Postitused: 597
Teemad: 191
Liitus: Jan 2006
Maine:
19
Tundub selline Vändra kap.rem ratas olevat.Mootor ja mõningad asjad veel Dneprile ei kuulu.
Postitused: 356
Teemad: 51
Liitus: Dec 2007
Maine:
5
Mustanumbri kandidaati ei tahagi teha. Peaasi, et saaks enam-vähem komplekti ja liikuma.
Rohkem kapotti all
Postitused: 698
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Ma pakun kah.See võib vabalt olla esimese otsa tavaline K-750.Lihtsalt uute juppide lisamisega on esihark ja muud tükid vahetatud.
Postitused: 142
Teemad: 29
Liitus: Feb 2006
Maine:
3
Pigem K750 või K750M. Kas alumised külgkorvi kinnitused on raami külges kinni poltidega, või keevitatud?
Citroen DS 21 1970, Matchless 500 twin 1955, K750 1960, K750M 1970
Postitused: 142
Teemad: 29
Liitus: Feb 2006
Maine:
3
(30-11-2021, 23:14 PM)kris282 Kirjutas: (29-11-2021, 23:01 PM)magnusk750 Kirjutas: Pigem K750 või K750M. Kas alumised külgkorvi kinnitused on raami külges kinni poltidega, või keevitatud?
Kinnitused on keevitatud.
Kris
Siis pigem K750M, kuigi lenkstang on vanema K750 oma. Teoreetilislt võimalik et on hilisem, ntks MT9, ja siis igasugu vanemad jupid nagu paak, mootor jms külge pandud, aga vähem tõenäoline. MT9 raam on paar sentimeetrit pikem kui K750M i oma.
Citroen DS 21 1970, Matchless 500 twin 1955, K750 1960, K750M 1970
Postitused: 2,507
Teemad: 113
Liitus: May 2004
Maine:
21
Minuarust ka, tuleks pigem keskenduda asjadele mis mõjutavad otseselt kiirust, selle kogumise ja mahavõtmise suhtes.
Võiks eemaldada silindrid ning siis selgub, kas on vaja mootor alg-osakesteks lammutada või saab lihtsamini mootori käima.
Siis süüte ja toitesüsteemide korrastus ning puuduv sadul leida.
Rehvid, pidurid, laagrid, amordid ning sõitma
Ülejäänud asjad on teisejärgulised.
Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Postitused: 597
Teemad: 191
Liitus: Jan 2006
Maine:
19
Teema-algataja küsimus Nr.1 oli ju, et kas on tegemist Dnepr MT-9-ga? Ja inimesed vastasid.
Postitused: 356
Teemad: 51
Liitus: Dec 2007
Maine:
5
02-12-2021, 18:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-02-2022, 16:05 PM ja muutjaks oli
kris282.)
Ma olen väga tänulik praeguse info üle. Suured tänud seni vastanutele.
Aga tekib ka uusi küsimusi. Netist ei leidnud hetkel vastust.
Mis vahe on K750-l ja MT9-l ? Peaksid mõlemad vist samast tehasest olema ? On nende jupid omavahel kasutatavad?
Põhi eesmärk hetkel jah mootor liikuma saada, ja siis tasapisi edasi. Nõuka mootorratastega kogemusi veel väga pole, siiani jaapani masinatega tegelenud.
Kris
Rohkem kapotti all
Postitused: 4,632
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
23
02-12-2021, 20:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2021, 20:38 PM ja muutjaks oli
muska71.)
Ka mina näen rohkem k-750 ratast kui dnepri.Isegi esimesed dneprid tulid ilmselt revers kastita.Mootorist äkki sidur sama dnepriga?muu küll mitte.
Postitused: 698
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
No MT-9 on ikka juba liiga uus ja K-750 ja 9 vahelt on paar mudelit vahet. Ehk siis k-750M ja KMZ-K-650 ,siis alles MT-9. K-750 on M72 Järeltulija,see omakorda om MBW R-71 ütleme nii järeltulija. Aga vanemad kaad on minu meelest ilusamad kui uuemad.Juma see MT-9 hakkas käest äea minema,eriti see suure paagi ja pika sadulaga mudel. Tagurpidi käiguga kast on kah nõme. Nii väljanägemiselt kui ka käimalöömise protsessi poolest. Aga see on minu isiklik arvamus ainult. Tee võimalikult originaali lähedaseks vähemalt. Siis on jasjal tulevikus ka väärtust rohkem.Nii sinu enda silmis kui teiste.
Postitused: 4,632
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
23
Mul üks vann vedeleb,mõlke pole,kerget roostet leiab,aga muidu ilusti värvitud ja peaks isegi ülevaatusele sobima.Ainuke puudus-häda on see,at keegi kunagi üritanud pagaasniku luuki teha ja auk lõigatud,kaas ka olemas ja tuleks kas hingedele panna või üldse kinni keevitada.Kuna leidsin ise sobivama siis on vallaline.Keila kandis asub.