MZMA 426 1968a.
#41

Ei ole AMG, on hoopis E300 Turbodiesel.

[Pilt: 20230809_124854.jpg]

[Pilt: 20230809_124905.jpg]
Vasta
#42

Aeg läheb ruttu. Eriti palju peale viimaseid pilte ei teind, läks talveunne koos teistega. Kevadel jätkame ilmselt.

[Pilt: IMG_20231027_193227_044.jpg]
Vasta
#43

[Pilt: 20240420_130116.jpg]

Ehk siis, kevad käes, autod töös jälle. Sõidab, sidurdab, pidurdab, laeb, lõpuni kokku panna ja siis maanteeametisse ette näitama. Plaanis temaga kaasa teha mosseklubi kokkutulek ja siis  Saaremaa ralli recce.
Vasta
#44

Mis vahva velg sel all on?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#45

(20-04-2024, 23:54 PM)mlsluik Kirjutas:  Mis vahva velg sel all on?

Näeb välja nagu üle värvitud (ja puuritud) 70ndate Wolfrace Slot Mag. Lotus Esprit S1 olid sellised standardveljed Big Grin .
Vasta
#46

70' Slog Matid jah. 14x8, magneesiumisulamist, ülikerged. Esimesed olid juba mosse valemiga(5x114,3), aga tagumised mitte, seega oli vaja jah uus poldivalem teha ja ka offsetti veidi muuta(freesiti maha toetuspinda 8mm).

[Pilt: 20240420_130108.jpg]

Ja ka võrdlus. Ralli nina vs originaal nina

[Pilt: Messenger_creation_7386f07a-d2ab-4b8b-b2...58d3d.jpeg]
Vasta
#47

Sisu läks ühe vana mzma 408 oma. Kuna universaali tagaistme süsteem teine, sai vajalikud asjad sedaani istmetele ümber siirdatud. Lae tellisin uue. Armatuuriks tuleb praegu 2140 oma. 

[Pilt: 20240421_103642.jpg]

[Pilt: 20240421_103657.jpg]
Vasta
#48

Esimesed prooviringid tehtud. Peab leidma kellegi kes suudaks selle vene "boschi" replica ära ka seadistada nüüd. Obd2 pesa õnneks olemas. Tühikäigu ja külmkäivitusega on mure. 

Samuti ei hoia stock uus sidur seda 2,3 liitrise väänet kinni. Paneme sama komplekti, mis rallikal. St keraamiline ketas ja sachsi 331 korv. 

Aga muidu on jäänud veel kellaplokis veidi tööd teha ja armatuur sisse panna ning võib arvele minna võtma.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne