Horch 930
#21

   
Vasta
#22

   
Vasta
#23

   
Vasta
#24

   
Vasta
#25

       
Vasta
#26

   


Manustatud failid Pilt (pildid)
           
Vasta
#27

Plokikaane pidama saamine omaette teadus? Kahes suunas tõmmatakse..tihend ka kaheosaline?
Vasta
#28

Oleks mõistlik foorumimeestel Formika ja Sorro omavahel sotid sirgeks rääkida muidu jätab selle projektile mõruda maigu külge. Edu meestele taastamisel ja suhete klaarimisel.
Vasta
#29

Rahu seltsimehed, nagu öeldakse.
Ei ole sotte, siin hakkasid kõlama väited väärkoheldud autost mida ülikeeruline kokku saada. Auto on lihtsalt lahti võetud.
Formikat mina ei tunne, ja ei ole tema vastu midagi. Rääkisime firmaga, kes taastab ning selgus, et kõik asjad ei ole nendeni jõudnud. Sealt ka arusaamatus. Paistab, et auto leidis hea omaniku, kel võimalus see ka sõitma panna. Pildid lisasin, sest jutt ju ei maksa midagi. Kindlasti on asju puudu, hind oli ka tänu sellele vastav. Andsin firmale kontakti, kellel kogemus sama auto taastamisega.
Kõik klaar
Vasta
#30

Kui kahe omaniku vahel arusaamatusi ei ole on väga hea aga kui lugeda siit foorumist siis tundub algusest saati et endise omaniku ja taastamist vahendava vahel on kana kitkuda. See kui keeruline raske või ulmeline sellise auto taastamine on iseküsimus, ühele raske teisele lihtne. Kui nüüd viimaseid postitusi lugeda siis tundub et transpordi ajal on mingid osad jalutama läinud sest loogiliselt võttes kui projekt viiakse kuhugi tegemisse siis viiakse ka kõik olemasolevad jupid sinna et oleks ülevaade.
Vasta
#31

Lisan ka omaltpoolt ja kinnitan et ühtegi kana kellelgi kitkuda pole. See, et mingid osad kaduma lähevad juhtub ikka ja kindlasti leiab need ülesse. Endine omanik jagab lahkesti infot ja olen temaga ka isiklikult suhelnud.
Vasta
#32

       
Vasta
#33

       
Vasta
#34

Lisasin paar pilti veel, et oleks näha millised osad tulid kaasa. Siis teada, mida otsida vaja, esituled on Mercedese omad, originaal esitule jalad on kaasas ja alumiiniumist. Need tulede kopsikud sarnased, aga kinnitust tuleb kohaldada kui originaale ei leia. Bensupaak on samuti õige.
Vasta
#35

(10-02-2022, 07:57 AM)stern100 Kirjutas:  Plokikaane pidama saamine omaette teadus? Kahes suunas tõmmatakse..tihend ka kaheosaline?
Tihend on ühes tükis. Eks selle mootori ehitus on natuke keeruliseks aetud. Oleks saanud ka lihtsamalt nagu näiteks sama ajastu Fordi V8.
Vasta
#36

Kui kõik need vidinad mis piltidel on, siis asi ju palju ilusam. Huvitav, miks omanik neid ära ei toonud. Ja ääremärkusena, mina ei ole kellegi peale kuri ega vihane. Olen lihtsalt kõrvalseisja, kes kajastab seda projekti huvilistele, koos selle murede ja kordaminekutega. Ei võta ega taotle selle eest mingit tasu vaid teen seda lihtsalt heast tahtest. Ja eelmisel omanikul pole mõtet minuga pahandada. Kirjutan täpselt nii, nagu seis momendil Võrus on.
Vasta
#37

Suur tänu, et kajastate. Ja minul hea meel, kui auto saab ükskord liikuma jälle.
Tundus, et mingi jama siin on ja nüüd asi selge.  
Kõik asjad ei ole omaniku poolt kohale toodud.
Vasta
#38

Juba parem Smile Nüüd võib jälle rõõmuga ja huviga edasist käiku jälgida. Edu meestele
Vasta
#39

(10-02-2022, 12:20 PM)sorro Kirjutas:  
(10-02-2022, 07:57 AM)stern100 Kirjutas:  Plokikaane pidama saamine omaette teadus? Kahes suunas tõmmatakse..tihend ka kaheosaline?
Tihend on ühes tükis. Eks selle mootori ehitus on natuke keeruliseks aetud. Oleks saanud ka lihtsamalt nagu näiteks sama ajastu Fordi V8.

"Teised tegid ka" Smile
https://pontiacoaklandmuseum.org/sites/d...-Eight.pdf
Kes 6 lehekülge ei viitsi läbi töötama hakata, neile lihtsalt üks pilt 1930 a. Oaklandi V8-st allpool.
Mis selle Horchi V8 juures veel tavapäratu on, on nurk silindriridade vahel: 66 kraadi. See näikse mudeli 670 ja 600 (1931–1934) V12-lt päritud olevat (millel muide olid tavalised "sirged" plokikaaned).


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#40

Et see asi siin jälle tehnikafoorumiks ei läheks, väike kirjanduslik kõrvalepõige.
Mis autoga sõitis Stirlitz?

Keskendume siinkohal 1945 kevade seiklustele, mis dokumenteeriti tema tuntuima biograafi poolt aastal 1969.
Korduvalt on mainitud, et see oli Horch, jälitamisraportites tuuakse ära ka numbrimärk WKR-821, kuid mudelit ei täpsustata kordagi. Kõrvalepõikena, raamatu ainetel tehtava teleseriaali proovivõtetel olla (erinevate internetiallikate sõnul, mis muidugi kõik kopeerivad üksteise pealt) kasutatud 853-e, kuid seda läks tarvis mingis tähtsamas linateoses ja asendati Mercedes-Benz-230-ga. Ja hästi tehti, et asendati, sest see konkreetne 853 olla - oleneb kelle käest küsida - algselt kuulunud Göringile või Shellenbergile, hoopis jämedama kaliibri kuttidele. Kui oletada, et Standartenführer = Oberst= polkovnik = kolonel ei sõida ometi mingi üle kümne aasta vanuse panniga, jääb valikusse õige vähe mudeleid, õigupoolest ainult erinevad 830-ed ja 930V. Mõned väidavad, et Horch üleüldse võis olla Standartenführer’i jaoks liiga rasvane pala ja järeldavad sellest, et tal oli nö kasutatud teise ringi masin kuni 1935 toodetute hulgast, aga tundes tema iseloomu on pigem loogiline, et see oli uuema mudeli odavaim variant ja jääbki järele 930V, mis õigupoolest oli 830-e lühendatud versioon (V nagu verkürzt) – üksikule poissmehele piisav. Paar korda mainitakse ka „forsseeritud mootorit“, mida täpsemalt ei selgitata, kuid raske on uskuda tuuningutöökodadesse natsi-Saksamaal, pigem tähendas see II generatsiooni ehk 10 hobust ja pool pinti töömahtu kapoti all juures, koos sellega ka kihvadega stange ja üheosalised esiukseklaasid. Natuke eksitav võib olla leheküljel 363 toodud pilt, mis tundub pigem 830BL olevat, kuid ei tohi unustada, et tegemist on 1983 aasta eestikeelse väljaande jaoks loodud illustratsiooniga, kus ainest võetud hetkel kättesaadavaimast ehk arvatavasti sellest pildist: http://eag.vanatehnika.ee/ENSV/sa/horch8...2-c_vk.jpg (muide, minul õnnestus kogu virtuaalmaailmast leida veel ainult üks 830, millel selline stange, kummaline).
Kokkuvõttes võib väita, et kuigi Max Otto von Stirlitz (Stierlitz, Штирлиц) on üdini fiktiivne tegelane (isegi perekonnanimi on väljamõeldud!), on käesoleva teema peakangelase näol tegemist autentse temale kuulunud sõidukiga.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne