4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Leidsime Sorentole mootoridoonori Kia Carnivali näol. Doonor asub Audrus ja oleks vaja toimetada Tallinna. Mul endal on võimalik järgi minna augusti lõpu poole aga igaks juhuks küsin, et kas kellelgi oleks võimalik sellist transporti pakkuda mõistliku tasu eest?
Vasta

(01-08-2022, 11:10 AM)nastik Kirjutas:  Leidsime Sorentole mootoridoonori Kia Carnivali näol. Doonor asub Audrus ja oleks vaja toimetada Tallinna. Mul endal on võimalik järgi minna augusti lõpu poole aga igaks juhuks küsin, et kas kellelgi oleks võimalik sellist transporti pakkuda mõistliku tasu eest?
Kas tuua vaja ainult mootor vöi kogu auto?
Vasta

Terve auto. Südamesiirdamine toimub pealinnas ja ülejääv läheb koski.
Tühimass 1955kg, pikkus 4,9m
Auto laius ratastest ~186cm.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Aitäh Wagoneerile asjaajamise ning reisulkäimise eest! Tuttavat kirvevart kohe juhi või kaardilugeja käeulatuses nähes läks seest soojaks Cool
Vasta

(01-08-2022, 10:15 AM)wagoneer Kirjutas:  Nii. 4600km(edas/tagasi) nagu sipsti möödas. Auto ja asjad personaalselt üle antud ja võin garanteerida,et täidavad seal just seda ülesannet mida vaja. Abistavad vähendada tiblade ja nende tehnika arvukust. 
Aitähh kõigile abistanutele. Kahjuks ei jäänud see viimaseks käiguks ning mingi hetk läheb jälle uus saadetis teele. See sõda ei ole veel kaugetki läbi.
Kui järgmise ringiga mingil seletamatul põhjusel tüürimeestest puudus, siis meeleldi osaleksin. Järgmiste riistapuude elustamisel mõistagi ka.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Kui kellelgi on pealinnast kaugemal veel jalgrattaid üle, siis praeguse seisuga on puudu üks täiskasvanute jalgratas Tartus ning kaks ratast Valgas (10+22a tüdrukutele).
Iseenesest oleks need 2 ratast Valga jaoks olemas, kuid need asuvad Tallinnas. Kui keegi sõidab Valga-Tallinna vahel ja ei tee tüli need kohale toimetada, andke märku.
Tänu ksf. W.... abile sai üks ratas Tartus ka üle antud + eile üks Tallinnas ja täna läheb ka vast üks Tallinnas ära. Saame nii garaazi Kiade jaoks ruumi juurde.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Paar jalgratast välja jagatud taas - Azalia Kiievist ning Valeria kesk-Ukrainast said omale rattad alla. Sellega on jalgrataste saldo 26 väljajagatud ratast, paar tükki vajaksid transat Valgasse ning veel 5 ratast päris väikestele lastele ootavad omanikku.
Muus osas jätkub puhkuse-lainel. See muidugi ei tähenda, et midagi ei toimu. Ksf. Wagoneer haudub kindlasti mingit järgmist maasturiplaani ja ka mina koos ksf. Nastikuga tegeleme teoreetilise poolega igapäevaselt.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

(06-08-2022, 13:28 PM)isandpauk Kirjutas:  Kui kellelgi on pealinnast kaugemal veel jalgrattaid üle, siis praeguse seisuga on puudu üks täiskasvanute jalgratas Tartus ning kaks ratast Valgas (10+22a tüdrukutele).
Mul üks noorte ratas(nn naisteraamiga) vanem mudel ja 3-e käiguga (nagu see kollane ratas ühel  pildil), kuid kahjuks pole aega seda  ülevaadata ja korda teha. Muidu ootab uut omanikku - Otepää.

Bensiinis peitub kiirendus - diislis vingu hais.
Vasta

Ma olen hetkel peamiselt pidanud vaidlust Kuusakoskiga teemal, et kas on OK kui nad mulle ühe alu koorma eest 100.- € vähem maksaksid kui ühes siin varem postitatud mõlemapoolselt allkirjastatud müügilepingus, sest väidetavalt nad kaalusid valesti.
Kuna ma mingeid kolmandaid osapooli sellesse vaidlusesse kaasata ei viitsi ja nad tunduvad üpris järjekindlad olevat raha mitte üle kandmises siis ilmselt tuleb vist leppida.
Vasta

(07-08-2022, 09:47 AM)nastik Kirjutas:  Ma olen hetkel peamiselt pidanud vaidlust Kuusakoskiga teemal, et kas on OK kui nad mulle ühe alu koorma eest 100.- € vähem maksaksid kui ühes siin varem postitatud mõlemapoolselt allkirjastatud müügilepingus, sest väidetavalt nad kaalusid valesti.

Kui seda sõiduauto käruga veeti, siis on see ju oluline mahuvahe?
Vasta

(07-08-2022, 10:11 AM)Raivo Kirjutas:  
(07-08-2022, 09:47 AM)nastik Kirjutas:  Ma olen hetkel peamiselt pidanud vaidlust Kuusakoskiga teemal, et kas on OK kui nad mulle ühe alu koorma eest 100.- € vähem maksaksid kui ühes siin varem postitatud mõlemapoolselt allkirjastatud müügilepingus, sest väidetavalt nad kaalusid valesti.

Kui seda sõiduauto käruga veeti, siis on see ju oluline mahuvahe?
Alumiiniumi puhul 400kg asemel 300kg nii väga lihtne silmaga hinnata ei ole. Igatahes Kuusakoski võitis. Kui millalgi arvuti taha satun siis postitan siia asendatud müügiarve ka.
Lisaks oleme toetusfondi hankinud korraliku hunniku jämedaid raudtorusid. Nii et kui kellelgi vaja tummisemaid aiaposte või võrkpalliposte või metsaveohaagist ehitada siis pange vaim valmis, sest kohe kui aega saame lükkame need turgu.
Vasta

Severodonetskist pärit Alisa, kes praegu resideerub Valgas sai rattad alla.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Puhkused on läbi ja tekkinud Ukraina abitööde nimekiri on päris muljetavaldav. Enamus sellest on mingi vanaraua kujul, mis tuleb kokku koguda või maha lõigata aga ka kärutäis kaableid ootab sorteerimist. Põhiline siiski, et Kia Sorentole 
   
jõudis kohale mootoridoonor Kia Carnival 
    .
Doonori mootor sai peale 5 aastat seismist käima pandud ja see töötab väga kenasti nagu kell. Sellega hetkel head uudised kahjuks lõpevad, sest Carnivali mootor, mis parameetritelt on täpselt sama näeb pealt välja siiski veidi teistsugune.
       
Elektrooniliste pihustite asemel on tavalised torud ja kaane torude asukohad ka ei kattu.
Kui kellelgi on kogemust või oskab kommenteerida nende mootorite asendatavust (sobivus kasti otsa jms) siis see info on teretulnud. Kui ei siis kasutame ilmselt vana head katsetamise meetodit
Vasta

Üks on ju 2.9 TDI ja teine 2.5 crd i.
Vasta

(31-08-2022, 08:37 AM)hobiautod Kirjutas:  Üks on ju 2.9 TDI ja teine 2.5 crd i.
Märksõnaks on Lego millega lapsepõlves mängiti ja kõik näis edenevat. Nimi ju sama ja klotsid on ka sarnased. Vanematelt said pika pai ja kiidusõnad "sinust saab insener"
  Parimat h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta

Üks on piki- teine põikimootor. Neil tavaliselt karteripõhjad ja mootorikäpad erinevad. Kui need omavahel ristasendatavad ei ole siis sinnapaika see projekt jääb. Elik kas mootoriblokk on sama?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

Siin on ilmselt meie enda möödapanekute jadaga tegemist ja sellest ei ole suurt midagi. Kui ise ennast kohal ei ole, siis telefonimängu mängides sobib lõpuks kirovetsi mootor ka mosse kasti otsa. Nagu vanarahvas ütleb - mis s***ti see uuesti. Nagu russistide armeel, ei ole ka meil kaotusi - doonori eest oleme vanametalli hinna maksnud ja selle saame koskis tagasi.
Üritame lähipäevil aru saada, kas Sorento mootor jäi ellu peale turbo õlileket ja siis mõtleme edasi. Eilne Sorento proovikäivitus ei õnnestunud tühja aku tõttu.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Paneks oma probleemi ka kirja. Äkki kellegil on midagi vajalikku.
Sinna minekuks siis üks SantaFe aastast 2002 ja 2.0 crd. Aga pihustite tagasivool meeletu ja üks vist suisa koolnud arvuti järgi. Ehk oleks vaja veel elusaid pihusteid. Uued maksavad neeru ja neid mul enam loovutada ei ole. Teoreetiliselt läheb veel käima,aga sellisena sinna ei taha saata. Ehk kui on kellegil sobilikke pihusteid võiks märku anda.
Ja ühtlasi võimalusel oleks sellele vaja ka filtreid ja õlisid  Toungue
 
Siis on üks suurem projekt ka käsil. Nimelt hangime ühele Eesti sõdurile seal vähe võimekama drooni(Autel EVO II Dual Rugged Bundle (640T) V2). Sellise mis näeb ka öösel ja omab termokaamerat ning võimekust kaasa võtta pea 1kg kingitusi. Sellega on enam vähem korras hetkel. Aga lisaks sinna komplekti oleks tarvis ka mingit max 2kw võimsusega inverter genekat (vaikne genekas). Ei pea olema uus,aga heas töökorras. Või on kellegil kusagil käpp see,et saada see mõistliku hinnaga. 
Ja kirsiks tordil oleks vaja järelveetavat haagissuvilat. Peaks majutama min 3 ja max 4 inimest ja ei pea sisaldama luksust. Väiksemad mõõtmed on plussiks. Peaks olema reaalselt niipalju korras konstruktsiooniga,et kannataks metsavahel vedamist.
Nagu juba eelpool mainisin,siis hakkavad mul organid loovutamiseks otsa saama  Big Grin

Kõik mõtted ja abistamised teretulnud.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Pilt (pildid)
   

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

(31-08-2022, 15:33 PM)wagoneer Kirjutas:  Paneks oma probleemi ka kirja. Äkki kellegil on midagi vajalikku.
Sinna minekuks siis üks SantaFe aastast 2002 ja 2.0 crd. Aga pihustite tagasivool meeletu ja üks vist suisa koolnud arvuti järgi. Ehk oleks vaja veel elusaid pihusteid.
...

Kood? Aeromotors pakub, et see võiks olla 0 986 435 147. Aga mis seal tegelikult peal on?

Võib leiduda paar ülevaatuskõlbmatut, kuid veel toimivat füüsiliselt sobivat.
Vasta

(31-08-2022, 15:45 PM)v6sa Kirjutas:  
(31-08-2022, 15:33 PM)wagoneer Kirjutas:  Paneks oma probleemi ka kirja. Äkki kellegil on midagi vajalikku.
Sinna minekuks siis üks SantaFe aastast 2002 ja 2.0 crd. Aga pihustite tagasivool meeletu ja üks vist suisa koolnud arvuti järgi. Ehk oleks vaja veel elusaid pihusteid.
...

Kood? Aeromotors pakub, et see võiks olla 0 986 435 147. Aga mis seal tegelikult peal on?

Võib leiduda paar ülevaatuskõlbmatut, kuid veel toimivat füüsiliselt sobivat.
Katsun nädala vahetusel pihustid maha saada sealt. Siis näeb täpsemalt mis seal on.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne