27-01-2022, 13:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2022, 13:53 PM ja muutjaks oli pvr.)
(27-01-2022, 11:15 AM)CHRhmm Kirjutas: Gaas AR/CO2 segu + reduktor saab hangitud, masin see sama BLACK TIG 200, TIG varras punasega märgitud ja hetkel ots lame - eks püüan selle siis ka n.ö. 15 kraadise teravikuks lihvida piki varrast... nüüd natuke teine küsimus on täitetraadil.Tig keevituse jaoks on sul vaja puhast argooni.
mis tüüpi/tähisega täitetraati võiks kasutada 60ndate mootorratta detailidele (detailid 1,6mm plekike). Erinevate juhiste järgi peaks traat olema oluliselt peenem, kui keevitatav detail e. nt 0,8 - sellist varrast ei leidnud. Jällegi juhendati kaitsegaasiga kasutatavale MIG traadile - neid ju ka erinevaid.
Saan aru detailide puhastamisest + ilma keevisevannita tihedalt kokku panna + maadlemine süütamistega jne... aga vähim mis eelnevalt saab teha on õiged materjalid hankida keevitamiseks.
Enamik Mig keevituse traati mida meiekandis süsinkterastele müüakse on ER70S, see sobib ideaalselt, vasetatud ja libe. Alguses on raske nii peenikest traati sööta, 1.2 saab hädapärast hakkama. 1.6 on juba väga hea. Mig rulliga on see häda, et traat ei ole sirge. Kui sa Tartukandis asuksid siis annetaksin sulle paar varrast katsetamiseks. Kui homme vaja ei ole siis ehk saab mõne Rakverre ka aidata
PS: punase otsaga vardad on pisut radioaktiivsed, seega teritamisel soovitatav respikat kasutada. Alfakiirgus läbi naha ei tungi, kuid kopsus teeb paha.