Saksa WW2 ülikalli auto ID-tunnusplaat ?
#21

Dresdeni pommitamisega hävis siiski vaid Gläseri vanim tehas, ülejäänud 4 jäid enam-vähem puutumata. Lisaks väidab saksa viki, et kuulutati sõjatehaseks ja sisseseade toodi reparatsioonide raames N Liitu koos dokumentatsiooniga.

Tsitaat:Die Gläserkarosserie GmbH wurde nach Kriegsende als Ehemaliger Rüstungsbetrieb klassifiziert, das gesamte Vermögen der Firma beschlagnahmt und eingefroren. Im Rahmen der Reparationen in der SBZ kam es in den Betriebsteilen Dresden und Radeberg zur Demontage der Produktionseinrichtungen und deren Überführung in die Sowjetunion.
Vasta
#22

Gläseri tehase netist leitud birkade numbrid minu meelest ei ole samad . Kui Dresdenis oli 5 tehast, siis seda võiks seletada, et  ilmselt ikkagi oli igal neist  oma nummer. Ka ei kordu ükski "toote" number

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne