Kõrgsurvepesur,-katusepesija: 350bar/ 25 L/min
#1

Tere!


Suure huvi tõttu projektide vastu teen ühe enda väikese nokitsemise teema juurde.

Kuna vajadus on puhtaks pesta ja hooldada nelja hoone vanad eterniitkatused ja käsitsi (loe: liiga väikese survega survepesuriga) võtab see liiga palju aega ja on natuke ka ebamugav, siis sai plaani võetud mobiilse suurema tootlikkuse ja töösurvega pesuri ja katusepesija ehitus.
Pikemas plaanis võiks sellest seadmest-komplektist tulla RENDI-toode, katuseid peaks jätkuma ja inimesi, kel käed otsas, ka.
Peale väikest kalkuleerimist tuli mõistlikum katuse pesija tellida Hiina "vanaema" käest:

   


Selle tööpõhimõte siis sellest et, korpuse all on pöörlev "pea", mille külge käivad nurga alla pihustid. Survega pesu käibki ja sama surve paneb ka "pea" pöörlema.
Tugirattad on reguleeritavad nii laiuses kui ka kõrguses.

Pesuripump ja pumba tarvikud (vabajooksu- ja kaitseklapp) tulid HAWK-i valikust:

   

   


Nii kõrg-kui madalsurveliitmikud ühendamiseks tulevad roostevabad, Schwer Fittings valikust.
Kuna ma neid mõlemaid tooteid ise ka esindan-ostan-müün, siis valik ilmselge. Kes tahab tasuvuskalkulatisooni teha, siis võib ise "turul" ringi vaadata, mis selliste andmetega seadeldis maksab.
Analoogseid katusepesijaid on ka 500bar variandid kuid selle pumba, jne hinnatase on juba hüppeliselt kõrgem.

Pumpa hakkab käitama vanakooli VW Polo (86F) vabalthingav 1,3 diisel. 
Karakteristikud peaks arvutuste järgi ilusti välja vedama. Pump sai mootoriga paaritatud läbi sama mootori sidurikoja, sama kast istub ka mitmete muude VW grupi mootorite otsa, vajadusel. Sidurikoda on ka osa käigukasti korpusest, sealt sai kõik ebavajalik eemaldatud.

   

   

   


Pumba, koja ja mootori ühendamiseks sai lastud treida kaks flantsi-üleminekut, lisaks sidur leevendava elemendiga. Vahetükkidest ja ühendusest pilte ei lisa, las midagi jääb ka "ameti"saladuseks.

   

   

   

Jätkub...


Lugupidamisega, saarlane
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne