4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Akujuhe ? Miinusjuhe kere kontakt ?

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

(15-09-2022, 21:33 PM)wagoneer Kirjutas:  Täna sai hangitud haagissuvila. Parajalt lääpas ja õnnetu. Aga õnneks on piisavalt prusse ja vineeri olemas. Aga sai käidud SantaFe ga. Peale nukaanduri vahetust justkui hakkas kenasti tööle. Aga nüüd teeb sõites sellist trikki,et ühtlaselt sõites kaob justkui hetkeks vool ära ja siis tuleb tagasi. Nii,sekund kuni paar. Ehk vahepeal näed ja tunned kuidas mootor seisma jääb. Korra enne Kiviõili suri ka pöördel välja. Starterist ei käivitunud. Samas nööriga paar meetrit ja käis. Tagasi tulles ei teinud kordagi jälle seda trikki.
On äkki kellegil mingit kokkupuudet sellise anomaaliaga või aimdust mis seda kammajaad põhjustada võiks?

Kas oli täielik bläkkaut või lihtsalt mootor suri välja?
Kui keeramise ajal sellist trikki tegi, kahtlustaks esimese asjana süütelukku.

Teine võimalus on muidugi massijuhe, mida on ka kõige lihtsam kontrollida.
Vasta

(15-09-2022, 23:44 PM)zazik Kirjutas:  
(15-09-2022, 21:33 PM)wagoneer Kirjutas:  Täna sai hangitud haagissuvila. Parajalt lääpas ja õnnetu. Aga õnneks on piisavalt prusse ja vineeri olemas. Aga sai käidud SantaFe ga. Peale nukaanduri vahetust justkui hakkas kenasti tööle. Aga nüüd teeb sõites sellist trikki,et ühtlaselt sõites kaob justkui hetkeks vool ära ja siis tuleb tagasi. Nii,sekund kuni paar. Ehk vahepeal näed ja tunned kuidas mootor seisma jääb. Korra enne Kiviõili suri ka pöördel välja. Starterist ei käivitunud. Samas nööriga paar meetrit ja käis. Tagasi tulles ei teinud kordagi jälle seda trikki.
On äkki kellegil mingit kokkupuudet sellise anomaaliaga või aimdust mis seda kammajaad põhjustada võiks?

Kas oli täielik bläkkaut või lihtsalt mootor suri välja?
Kui keeramise ajal sellist trikki tegi, kahtlustaks esimese asjana süütelukku.

Teine võimalus on muidugi massijuhe, mida on ka kõige lihtsam kontrollida.
Mootor suri välja. Puhur ja raadio toimetasid edasi.  Santafe süütelukk ei ole roolisambal. See on armatuuris. Aga selle ma välistaks. 
Spitfire- kaablite otsad on suht emased küll kui nüüd neid vaatasin. Panen igaks juhuks uued otsad. Arvuti näitas samas jälle nüüd nukaanduri errorit. Aga see sai just uus. Kuna seda väljasuremist ja mittekäivitumist esines ka enne ning veaks näitas nukaandur. Peab vist ilmselt ka kõik võimalikud pistikud üle kangutama. Krtdi loll viga on.
Sõites maanteel näed(tahho kukub nulli) ja tunned kuidas mootor tagant kaob ja siis tagasi käima läheb. Aga kui välja sureb siis laseb starterit kedrata küll kuid käima ei lähe. Samas tõmmates läks kohe käima.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Köigil autodel on erinev see värk, a ntx pesoo diisel kasutab nukaandurit vaid käivitamisel, mootori töötamisel loeb vändaandurit. Sama keiss veel mönedel autodel. Pekkis nukaaanduriga on vaid käivitamine pikk/raske/mönikord vöimatu, a kui käib siis pole vahet peale mootoritulukese.
Ma kahtlustaks pigem mingit ühenduse kala, seda leida on muidugi rööm kuubis...

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

(16-09-2022, 07:10 AM)90Deville Kirjutas:  Köigil autodel on erinev see värk, a ntx pesoo diisel kasutab nukaandurit vaid käivitamisel, mootori töötamisel loeb vändaandurit. Sama keiss veel mönedel autodel. Pekkis nukaaanduriga on vaid käivitamine pikk/raske/mönikord vöimatu, a kui käib siis pole vahet peale mootoritulukese.
Ma kahtlustaks pigem mingit ühenduse kala, seda leida on muidugi rööm kuubis...
No vot ma ka seda nukaandurit ei usuks. Kui auto käib kohapeal,siis võin sellel anduril juhtme tagant ära võtta ja auto käib ikka edasi. Lihtsalt kood tuleb sisse. Rõõmu on jah kohe kuhjaga  Big Grin

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Mainin, et järgmise generatsiooni santafedel on selliste sümptomitega vigane vändaandur. Töötab ta osaliselt induktsioonanduri põhimõttel-mida kiiremini pöörleb väntvõll seda suurema amplituudiga on signaal (tõmmates on ju vända pöörlemine suurem kui 200rpm -starteriga kiirus).
Vasta

Pesoost tehtud bagi.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta

Täna sai omale tallapressi Jaroslav Hersoni oblastist, keda erinevate köhade/nohude tüüpi haiguste tõttu esindas ema Nastya.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

2003 aasta terracanid - 2,9 kasutasid samuti nuka andurit ainult käivitamiseks. Kui ei töötanud siis käima läks vaid start gaasiga ja tuli hoida tuld rauas(gaasi sisselaskes) natuke aega, kuniks käima jäi. mootorituld ei süttinud. 

Aga mälu järgi olid vähemalt sellel autol nuka ja vända andur sama veakoodiga, aga ette viskas ainult nukkvõlli anduri viga....

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta

Mootori pöörded võetakse vända andurilt. Kui tahho nulli kukub, siis vända signaal kadunud.
Vasta

(16-09-2022, 22:38 PM)ivoalaska Kirjutas:  Mootori pöörded võetakse vända andurilt. Kui tahho nulli kukub, siis vända signaal kadunud.
No täna tuli jah samalaadseid vihjeid veel. Tellisin vändaanduri ära. Naljakas on jah see,et veana näitab nukaandurit. Eraldi vändaandurit ei näita. 
Eks teisipäeval katsetades selgub. Kuna üks lubatud auto kukkus ära,siis ilmselt läheb paari nädala sees SantaFe koos haagiselamuga Ukraina poole teele. Kiviõlist lohistas kenasti kohale vaguni. Asi siis see 2300km minna on

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Kaablikärutäis sai eile realiseeritud ja 116.- € teenitud. Eelmistest tegevustest oli mu kontol veel 281.- €
See papp on nüüd kõik igatahes läinud, sest ostsin uue mootori 430.- raha eest. Loodetavasti jõuab järgmine nädal kohale ja saame paigaldama asuda.

Meile pakuti ka romulasse viimise asemel mootoririkkega Hyundai Terracani. Isandpaugu valduses on meil veel veidi abiotstarbelisi vahendeid. Nii et kui kellelgi on tahtmist ja võimalus selle mootorivahetus ette võtta siis andke palun teada ja arutame täpsemalt läbi.
Vasta

(14-09-2022, 10:08 AM)wagoneer Kirjutas:  kui kellegil on metallidetektorit üle,siis oleks seda vaja. Kopin siia alla ühe palve seal olevalt Eesti sõdurilt. Eks üritan ka ise leiutada,aga keeruline on. Samas olles inimest reaalselt näinud ja kätt surunud,siis krt kus kripeldab. 
Mina ise seekord kaasa ei lähe,aga sama seltskond (Lennart Bergström) läheb 20.09 ehk selleks ajaks oleks seda seadet vaja.

Meil juhtus nii, et meil sõitsid mittu masinad miinidele. Ma küll kahtlased kohti nn " kompan" üle kuid metalliotsija lihtsustaks minu tööd. Kui teil on ressursse mulle metalliotsia soetamiseks siis oleks vägev.
https://www.metallidetektor.ee/?866%2Cminelab-vanquish-440-(3820-0002)&fbclid=IwAR1s9LmUbSEnNYcz50KVCw3DR5UgOVimgUrpEXs9ymqx1Ts8lSdfawlU4Vw
ksf. wagoneer'le üle antud järgnev kergelt kohandatud välimusega riistapuu Smile

PS. Müüja tegi veel 20% alet kuuldes mis eesmärgil see osteti - selles eest tänud ka talle!


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           
Vasta

(17-09-2022, 14:59 PM)rene01 Kirjutas:  
(14-09-2022, 10:08 AM)wagoneer Kirjutas:  kui kellegil on metallidetektorit üle,siis oleks seda vaja. Kopin siia alla ühe palve seal olevalt Eesti sõdurilt. Eks üritan ka ise leiutada,aga keeruline on. Samas olles inimest reaalselt näinud ja kätt surunud,siis krt kus kripeldab. 
Mina ise seekord kaasa ei lähe,aga sama seltskond (Lennart Bergström) läheb 20.09 ehk selleks ajaks oleks seda seadet vaja.

Meil juhtus nii, et meil sõitsid mittu masinad miinidele. Ma küll kahtlased kohti nn " kompan" üle kuid metalliotsija lihtsustaks minu tööd. Kui teil on ressursse mulle metalliotsia soetamiseks siis oleks vägev.
https://www.metallidetektor.ee/?866%2Cminelab-vanquish-440-(3820-0002)&fbclid=IwAR1s9LmUbSEnNYcz50KVCw3DR5UgOVimgUrpEXs9ymqx1Ts8lSdfawlU4Vw
ksf. wagoneer'le üle antud järgnev kergelt kohandatud välimusega riistapuu Smile

PS. Müüja tegi veel 20% alet kuuldes mis eesmärgil see osteti - selles eest tänud ka talle!
Suured tänud. Saatsin pildi juba kohale sinna Smile Eriti rõõmsad oldi,et juba kenasti roheline on. Siis ei pea seal ise leiutama.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Eile sai tehtud ettevalmistusi Kia mootorite ümberlappamiseks. Vana mootor sai pukki ja tõstuk vabanes uue jaoks. Kuna aega jäi veidi üle, siis sorteerisime rauda, värvilist metalli ja määrisime tallapressidel kette. Hunnikust ilmus välja üks alumiiniumkorpusega 1:40 kruvi-reduktor, mille lammutamisest oli ksf. Nastikul kahju ja see läks ostasse üles https://www.osta.ee/reduktor-140-181699749.html (Tulud lähevad maasturite remondifondi).
Täna käisin üle pika aja taas metalli kokkuostus, kuhu sai siis viidud üks 300-kilone mõõdistusmikroskoopi jäänus, üle 400 kilo muud rauda, 38 kilo alumiiniumi (millest suurem osa oli paar rulli ühe siinse foorumlase käest saadud traati) ja pisut üle saja kilo akusid. kokku 873 kilo ja 246 raha maasturite remondifondi.
Kõige parem uudis on see, et uus mootor jõudis täna lõpuks kohale. Ja nüüd kiirelt garaazi !


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

(21-09-2022, 17:04 PM)isandpauk Kirjutas:  Eile sai tehtud ettevalmistusi Kia mootorite ümberlappamiseks. Vana mootor sai pukki ja tõstuk vabanes uue jaoks. Kuna aega jäi veidi üle, siis sorteerisime rauda, värvilist metalli ja määrisime tallapressidel kette. Hunnikust ilmus välja üks alumiiniumkorpusega 1:40 kruvi-reduktor, mille lammutamisest oli ksf. Nastikul kahju ja see läks ostasse  üles https://www.osta.ee/reduktor-140-181699749.html (Tulud lähevad maasturite remondifondi).
Täna käisin üle pika aja taas metalli kokkuostus, kuhu sai siis viidud üks 300-kilone mõõdistusmikroskoopi jäänus, üle 400 kilo muud rauda, 38 kilo alumiiniumi (millest suurem osa oli paar rulli ühe siinse foorumlase käest saadud traati) ja pisut üle saja kilo akusid. kokku 873 kilo ja 246 raha maasturite remondifondi.
Kõige parem uudis on see, et uus mootor jõudis täna lõpuks kohale. Ja nüüd kiirelt garaazi !


Äkki jagate maasturite remondifondi konto numbrit ? teeks ka oma panuse ja laseks ka sõpradel teha. On ka äkki teada mida sinna saata.. äkki leidub varudes mida maasturisse pakkida kui jälle teele miskit läheb.
Vasta

Konto jagamise osas peame vähe enne nõu ksf. Nastiku ja ksf. Wagoneeriga. Mu sisetunne ja maasturite remondifondi seis ütleb, et raha võiks pigem sinnasaadetavale varustusele kulutada.
Vajamineva varustusega on kõige paremini kursis ksf. Wagoneer- palun nimekirja!

Igatahes garaazi rindelt niipalju uudist, et praktiliselt kõik õnnestus vana mootori küljest ümber tõsta aga tagasilöök tuli hoorattaga. Lammutusest sai spetsiaalselt küsitud, kas hooratas on küljes, öeldi et on. Kohale jõudis mootor loomulikult ilma. Tõstaks asja ringi aga täitsa PIIKS ... Ei ole sobivat padrunit, et polte mutrikeerajaga lahti keerata. Vajalik padrun on 12 kant ja 17mm. Vähemalt istus sellise mõõduga silmus sinna poldile otsa. Silmusega niisama ei jaksa kuidagi. Keevitasin ühele vanale padrunile silmuse otsa aga see lõppes silmuse pooleksminekuga.
Igatahes kui kellelgi on Tallinnas sobivat võtit laenata või oskab juhatada, siis andke märku. Parema plaani puudumisel lähen homme riistamarketisse otsima.
EDIT: Praeguseks mitu pakkumist tulnud juba padrunile.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Panen varsti mingi nimekirja mida oleks vaja või mille ostmisel abi vaja.
Hetkel mööduvad päevad ja ööd muutmaks penoplastist matkavagun maastikusuutlikuks(noh,et juurikast üle lennates laiali ei kukuks).
Eile öösel sai juba rahulikuma südamega koju mindud. Esi ja tagasein veel "kindlustamata",aga krt tunneli otsas paistab juba valgus. Putka vedeluses on toimunud märkimisväärne muudatus  Big Grin  Ja hetkel ei ole isegi veel mööblit sees. Eile said tungrauad eemaldatud ja kuju säilis kenasti. Sai siis ka rõõmust sees hüpatud ning kangutatud ning loksutatud. Tundus hea. Kuna visuaalne pool pole oluline,siis paluks selle kallal mitte norida  Toungue Vineer läks seina liimvahuga ning kruvidega väljast poolt koos plaatidega. Esimesed aknad kaotab ka ära. Kui kellegil oleks 850x1800mm mingit näiteks 20...30mm paksu "sändvits" paneeli pakkuda kiiresti,oleks abi. Aga peaks olema võimalikult kerge. Saaks aknaaugu kinni ja kergelt soojustatud ka kohe.
Ma ei tea veel mis moodi,aga järgmine nädal peaks see killavoor(SantaFe+matkavagun) Ukraina poole minema hakkama.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

   

Alla äärde soovitan iga meetri või 80-cm tagant kinnitada suured vinklid, mis seinu toestaksid. 
Nii sisse kui välja. Pikkade 6 või 8mm poltidega vaja need läbi põranda ja seinte veel omavahel ühendada ning peaks pika teekonna vastu pidama 
On olnud juhus, kus kõik neli seina koos katusega nagu kast vastu maad kukkus, sest konstruktsioon oli tol kuudil väga niru.
Niikui põranda alumine äär ära pehkis, ei hoidnud seinu enam miski kinni. Raam seinu alla kukkumast ei hoia.
Vasta

Hetkel on sees 250x21mm laud servas mis on kruvidega läbi põhja lastud. Põhja all siis lisaks 30x50 prussid kuhu kruvid sisse läksid. Seina külge sai liimi ja kruvidega kinnitatud 9mm veekindel vineer. See sai väljast poolt kinni kruvitud. Seinte alumised servad said uue laua mis omakorda siis kruvidega diagonaalis sisse paigaldatud 250x21 laua sisse kinni läksid.
Lisaks sai sisse seina nurka pandud 40x50 pruss mis kruvitud vineeri külge ja serva paigaldatud laua külge.
Eks kui kõik koos on,siis vaatab. Võibolla lasen keevitusega mõne vinklijupi veel tõesti alla toetuseks. Ega väga hulluks ei saa minna. Auto peab selle kohale ka vedama  Big Grin
Esialgu SantaFe ja hiljem sinna viidud Patrol.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne