23-02-2022, 21:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2022, 21:54 PM ja muutjaks oli Peeter2.)
(22-02-2022, 22:36 PM)Telc Kirjutas:Sellele, et keskmine autokasutaja sõidab meil uue liisingautoga, vaidleks kenasti vastu. Lihtlabase statistika abil.(22-02-2022, 21:52 PM)TeeTL Kirjutas: ...eelmise 25 aasta toodanguga seotud legende, tõsilugusid ja müüte. Ilmselt päris paljud ei riski omal nahal uuendustesse uskuda ja raha pannaSee "päris paljud" on marginaalne turuosa, ehk siis 40+ vähemalt minimaalse remondikogemusega pässid, kelle esimene auto oli veel made in USSR. Tänane tarbija (autotootjale oluline) maksab vastavalt rahakotile 200-1200€ kuus ja ei muretse selle pärast, et 5 aasta pärast kuskil roostetäpp või 150Kkm pärast pada hõre. Järgmine tulitera on selleks ajaks ammu istumise all.
Ja kui uue autoga miskit juhtubki siis puksiir on kasko hinnas, garantii toimib ja mõni päev citybeega sõita on vähem jamamist kui asendusrattaid sebida.
Aastas ostetakse meil suurusjärgus 25000 uut sõiduautot. Arvel olevaid sõidukeid on suurusjärgus 900000, kõik neist ei ole muidugi igapäevases kasutuses. Aga oletame et pooled nendest on. Seega kuni 5 aastat vanad autod moodustavad koguhulgast ehk maksimaalselt neljandiku.