilt: uc?export=download&id=1kQGsLAFfyGyrQ-cbFiS6Cp-QqmSxmeNZ]

Järgmine päev juba sai mootor tööle pandud.


Päev hiljem rändasin sellega juba Tallinnast Viljandi ja hakkasin inspekteerima, mida vaja teha ja mida tellida. Kere ja kast oli tal kehvake, ilmselt aastakümneid kuskil väljas seisnud ja rooste nosis teda kõvasti.
[Pilt: uc?export=download&id=1xm7-m4iVsdyQf-8UcxHNjRuKuVJTWmJJ][Pilt: uc?export=download&id=1uXF0EzArvWA80Yj1xH5sVhwLZBJLTKGq]
[Pilt: uc?export=download&id=1MJoxisFVZXP6JcAgAcHbxk0ItW0abD3K][Pilt: uc?export=download&id=1jQjhn2KrvB4ERPwTNM7YtwxVIh4lsOZ6]

Mootor sai kohe maha võetud ja täiesti pilbasteks.
[Pilt: uc?export=download&id=1-lIwqlA5ZrsQRDcsvuaUbbwp5cJK0AHU][Pilt: uc?export=download&id=172Te6KP6N74qRbBkT6YaGOk4gQLXVBbX]
[Pilt: uc?export=download&id=1hOsOdwzWRD3tqJh2olvy6z5zxEX36owu]

Kohe ka tagumised kiiged maha, pidurisüsteem üle vaadata. Piduripump ja –silindrid olid täiesti kinni, ei liikunud mitte üks gramm. Tagumised pidurid on tal hüdraulilised, esipidur trossiga ja käsipidur on tal otse difri sees, kus tõmmates lükatakse klotsid vastu korpust laiali.
[Pilt: uc?export=download&id=1OkTxUWh3LKp-1rVE-0X77MtpkshtGF6c][Pilt: uc?export=download&id=1_vMSgj9gEdoVZ0rlfAkv3AbHeHRQZ-Eh]

Kõik kiigepuksid, bakeliit kettad ja –klotsid vajasid vahetust. Siis sai selgeks, et ebays kõike müügis pole. Leidsin maailma kõige suurema Apedega tegeleja Saksamaalt, tema käest olen kokkuvõttes kümmekond pakikest küll tellinud, kui avastad, et jälle midagi ununenud.
[Pilt: uc?export=download&id=1z2z3KSkF18wK6DV8X92Cl38cw4kUa35H] [Pilt: uc?export=download&id=1X6eMTMKaJ8LeKLvnql40i2_O7fQjy599]
Vasta
#2

Absoluutselt kõik laagrid ja tihendid mootoris, difris ja kiikedel sai vahetatud.
[Pilt: uc?export=download&id=1Tm62Zbscp4pTvq0G2VUipXmzh9AkdIEs] [Pilt: uc?export=download&id=1GeUKY5Livj054HvmNz_qspPxf5jQvuin]
[Pilt: uc?export=download&id=1Yo7aNEAa2P7C4iRMhCc2eFmLlKIxarq5][Pilt: uc?export=download&id=1RZjEQbRgXA0m8dP1nndhet7UxsWczWGC]

Siis hakkasin mõtlema, et pole mõtet teda jälle kokku panna, kui tagumised osad ja mootori osad on värvimata. Seal midagi keevitada ega pahteldada pole, kuna korpused olid terved. Läksid hea hooga juba puhastusse ja värvimisse.
[Pilt: uc?export=download&id=1uWnMrkhsOWD3dpWfS2-orcsw3pEEZcV8][Pilt: uc?export=download&id=1hs8Qb-BWQoxwCSSd_S_bNKXeVZkGT56D]

Kõik poldid ja asjad, mis vähegi päästa andis, läksid puhastusse ja tsinkimisse.
[Pilt: uc?export=download&id=1BlyRcrOF3aOo7kK6ZmKSVqkZjnUvM8Y6] [Pilt: uc?export=download&id=1QYS78ktY3FV09TQdxDai3CM4T6Ea5fDn]
[Pilt: uc?export=download&id=1zJYhbPPWBX4Ot_ariF78pGEpmi-o7Ot7] [Pilt: uc?export=download&id=1oM3X9MLwDBwfEmRfixylvIBzTe96iZKE]

Siis polnud tahtmist velgi kokku panna, kui nad on pasased. Läksid puhastusse ja värvimisse. Samal ajal sai ka värvitoon välja valitud, ilus heleroheline ja valge äärega 8” continentalid läksid peale. Pildid neli ratast, sest kolm on korraga all ja üks varuratas on kasti all kastis. Velgede kokkupanemisel sai selgeks, et sinna uusi mutreid vaja. M9 mutrit mina Eestist leida ei suutnud, sain jälle Saksamaalt.
[Pilt: uc?export=download&id=1ER-eXAo1VKcJ-Jv2FkaSYgi9KaSxRt_H]

Uued pidurikettad ja piduritorud pidurimeistris tehtud. Mõtlesin, et uusi piduriklotse on küll saada, aga mitte essugi. See on nende Apede juures kõige defkam osa koos pidurisilindritega. Üks klots vajas natuke ravi ja pidurisilindrid said uued mansetid. Seest vajas loomulikult poleerimist, et ilusti käima hakkaks.
[Pilt: uc?export=download&id=1rVUHql4xECdO8150S0-cS4qJF4qK6y3I][Pilt: uc?export=download&id=1LIE6-tqkhgtSshFj7y2Vczj9SN_NkaZs]

Differ taas kokku pandud.
[Pilt: uc?export=download&id=1ITx_q8RYXGCtxAUjkUHHoCHj0IZ-xWIQ][Pilt: uc?export=download&id=1dEl0kS9A81FAxaqaEhL02hYS0_eyxRhG]

Uus piduripump, aga lolli plastik reservuaariga, mis esimesel korral kohe katki läks. Tegin uue alumiiniumist, nagu ta olema peab.
[Pilt: uc?export=download&id=1sQXYxxLqhVIwcZXMESg5YvDicv_TI5Uv] [Pilt: uc?export=download&id=1zAbf4SHjLY3q38TDj0vt25WLgk6CiFgW]

Silinder puuritud ja panin mootori taas kokku uue kolviga.
[Pilt: uc?export=download&id=1d1pV1INlTvJErrrByIiQ8RMcKqfAX0Y6][Pilt: uc?export=download&id=1TNeVp1PyJzNwyfeX4To-D7QQGb070qgI]
[Pilt: uc?export=download&id=1ZrnogEgCN5-3H9GN0a_DHTp6xMn3bi1Z]
Vasta
#3

Panin tagumise otsa taas kokku.
[Pilt: uc?export=download&id=193W9QQfud9J-C9LsgXQMvITlUus4fH69] [Pilt: uc?export=download&id=1H5J6Q27GKRobk85gfo_S0R31cH09hQOI]
[Pilt: uc?export=download&id=1IgkmMwNBc5LeLvS28cL0xuST3DbHzqDC]

Minu mudelil saab ka kabiini ülemise osa koos ustega ära võtta, et suvel hea ringi sõita.
[Pilt: uc?export=download&id=10HKMeWMKcXkm5m52lZhVBZ7jWZiOvy-m][Pilt: uc?export=download&id=12pmph7lYBMH6jQSqWFHn6ZyCbQCL90_V]
[Pilt: uc?export=download&id=1agpYEMS-Z5QssYrwjPrGdSpw-BQxtW3A]

Sai organiseeritud originaal raamat Saksamaalt, millega sain kaasa ka õigele Apemehele kohaselt ka kruusi.
[Pilt: uc?export=download&id=171SK-kSgZtNFZ-F3LpPTgRXRZDLGW4mc][Pilt: uc?export=download&id=1fzuuYGQSabLq-uxYmXnj-dl0wGM0xO9k]
[Pilt: uc?export=download&id=1gBg1fN_STu_9kes6zo46OuS-EZAj9tgB]

Siis hakkasin mõtlema, et kui tagumine ots koos, võiks nagu ka väiksemad vidinad juba õiget värvi ära värvida, nagu istmeplekk, esihargi süsteem, paak, tuli jms.
[Pilt: uc?export=download&id=1N9NOgBOHrAVBocsiBc5RLDsdtx3WUfxy][Pilt: uc?export=download&id=1Q1sYDuubGzbcXH6I3c-TVaCwKv8o0tUO]

Siis panin ta kokku tagasi.
[Pilt: uc?export=download&id=1DNGSFPeX-ZNQUJsncnBIl2TiXx5scGwB][Pilt: uc?export=download&id=1ZYRPV998-kG1jQDPwB8Xk9JMxPRCTAJS]
[Pilt: uc?export=download&id=16_pgpEBu7Sz-QOOFCwVK7EFjIvEAcLwD]

Ostes oli mul originaal õhufilter ja karburaator puudu, mille sain taaskord Saksamaalt. Pildil juba värvitud ja karpa puhastatud. Karpal nõel muidugi ei pidanud, lasin sisse teha spets puksi ja nüüd peab.
[Pilt: uc?export=download&id=1_f3lSJPim9FLY9q5UcuMeKp5101jlGVM]

Trossimaterjal.
[Pilt: uc?export=download&id=1SNCzUEswsEN_pHYtRVZdnJdnRB3ErDS_]

Kõige esimene sõit 2021 aasta kevadel.




Siis ma tõin ta Tallinnasse tagasi, kus kaks sõpra koos.
[Pilt: uc?export=download&id=1qOaobNXNCjLVfVxx7W82poeG1m3S-78X][Pilt: uc?export=download&id=1BSsM_rgYCWwtvN9m6o4UUMWQzjQbK-dk]
[Pilt: uc?export=download&id=1TJMl626pe_XB0GKukRAa6FM87H1JXHlq]
Vasta
#4

Siis arvele võtmiseks ma tahtsin kõik tuled – viled tööle saada. Selgus, et originaal magneto on niivõrd nõrk, et kogu kupatus ilusti tööle saada. Mul oli ostes originaal süütepool puudu, peal oli suvaline tänapäevane, sellega säde on, aga õige tellitud NOS süütepooliga säde puudub. Ilmselt seismisega oli niiskus sisse läinud, roostet oli näha. Soovitati mulle, et pane siis traktori magneto pooli sisse, kuid sellega säde puudub, ju siis midagi ei sobinud ja takistused olid erinevad.
[Pilt: uc?export=download&id=1WVqlVx_qQrjReI8o2U-50QOZZQQCeUBs][Pilt: uc?export=download&id=1vMtFuu6V2cLVA9_sY2BWZJ4k3trCRQJk]
[Pilt: uc?export=download&id=1wKdtpPSuh3TI_814Z2NxJEZ3GGg5lQbN]

Mul sai hing täis, tellisin talle muutuva süütenurgaga elektronsüüte 12v, koos juba õige akukasti ja Vespa PX siduriga, mis on läbimõõdult suurem võrreldes originaaliga. Sidurit ma tahtsin vahetada selleks, et see on neil nõrk koht ning uue siduriga ma saan ülekannet muuta, kuna originaalis väntvõlli otsas vedav hammakas on 22 hambaga ja veetav 67. Lisaks see süsteem on kaldhammastega. Küll ma arvutasin ja nuputasin, mida võtta. Valisin 23-62 ülekande, mis on tunduvalt kiirem. Ma tellisin otsehambumisega hammakad, mis võimaldavad nii palju kiiremat ülekannet. Hääl on äge, mida käigukast nüüd teeb. Lisaks uue siduri saab normaalselt padruniga kinni keerata. Siis ma proovisin temaga sõita ning tahtsin panna veel kiirema ülekande. Nüüd sai 25-62 hambaga.
[Pilt: uc?export=download&id=189l1Qk52H3KHbGHcwgLDwtvYk994K7E4][Pilt: uc?export=download&id=1pLlnUbY0QLotbpQxVEmwJGBz4ytx-pG9]
[Pilt: uc?export=download&id=1q4Ctc_k1BAfeXSRVp4hT76eYVBN4sgIX][Pilt: uc?export=download&id=1GUQSEvH3pqXd6iliXWq4V-siBf6MIacs]

Süütenurka muuta, lasin kohe teha ka tõmmitsa, et magneto kätte saada inimlikult. Esimene käivitus peale stroboga süüte paika panemist. Töötab uskumatult hästi, mats ja käib. Vespa maailm (Vespa kuulub Piaggio konserni ja see maailm on tohutult lai, mida teha saaks)
[Pilt: uc?export=download&id=19uokimj7tNhofAWupzqQLncRA44J0e1G]

Akukasti sisse lasin aku teha, 12v ja 9Ah.
[Pilt: uc?export=download&id=1IQns7bkH5l1ebNPbB4Fh4u4c97nwlaQR][Pilt: uc?export=download&id=1LLpkY-5vyuXkeCqhyHin_Afq3A4DZH78]

Mõned tiirud said Tallinnas ka tehtud ja ühel lustisõidulgi käidud. Mõned pildid Pille galeriist laenatud.
[Pilt: uc?export=download&id=1HYYCqeCiDh3xOYP_nEa952JrBWQIIfCY][Pilt: uc?export=download&id=1EySNRSzxTMqtdKcDmcbIhzOEF7ynjPNF]
[Pilt: uc?export=download&id=19aD9chC_zlYLpwhTi4swOQ3oKF46LlcY][Pilt: uc?export=download&id=1PwPxv3t4UiO_SSD-e2Ecm_ikExFveSHU]

Enne jaanipäeva oli mul planeeritud, et saan ta ka arvele võtta. Käisin angaaris temaga ära, kuid väiksed nips-näps puudused olid, nagu näiteks istme puudumine, vahesein oli puudu, numbrituli puudu jms. Siis lasin talle teha kohe vaheseina ja istme. Paar päeva enne jaanipäev sain ta uuesti kätte, tulen just uue sadula ja vaheseinaga.
[Pilt: uc?export=download&id=1oYwPxueG14lYkGFn4PcuJ57Z5DWu1M0L][Pilt: uc?export=download&id=1Zn9EtCeIwhrSoAiyLaerdZiPJfz-91Jh]


Ape kastist ka kasu, hea sooja ilmaga Cezeta mootorit kuivatada.
[Pilt: uc?export=download&id=1LQv3oSKSc32dZDFg43tDqBU9ZAFm85Tw]
Vasta
#5

Siis jäi ta kuukeseks umbes seisma projekt, kuna pidin raha teenima, et keevitustööd ette võtta. Esimese asjana läks kast tegemisse.
[Pilt: uc?export=download&id=17y056DrcxpaEX_LvaUXeH4qadnBLZgX0][Pilt: uc?export=download&id=12Tmsk498kEUpOdwlF_250VRqn4pm8yJ7]
[Pilt: uc?export=download&id=1LZy10RMOoDfnJrBmU-scdikLO7anjgnP][Pilt: uc?export=download&id=1Q-OTUNDAFeI4TPpPi8Vakl2bHgD99Ylo]

Vahepeal sain NOS suunatuled ja tagatuled – mis maksavad roppu raha. Aga vaja ju neid on.
[Pilt: uc?export=download&id=1duMaC3gIq0OnI9TIHy9tEV9KBe8ONJBU]

Sai endale organiseeritud ka Kroshka. Ilusti sobivad Ape ja muude teiste asjadega kokku, mis mul garages on.
[Pilt: uc?export=download&id=1FL--QKMcykDu1e50vsWagMgRR2C_ZNV7]

Mõned asjad käisid Narvas kroomis ja mõned uued jubinad sai uued tehtud. Ports asju jälle tsingitud.
[Pilt: uc?export=download&id=1aLr1_YxOaUeeSU7ZLDqKba2O61w-ewEQ][Pilt: uc?export=download&id=1ezhlvv3YQUmJCJYZHWXEMU43unDH6UjX]
Vasta
#6

Kast keevitatud, võtsin terve kere lahti ja viisin meistrimehe kätte. Ainult kere peale läks ca 170 töötundi tal, aga kõik asjad said ka tehtud, mis vigased või roostesed olid. Alles eelmine nädal sain ta keevitusest kätte ja nüüd on ta uuesti Männikul pritsis ja kruntimises. Nüüd jääb oodata ainult, millal maalrid selle ette võtavad, et kevadeks ta valmis saaks.
[Pilt: uc?export=download&id=122kE-ar0D9ylMmOzZkFUwUKdSbFf9WRt][Pilt: uc?export=download&id=1PpCL7ZkDcnRB4sLDzWsOz_miglGU1SP6]
[Pilt: uc?export=download&id=1Iy_z-B5BIniHdS2lAYwNXy6lGucERpfi][Pilt: uc?export=download&id=1t73PfpBA71wJ58N-dxsZHv6fq2JVhSwX]
[Pilt: uc?export=download&id=1P4st84EAs0zQVHBiPT5aLFHDJPIPVc72][Pilt: uc?export=download&id=1oxLR00YPAL--k-Cv-5CVbrsBCFzo3m9T]
[Pilt: uc?export=download&id=1KuvsOtGlR3VDxUYQ5AtGt1FJ4Fa2RkU1][Pilt: uc?export=download&id=1rML3J67DGL-V43X9bEsPHtDCN9zO6uZa]
[Pilt: uc?export=download&id=1qImemAJ-UFbgp6ojkHRjafsqEZTfu8vH][Pilt: uc?export=download&id=1M5JNwjl5vnTYfRfW1e1pvKE4sQFYhz7d]
[Pilt: uc?export=download&id=11GnCJTwiTCwdMxgR3En5_GIRN05hD_2s][Pilt: uc?export=download&id=1hlihedIJmFwQFfiYipE0QfRabW7w79zJ]
[Pilt: uc?export=download&id=18ZyOsHhRU4jO6MdkCWkYH8C6z88ri58e]

Kere käis eile uuesti pritsist läbi ja korralikult krunditud.
[Pilt: uc?export=download&id=13np8SfkL3VSIEYrG5e2i7AvZPGZKhBZV]

Kõikidele piltidele saab vajutada ja vaadata suuremalt. Rohkem pilte saab vaadata siit.
Vasta
#7

Põnev masin aga huvitav kas see minu raali viga et mitteühtegi pilti ei näita??
Vasta
#8

Kõik pildid näha, vägev värk!

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#9

Müts maha!
Vasta
#10

See on üks tore põrr.

Väga meeldib, et asja teakseõiges järjekorras ja põhjalikult: alguses tehnikapool korda ja siis vihmavari läikima.

Kuidas koormat kanda ja vedada jaksab?
Vasta
#11

Väga lahe!
Vasta
#12

Kui nüüd keegi siin Reliant Robini-t kajastaks võiks lausa teha eraldi teema "Minu kolmerattaline". Seni kannatame ära, et kolmerattaline on sattunud "Minu kaherattaline" rubriiki "solkima". Itaallased on ikka kõva rallirahvas, kui suutsid ellu jääda peale selliste masinate massilist kasutusele võttu. Tubli töö!

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta
#13

Üks parimaid projekti kirjeldusi viimasel ajal! Edu!

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#14

Nunnu suksu ja hea meistrimehe kätetööd on alati lust vaadata!

Meeldib, kuidas sõiduki ninas kõige tähtsamal kohal on signaalpasun. Ehe Itaalia!
Vasta
#15

Piltidega on jah mingil põhjusel jama, et mõnes raalis näitab ja mõnes mitte, ma pole suutnud jälile saada, miks see nii on, kuigi BBcode on õige. 
Aparaat ise manuali järgi kaalub 250kg ja kandevõime on 400kg, eks ta ikka mõeldud on kaubaveoks originaal ülekandega. Mina midagi vedada pole proovinud. Originaalis oli ta ikka aeglane. Nüüd uue ülekandega muidugi on kiirem ja ilmselt ei kannata nii palju peale võtta. Aga minul on ta ainult näituse- ja lustimise masin.  Big Grin Ei kavatse jahukotte ja telliskive vedada.
Ja muideks, see on esimene mudel, mis on kahekohaline. Suvel prouaga käisime maal, edasi-tagasi 40km nagu nalja.
Vasta
#16

Tervitus! No lõpuks tuli projekti kajastus ka siia ära. Olen seda projekti ka realselt jälgida saanud ja pisut abikski olnud (elektronsüüte paigaldamisel näiteks) Aga lugeda on ka huvitav ja kajastus on ülevaatlik ja põhjalik nagu on põhjalik ka kogu tehtud töö ja saab olema kahtlemata ka kõik edaspidine. Seega ainult jõudu ja edu jääb soovida.Ootame huviga edasist kajastamist ja loodame ka järgmiste itaalaste projektie siin näha, sest tean, neid tuleb ja huvitavaid. Kus on sinna tuleb tavaliselt juurde.
Vasta
#17

(28-10-2021, 22:40 PM)kriminaalid Kirjutas:  ... ja valge äärega 8” continentalid läksid peale. ...

Kustkohast kvaliteetrehvi tellida tasub?

See ju ehituskäru rehvimõõtWink
Vasta
#18

Kvaliteet ehituskäru rattaid 8" saab ikka Saksamaalt.
Kast ja väiksemad pudinad lõpuks käes värvimisest. Hakkasin teda vaikselt kokku panema.
[Pilt: uc?export=download&id=1X9TI-zWSFWQDueqYaTKTtVx7JCIfFy1_]
[Pilt: uc?export=download&id=18Wb3necH2NRcHc4TG3JDq8gpucKb5714]
Sai lauad sisse pandud ja äärmised nipitatud ning külge polditatud.
[Pilt: uc?export=download&id=1It_uVw15Piz26bLYHikeBT2SDndRbj0T]
[Pilt: uc?export=download&id=1cmFOeWwM51LWtLn4-l9JL9jJY8nle6bP]
Siin läks juba varuratta kasti paigalduseks.
[Pilt: uc?export=download&id=1piXXFkE5sd3A60G3yPVX-mYMB4al0k8X]
Suutsin säilitada originaalluku. Oi kuidas ma vaeva nägin, et leida uued muugivedrud ja võti. Vasekarva needid vajavad veel üle tsinkimist, aga lukk toimib. Ratas ikka luku taga, muidu keegi virutab veel ära poeskäigu ajal.
[Pilt: uc?export=download&id=1L9rj_dIiHxYFT9yEOGi11bcu1S4DQNd_]
Siin juba tagaluuk küljes.
[Pilt: uc?export=download&id=1Vdy7WNhjEHfeIh0-FoXF2RJFi8JSZi0i]
Läks veel mitu nädalat, sain järgmise portsu väiksemaid pudinaid kätte.
[Pilt: uc?export=download&id=1OULiKoLndTbjXPrhUbySkFLypUHy_QQg]
Siin tuled ja numbrimärgi alus paigaldatud.
[Pilt: uc?export=download&id=1sGw5-DoTMKTfXgDMdrvvLlXO4N6rw4wh]
Sain prussid ka alla tehtud. Nüüd on jäänud veel laudade lakkimine.
[Pilt: uc?export=download&id=1wLvzb7h1S1A-9qz3w-YyWEK577dr8yGR]
Vasta
#19

(09-01-2022, 00:33 AM)kriminaalid Kirjutas:  Sain prussid ka alla tehtud.

Vahi kapitaliste: isegi põhjaprusside otsade arvelt on kilosid kokku hoitud.

Kas neid korralikke rehve saab ksuagilt tellida või peabki palverännu Reichi ette võtma? Ehk palun viidet asjalikukstõdetud võrgukauplusesse.
Vasta
#20

8" rehvimajandust saab tellida siit. Erinevad firmad ja laiused saadaval.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne