Autostereotüübid!
#1

Inimesele, mõtlevale olendile, teadupärast meeldib väga arvata. Arvata enda kogemuse põhjal, sõbra kogemuse põhjal, teiste kogemuste põhjal, kuuldu põhjal või siis lihtsalt... arvata.  Jeremy Clarkson ütles ühes oma kolumnis tabavalt, et kõik autodega seotud stereotüübid on juba 30 a tagasi kivisse raiutud ja neid ei päästa sealt enam keegi lahti. 
Teame küll ju neid klassikalisi autostereotüüpe: japsid roostetavad, itaallased lagunevad, ameeriklased on janused, Opel,  bemaritega sõidavad ainult... Big Grin

Arutakski siin teemas, läbi kerge huumoriprisma muidugi, milliseid stereotüüpe automarkide kohta teate teie? Kas neil on tõepõhi all? Kas stereotüüpe on võimalik ümber pöörata või jäävad need igaveseks autofolkloori, vahest teenimatult, vahest teenitult?

Tekstid ja sisuloome sinu kodulehele, e-poele, blogile!
info.pantertrade@gmail.com
Vasta
#2

Kõige vägevam sprotitegemise autu on valdavalt mingi "ruts kimp" tüüpi lastekodu perevagun moodsal ajal. Oh neid hõbedaste joboota gorillade ja muu sarnase maltsaga kihutavate keskeakriisi ohvrite mõõduvõtte linnaliikluses ja trassil, isekeskis ja kogu maailmaga. Ammendumatu meelelahutuse varamu.

Levinud stamp on ka see, et maailmaparimautu on tööandja jagu.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#3

Levinud stereotüüpe? Neid on ju igaüks nagunii kuulnud.
 No näiteks:
"Ennem olgu tütar l.its kui autu Opel"
 "Japsi autodel värvitakse kereplekid kahelt poolt kergelt ära ja tõmmatakse pärast plekk vahelt välja"
"Kõik kellel on BMW, ei ole veel m...id, aga igal m...il on BMW"
"Väga hea et Saksamaal ka Forde hakati tegema, muidu oleks Opel siiani seal kõige s.tem auto"
"Miks opelimehed omavahel hommikuti ei tervita- niikuinii saavad päeva peale kuskil services kokku"
"Kui muidu saab autuga punktist A punkti B, siis Fordiga tavaliselt punkti G"
jne.
Vasta
#4

(21-02-2022, 01:02 AM)DevilDeVille Kirjutas:  ... Levinud stamp on ka see, et maailmaparimautu on tööandja jagu.
Tööandja auto on maailmakõigesitem (enamasti tegelikult ka valitakse töötajatele kõige odavam ja ebamugavam) aga odav sõita.
Vasta
#5

(21-02-2022, 09:52 AM)honkomees Kirjutas:  
(21-02-2022, 01:02 AM)DevilDeVille Kirjutas:  ... Levinud stamp on ka see, et maailmaparimautu on tööandja jagu.
Tööandja auto on maailmakõigesitem (enamasti tegelikult ka valitakse töötajatele kõige odavam ja ebamugavam) aga odav sõita.


DevilDeVille mõtli vast tüüandja isiklikku autut...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#6

Ajas ca. 20+ aastat tagasi kui Škoda all pea üksikasjalikult sellist autot silmas peeti:
"Škoda, lükka ja looda."
"Olin sooda, ostsin Škoda."

Lisaks meenus umbes samast ajast ütlus:
"Maamees/maakas mossega."
Viimane auto oli stereotüüpselt ka kruusatee tolmune ning sõitis ülejäänud liiklusvoost aeglasemalt.
Vasta
#7

Skodaga see jama, et sattus hiljuti meie majapidamisse läbi erinevate keerdkäikude 2014 Skoda Superb. Enda mõte oli ta kohe väikese vaheltasuga turgu paisata. Proua kasutas antud masinat mõned korrad poekülastuseks, nüüd juba käib töövahet ja kõige viimane pärl oli arvamus, et äkki ikka peaks igapäeva sõitudeks mõeldud Cadillaci maha müüma. Loo moraal on, et need stereotüübid võivad mõnda inimest meeldivalt üllatada, seega ärge katsetage.
Vasta
#8

Mul kolme Škoda omanik. 2016a Fabia ja Octavia nüüdseks maha müüdud. Karoq teenib.
Fabiaga 98k ja Octaviaga 140k läbi aetud müümise ajaks 5 aastaga.
Mitte ühtegi probleemi. Ainult kütus ja rehvid.
Karoqil 2 aastaga ees 60k ja ainult kütuse mure. 

Karoqiga igatahes parem sõita kui XC60. 
Ni, et vaadake ette kui vahetate mingi tegija margi Škoda vastu. Hakkab meeldima ja jäätegi külas naerualuseks.
Škoda millegipärast kutsub esile negatiivse reaktsiooni.
Eriti nende hulgas kes sõudavad 15a vana liisitud A kuuega.

