Sobiv auto sõiduauto treilerit (2000 kg) vedama.
#21

Äkki sa paned ikkagi kirja, et mida sa otsid. Kas siis on vaja aparaati, mis kannaks seljas kolme tsiklit ja sabas oleks kahetonnine haagis? Sest mõnes mõttes tundub mõistlikum kaks tonni auto selga panna ja kolm tsiklit käruga järgi võtta.
Vasta
#22

Kui juba Dyna on valikus siis kas Iveco Daily (või mingi analoog) ei sobi - müügil ka A24 veoatode osakonnas
Kasutatuna saadaval nii kaubiku, puksiiri, kasti, kui ka tagatõstukiga furgoonina - viimane peaks olema eriti mugav, moottorrataste tõstmiseks.
Iveco kaubik on vist pisut kõrgem, kui Sprinter kuhu saab rattaid suht lihtsalt mööda kaldteed üles lükata.
Vasta
#23

Iveco daily peale tehtud puksiirid on viimastel aastatel järjest rohkem ja rohkem silma hakanud 
Seda muidugi lõuna poole euroopasse minnes.
Poolas on neid palju aga ka sealt edasi samuti.
Vasta
#24

(30-10-2023, 18:13 PM)Mahno Kirjutas:  Kui rääkida tõsistest tööloomadest, siis ega koormaveos ükski toodud aparaatidest esimese postituse dynale vastu ei saa. Veoauto on veoauto. Rauast raam, valatud sild, koorem tuleb veorataste peale. Iseasi kui on vaja rohkem istekohti või suuremat mugavust.
Veoauto on veoauto aga olles omanud 3.põlve 3-liitrist U20 Dynat, mis muuseas vedaski Saksast Soome autosid, üks turjal ja teine treilal, siis on just see teine häda neil - krusa jääb krusaks! Enamus kuute jäävad ka krusadeks, sestap ma olengi olnud üliüllatunud 4-ratta sõltumatu veermikuga Vito omadustest (peale suuruse igapäevakasutuseks ofkoors). 
Kuna oli ka elus perioodid, kus tuli ka neid kuute ja krusasid maale tuua-vormistada müüjana, siis "testida" ajakirjanikuna jne, on igasugsutega sõidetud. Ka uut Dynat püüti müüa aga edutult. Ise olen sajandi alguses väikekauba laialiveosk välja valinud firmale tagaluugi jaoks just Iveco ja üldse ongi just see jätnud kõigist parima mulje! PArimad sõiduomadused, võimasaim mootor, ainus mitte kõveraks minev raaam sel ajal jne ja seda kõike mõistliku hinnaga. Lisaks on IV Plussil olnud ALATI laovaru olemas! Kui ma olin Itaalia Autos, siisi tuli just 2,8Maxi ja no ei olnud laovaru, kuigi järjekord oli uksetaga!
4,4 meetrit kasti on täpselt autoveo alus, 1,1 tonni kandejõud aga kipub moodsate autodega väheks jääma. Isegi uus kliitorikene kaalub niipalju, et peaks olema pardal tühja paagiga... 

Aga kui Dyna siis tuleb Soome vaadata, kus neid ikka on! Kallur, mis vastab etteantud tingimustele ja/või kraanaga isend, kes on napilt piirides. Vanem versioon on aga naljakate haagsie kaalunumbritega 400/1400kg ja vaevalt Eestis seda paremaks saab. Seega ei ole automaaatselt Dyna see õige valik Wink Ja ega see 54kW ikka ei sõida ka! Too kallis kallur on ikkagi 100kW/300Nm. Ka see eelmise kere 2,5 D4D, mida püüti Eestiski müüa, on tegelikult ilgeim õnnetus oma alajõulisusega. 65kW on nii karjuvalt vähe et see motoor sai minult ja teistel katsetajatelt meeletu negatiivsuse osaliseks isegi Hiluxi sees 74kW erimina! See komplekt käis autole selgelt üle jõu ja seda mitte minu vaid testijate tiimide Tevalo (äratuntav pill vist Big Grin ) ja  kundepingilt paistva Zootrammi ksf.Margus61 väitel, kellel lasin asja asjatundjama pilguga otstarbekohaselt testida. Me võtsime ette nii Kadaka tõusu viaduktile kui Nõmme tõusu ja Nõmmel tuli lõpu vist suisa 2.käiguga... Cool  Ma ISE testisin seda kooslust 130 kildi peale ja 800 kiloga sai rahuldavalt hakkama.  Ma seda 2,5 Dynat sain ka testida aga see oli nii õnnetu et mingi nupukese treisin et mitte ToyoBalticu ja sealt Ilzega tülli minna. Kallis ja halb.

Edit: U20 seeria Dyna 3-lirtsune 4-pütane B-seeria katel (ka L-C 40 sees sama) evis juba 4+ kümnendit tagasi 60kW ja 191Nm torki! Koos 5-käigulise sambakastiga omas ajastus väga kiire pill, eriti tühjana. Täna 90kW on miinimum, pigem 100+kW!
Vasta
#25

Leidsin nüüd midagi Rootsist. Täismass 3500 kg ja haagise suurim mass 3500 kg. B- ja E- kategooriaga saaks sõita.
Võta näpust, müüakse vaid Rootsi Sad
Vähe sellest, et igal eestlasel on kodu soomlane, peab nüüd ka kodu rootslase muretsema Sad
Vasta
#26

On üks tore Mees kes rootsis asjatab ja autosid siiapoole organiseerib.
Vasta
#27

(31-10-2023, 20:02 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Leidsin nüüd midagi Rootsist. Täismass 3500 kg ja haagise suurim mass 3500 kg. B- ja E- kategooriaga saaks sõita.
Võta näpust, müüakse vaid Rootsi Sad
Vähe sellest, et igal eestlasel on kodu soomlane, peab nüüd ka kodu rootslase muretsema Sad
Kodurootslasega on ilmselt palju keerulisem, kui kodusoomlasega. Lihtsalt peakuju on oluliselt "parem" neil. Abi tasub küsida sealmail juurdunud eestlastelt või siis eestlaste omanduses olevatelt käitistelt. Löödagu mind nüüd reklaamitegemisepärast maha aga KB Auto saab ilmselt hakkama. Ja mina ei teeni selle soovitusega sentigi. Vähemalt endale mitte Big Grin

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#28

Kui seda Nissan Cubstari mõtled mis homme lõppeb, siis sellel reserv hind umbes 12-15k€, aga puudub ka endal kohapeal agent kes saaks osta kui ainult kohalikule müüakse.
Vasta
#29

Hull hind.
Vasta
#30

Õhtust!
Hea teema, hea teema! Paljud said siia omi häid kogemusi ja mõtteid postitada!  Cool
Aga kas Sul, hea ksf! on üldse vaja mingisugust vastust või veel enam, on üldse vaja mingisugust traktorit või unustasid märkimata, et sooviks seda "muidueest"? Aga üldiselt - hea voorum, sina kused, meie vastame, kõik on rahul. Kes päris aru ei saanud, mis küsimus, mis teema, mis vastus, siis  - Sa oled õiges voorumis, siin sünnib tõde ja tehakse süvaanalüüs eesti tehnika maisegieitea millest, aga ikkagi, palun mitte kusta, mul on ... isegi mitu, treilerit muidugi ei ole, pole ka lube ja üldse vist pole ka nii peast aige, et siia "kvaliteetpostitusi" lisada, kuigi olen ka selleks võimeline, lihtsalt peaksin rohkem manustama!
Aga muidu - hea voorum, üldse parim eesti muidutehnikavoorum, mida tean. Ja ma üldse ei kurvastaks, kui seda eesti vägahead, parimat tehnikavoorumit homme enam ei oleks, ja kui natukene järele mõtlete, siis saate ka kõik teised ilma selle automuusika ja liiklusohohhoota hakkama, tuleb lihtsalt natuke ümber õppida, mitte püüda surnut reanimeerida, ma arvan.
Ja muidugi sama jutt, palun mitte ......, mul on mitu projekti ja kui asi läheb tõesti nugade peale, mitte lihtlabaseks ärakusemiseks nagu siin kv voorumis on tavapärane, siis ma hoiatan, et hakkan neid ka siia toppima ja siis on juba hilja midagi kahjatseda või kusta...
Vasta
#31

(31-10-2023, 21:21 PM)Kult Kirjutas:  Kui seda Nissan Cubstari mõtled mis homme lõppeb, siis sellel reserv hind umbes 12-15k€, aga puudub ka endal kohapeal agent kes saaks osta kui ainult kohalikule müüakse.
Sa mõtled seda pilli??? EI, nende hinnad jäävad pigem alla 100K seki sest nad maksavad KOOS 14-meetrise korvtõstukiga 12-15K€ kanti. Äsja läks kaubaks Mersu 19-meetrine alla 15K euro + maksukulu ja siin on nii alus kui pealis ise olulislet väärtuslikumad. Selle "kasttähe" piirhind jääb pigem sinna 70-90K sek juurde ja kätte võib saada ka 50K+kulud eest kui müüjal on vaja lahti saada. Kuigi on olematu läbisõiduga siis on neid ka enne seal müügil olnud.
Vasta
#32

No mis ma ütlesin! 67 000 SEK ja RESERVATIONSPRIS: Uppnått! Sinna siis juurde 25% moms elik käibemaks ja mingi oksjonikulu ehk eraisikukle läheb see Rootsis maksma 85000 seki elik 7183€. Ehk sama hind mis läbiaetul Eestis
Küll on kohe meil saada täpselt õige kastis tsiklite ja haagisel sõidukate veo masin!  Seesama 107kW, mis sinna on vahele vahetatud,  on vägagi lõbusa minekuga asi.
Vasta
#33

Sai ostetud 6500 kg täismassiga + 11000 kg autorongi võimalusega N2. Veetud juba ka sõiduautot. 
Kuut maha võtta. Sellest saab garaaž. Tuleb ehitada puksiiri pealisehitus. Paigaldada haakekonks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne