17-06-2022, 11:00 AM
Probleem on käigukastis mitte mootoris. Kui kasutada veoauto käigukasti, siis "veo" ja "sõidu" njuutonmeetrid ja hobujõud on täitsa võrreldavad.
ZMZ mootoriga võrreldavat väänet ja võimsust 2000rpm juures annab ainult kõige lahjem, 120kw m57. Ülejäänud ületavad märkimisväärselt nii võimsuse kui väände. Iseküsimus on vääne tühikäigul, näiteks 1000rpm juures. Sellist graafikut ma kiirelt ei leidnud, kuid ZMZ puhul on suur osa väändest ka seal saadaval. M57 puhul ma kahtlustan, allajäämist.
Üks võimalik lahendus oleks automaatkäigukast, mis võimaldab läbi libisemist.
ZMZ mootoriga võrreldavat väänet ja võimsust 2000rpm juures annab ainult kõige lahjem, 120kw m57. Ülejäänud ületavad märkimisväärselt nii võimsuse kui väände. Iseküsimus on vääne tühikäigul, näiteks 1000rpm juures. Sellist graafikut ma kiirelt ei leidnud, kuid ZMZ puhul on suur osa väändest ka seal saadaval. M57 puhul ma kahtlustan, allajäämist.
Üks võimalik lahendus oleks automaatkäigukast, mis võimaldab läbi libisemist.