Täpsustuseks, et Octavia oli ainult minu nimel lõhkus teda teine mees.
Aga null probleemi. Üllatavalt vintske masin.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#9

(21-02-2022, 11:59 AM)Daff Kirjutas:  Ni, et vaadake ette kui vahetate mingi tegija margi Škoda vastu. Hakkab meeldima ja jäätegi külas naerualuseks.
Škoda millegipärast kutsub esile negatiivse reaktsiooni.
Eriti nende hulgas kes sõudavad 15a vana liisitud A kuuega.

See mingi vana aja värk, noortel väga ei ole vist. Mul üks vanem tuttav aastaid tagasi otsis autot. No sellist odavamapoolset. Leidsin talle tehasegarantiiga korras ajalooga kiirmüügi hinnaga Škoda. Iseenesest kõik sobis, peale selle et oli Škoda. Võttis sama hinna eest 10 a vanuse Focuse. Nüüd on läbi ussitanud ja peab jälle uut hakkama otsima hakkama. Ainult hinnad vahepeal nii palju tõusnud et enam ei saa vaat et 10a vanust Škodatki sama raha eest.
Vasta
#10

Škodapõlgajatele tasub meenutada, et mõne aasta eest ütlesid isegi sakslased, et kõige parem Volkswagen on Škoda. Kuid VW ülemustele läks see hinge ja nad tõmbasid Škoda nimekirjadest paremad materjalid ja uusimad elektroonikavidinad maha. Autode kvaliteeti see loodetavasti ei halvendanud.

A' kuigivõrd teemasse ka: vanasti käibis küsimus: "Miks Ladadel on soojendusega tagaaken?"
Vasta
#11

(21-02-2022, 12:18 PM)olevtoom Kirjutas:  A' kuigivõrd teemasse ka: vanasti käibis küsimus: "Miks Ladadel on soojendusega tagaaken?"
Samal teemal: mis oli Lada kasutusjuhendi viimasel leheküljel kirjas?
Vasta
#12

Seda võis arvata, et kui keegi mingi kõnekäänu postitab, siis hakkab oma pannide kiitmine a la 300000 jooksul 0 probeemi jne.
 Ärge võtke isiklikult. Rahvas lihtsalt on aegade jooksul arvanud.
Selle Ladaga tagaakna soojendusega oli see lugu, et käed lükates külmetama ei hakkaks.
Vasta
#13

Vene ajal küsiti ka seda, miks sigullil nina nii vastu maad on. Olevat oma hinda häbenenud.
Vasta
#14

(21-02-2022, 09:54 AM)mlsluik Kirjutas:  
(21-02-2022, 09:52 AM)honkomees Kirjutas:  
(21-02-2022, 01:02 AM)DevilDeVille Kirjutas:  ... Levinud stamp on ka see, et maailmaparimautu on tööandja jagu.
Tööandja auto on maailmakõigesitem (enamasti tegelikult ka valitakse töötajatele kõige odavam ja ebamugavam) aga odav sõita.


DevilDeVille mõtli vast tüüandja isiklikku autut...
Ma tegelikult pidasin seda silmas, et siis on tubli töövõtja jaoks tasuta nii kütus, hooldus, remont kui kõik muu, loomulikult on savi ka heakorrast või kriipsude-kraapsude tekkimisest Smile

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#15

(21-02-2022, 12:55 PM)vant Kirjutas:  Seda võis arvata, et kui keegi mingi kõnekäänu postitab, siis hakkab oma pannide kiitmine...

See siiski automoto foorum, paari lehekülje pärast pajatatakse Peugeot-i saagidest ja Mercedese-Benz õunakoorijatest.

Teema jätkuks, siis kusagilt, ilmselt eesti autoajakirjandusest loetud rida, milles kirjeldati juhuslikult kõrvuti punase tule taga peatunud Mazda RX-8 piloote kes üksteisele näitavad näppude peal mitmes mootor parasjagu kapoti all.
Vasta
#16

Igast autost pidi kord Opel saama.

Do'nt panic
Vasta
#17

Kolm kuulsat prantsuse automarki: pesoo, renoo ja gavnoo
Vasta
#18

(21-02-2022, 12:52 PM)Margusk Kirjutas:  Samal teemal: mis oli Lada kasutusjuhendi viimasel leheküljel kirjas?
Tunnistan oma teadmatust... mis seal's oli?
Vasta
#19

(21-02-2022, 13:05 PM)cesium Kirjutas:  Teema jätkuks, siis kusagilt, ilmselt eesti autoajakirjandusest loetud rida, milles kirjeldati juhuslikult kõrvuti punase tule taga peatunud Mazda RX-8 piloote kes üksteisele näitavad näppude peal mitmes mootor parasjagu kapoti all.
See komme sai juba NSU Ro80 juurest alguse.
Vasta
#20

(21-02-2022, 13:38 PM)olevtoom Kirjutas:  
(21-02-2022, 12:52 PM)Margusk Kirjutas:  Samal teemal: mis oli Lada kasutusjuhendi viimasel leheküljel kirjas?
Tunnistan oma teadmatust... mis seal's oli?
Bussi/rongisõidu ajad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne