4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele

Praeguseks on G-Vitara ja Sorento (nr.3) jõudnud rindele koos koormaga.
Autode standardvarustusse kuulusid veljevõti, tulekustutid, puksiirköis, 12V kompressor, tungraud, tibla-mõõdus kaablisidemed, mägi-aivari teip, patareidega töövalgusti, mootoriõli pealevalamiseks.
Lisaks oli MÕLEMA auto koormas veel neli varurehvi, soojapesu pükse 24 paari, soojapesu särke 24tk paari, sokke 54 paari, 20 paari kindaid, soojad tallad 5 paari, keemilisi jalasoojendajaid 5 paari. Lisaks veel erinevat militaarvarustust - lebod, seljakotid, rootsi kamovõrk jms.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Saateauto koormasse mahtus veel ~100 kilo kalavõrku, suurem hunnik vananenud kuid kasutamata Eesti armee talvevorme ja üks pursuika, mis jäid Volodymyri vabatahtlikele laialijagamiseks/edasitoimetamiseks. 9 kasti humanitaarabi viisime ise kohalikku Nova Potsta puhvetisse ja panime Dnipro poole teele (pildil).


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

(19-02-2023, 23:06 PM)wagoneer Kirjutas:  Nii. Kuna autode kogus on kasvanud üle pea ja lisa on tulemas,siis oleks natuke abi vaja võimalusel.
Pakuks välja Toeta Ukrainat MTÜ. 
Panga rekvisiidid on:
Toeta Ukrainat MTÜ
EE627700771001531357
BIC/SWIFT: LHVBEE22


Selgitusse võib märkida "Autod Viimsist rindele"
Wagoneeri Viimsi töökojast eraldi tegutseb Isandpaugu, minu ja CO abibrigaad Põhja-Tallinnas. Meie küll liikmed ei ole aga kasutame sama MTÜ-d kehana, et teha suuremaid tehinguid. Ja samuti vormistatakse rindele saadetavad autod MTÜ Toeta Ukrainat nimele.
Et rahaliselt oleksid asjad võimalikult selged siis tegi MTÜ meile eraldi konto:

EE387700771008885941
Toeta Ukrainat MTÜ

Nüüd on eelmised valmis saanud autod kohale toimetatud ja vaatame ringi, mida järgmiseks ette võtta. Ukse taga on ootamas üks Hyundai H1 buss, kus tegemist jagub.
Ostunimekirjas on:

1. Kia Sorento (katkine automaatkasti õlitoru, esimene veovõll vahetada, keretööd) - 1200.- (Ostsin ära. Omanik lubas õlitoru ise ära vahetada kui Ukrainasse läheb.)

2. Range Rover (mootor eemaldatud, töötav mootor antakse kaasa) - hind on kokkuleppimisel ca 1200.-

3. Kia Sorento (2 aastat seisnud, keretööd, tundmatud vead sh ei tea, kas nelivedu töötab) Hind selgub auto kõrval ca 800.-
4. MB Vito buss (2 aastat seisnud, tundmatud vead) Hind selgub auto kõrval ca 1000.-

Kuna tegutseme oma vabast ajast peale tööd siis järgmiste autode valmimist võib planeerida kevadel. 


Vasta

Meie Põhja-Tallinna kollektiivi lähima kuu tegevusi piirab ka asjaolu, et olen Doktor Ai Valus (nimi muudetud) poolt vabastatud üle viiekiloste asjade tõstmisest märtsi lõpuni.
Kuna häid mehhaanikuid mahub ühte garaazi palju, siis võib teada anda, kui on soov millegagi aidata.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Oleme natuke foorumiväliselt raha kogunud ja hetkel on võimalik ära osta 2 Sorentot. Autod on MTÜ nimele vormistamisel. Ühele neist lubas ksf Von esmase tehnilise kontrolli ja remondi teha. 

Range Roveri ostab MTÜ-le ära üks mu sõber, kes arvas, et me teeme õiget asja. See auto asub Põlvas. Küsimus siin laiale ringile, et kui kellelgi on võimalik aidata auto ja 2 mootori transpordil Tallinna siis palun andke teada!
Või kui keegi oleks Lõuna-Eestis valmis Range Roverile mootori peale paigaldama siis see oleks eriti super.

Mingit ajalist survet otseselt ei ole, sest järgmine sõit Ukrainasse ilmselt mitme kuu pärast.
Vasta

Kuniks Sorentod kohale jõuavad, sai ette võetud Hyundai H1. Pidurid said üle vaadatud. Eesmised sadulad remondime ja vahetame klotsid. Tagamised olid ok. Maha sai võetud mittelaadiv generaator. Pool õhtut otsisime ksf. Linnukesega põhjust, miks parktuled ei lülitu. Kahjuks tulemusteta.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Vahepeal on Kermit ehk Nissan Terrano leidnud uue kodu. Bensumootori tõttu see siis "päris" rindele ei läinud aga Ukraina põhjapoolse piiri valvamine on ka väga oluline.
Lutski piirivalvurid tänavad kõiki toetajaid!


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Täna veeres ksf. Nastiku käe all meie koopa ette Kalmaar ehk Kia Sorento nr. 5. Kui Hyundai buss töökoja vabastab, siis hakkame uurima, miks Kalmaar akseleraatori kangile vajutades väljutab muljetavaldava tindipilve.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Tigu ei tee röhku?

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Meil on uus tigu riiulis ootel ja suure tõenäosusega läheb vahetusse esimese asjana. Kui just midagi põnevamat välja ei tule nagu mingi õhuleke, kass õhupuhastis vms.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Või rämedalt kusev pihusti. Võin kinnitada, et 5,x korrektsiooniga pihusti suudab maha jätta asfaldil nähtava tahmajoa...
Vasta

Tahmapilve viskas tagant välja siis kui rohkem vajutada ja turbo järgi läks. Eks tuleb jah toru lahti võtta ja vaadata kui õline on? Sellest vast saab mingid esialgsed järeldused teha.
Ülejäänud vigadest tuvastasin mõra esiklaasi nurgas, millest me ilmselt ei hooli, armatuuris põlevad avatud tagaluugi ja õhupadja tuled, tagauste all tiivas läbivad roosteaugud ja terve tee piiksus turvavöö alarm. Aga muidu igati tipptopp auto. Seest puhas ja korras, kaasas teine ring naastrehve velgedel ja mõned varuosad. Sellest peaks rindele tööriista saama küll.

Järgmise nädala alguses peaks kohale jõudma ka Range Rover, millest on lahutatud mootor. Nii et kui bussi välja saame siis ilmselt ajame selle lego tuppa ja prooviks kokku panna. Komplekteerituna võtab vähem ruumi.

Tuleb siiski tunnistada, et eraelu veidi segab seda garaažihobi. Täna käisin naisega teatris aga enne hüppasin garaažist läbi, et bussile uus gene alla kruvida. Läks nii, et teatrisse jõudsin poolõlisena. Vahepeal tuleb koolivaheajal ka lapsi lõbustada ja nädalavahetusel lubasin ära saagida ämma küttepuud. 
Nii et asjad võtavad rohkem aega kui järjest tehes aga tuleb leppida. Ja hea on tõdeda, et remondihuvilisi on vahepeal ka juurde tekkinud.
Vasta

Siinpool linna ka väiksed edusammud. 

Frontera "one" on saanud selga rohelise värvi. Tehtud said kõik hooldused ja sidurivahetus. Uued piduri pudinad ka.

Nüüd läks sisse Nissani kastikas. Sellel siis ka hooldus ning uued piduri pudinad. Siis ka roheliseks. Nissanil on loomulikult raam pehme olnud ja Soome sepad on seda lappinud. Kõik muidu tip top,aga raam natuke vale nurga all kokku lastud. Kast tiba tahapoole kaldus  Big Grin Aga nii see kahjuks ka jääb. 

Ford Rangeril esines probleem,et käivitumine oli raska ja peale ööd seismist pidi ikka südamest ketrama enne kui käima läks. Algne optimistlik prognoos,et küte vajub alla ei osutunud kahjuks tõeks. Ehk viga KSP kõrgsurve sektsioonis. Õnnestus hankida toimiva auto pealt Maasturid OÜ-st KSP. Sai peale pandud ja hetkel vähemalt soojalt käivitus kordades paremini. Eks homme näeb,kuidas üle öö seistes käivitub. 
Kasti vahetus on ka päevakorrast maas kuna originaalne kast on suht läbimäda. Ehk jääb peale see kena puidust kast. Aga kuna see on väga madal(ei mahuta turvaliselt väga midagi),siis on plaan niiskuskindlast vineerist mingi 40cm kõrgendus peale teha. 
Siis ka hooldus ja esimesed uued piduriklotsid ning roheline värv selga.

Siis tuli veel vahepeal üks väga konkreetne soov kindla auto osas. Sooviti T4 bussi 2.5 disla,manuaal ja pika kerega. Arvasin,et mis see T4 leida siis ikka on. Aga võta näpust. T4 ja pika kere ning 2.5 mootoriga on päris defka kaup. Lõpuks sain ühe Caravelle,millel istmed ja polstrid välja võetud tagant. Nagu ikka,müügimehe jutt magus ja kõik tip top. Kerel mõlgid ja asjad olid jah näha ja need ei kottinud. Ainus tingimus oli,et tehnika peab korras olema. Mida ka loomulikult väideti. Ostsin suht põrsa kotis. Eile siis bussi peale ja Pärnu järgi T4 jale. Sai sealt siis Roosna Alliku kaudu tagasi tuldud. Sõitis suht enam vähem ja tundus,et polegi paha ost. Aga kus sa sellega. Mõned tunnid seismist ja no ei käivitu. Peale ketramist läheb. Peale öö seismist sai aku tühjaks käiatud. Lõpuks kuidagi läks. Sõber(väga kodus volkaritega) õhtul täna korra vaatas ja teatas,et ilge porno kokku keeratud. Alates sellest,et eelsüüte küünlalde juhtmed osad rippusid lihtsalt ning ilmselt on pumba? ajastus vale. Seda siis ilmselt kunagise rihmavahetuse tõttu. Elektrijuhtmete porrist ei suutnud pimedas aru saada veel. Käigukasti ja mootori padi on ka ribadeks. 
Aga muidu ka hooldus ja pidurid ning paar suuremat mõlki välja ning roheline värv selga. Sellele bussile tuleva UA omad ise järgi,sest asjaga kiire neil.

Frontera "two" tööde nimekiri on ka parajalt pikk. Soomes pandi sumpa alt tuuri  Big Grin . Aga spetsialistid jätsid kati alla ette. Ehk midagi peab sinna leiutama. Esikardaani küljes tolkneb tükike vahekasti väljundvõllist  Big Grin . Nii,et asendus vahekast tuleb paigaldada. Ja nagu ka Frontera "one" puhul,siis libiseb ka sellel sidur. Ehk saab kaks tööd ühe mahavõtmisega teha. Filtrid ja mahlad ka uued panna. Eest taha minev piduritoru ka uus teha ning piduriklotsid ja rem komplektid sisse. Siis roheliseks ja valmis ta ongi  Big Grin
Ahjaa. Sellel pole tagaistet. Nii,et kui kellegil on midagi sobivat,siis võib julgesti pakkuda. 

Kõikidele ülaltoodud liikuritele tulevad alla ka uued rehvid. Kui punase kastika omad tundusid päris head olevat,siis reaalsuses jookseb piki rehvi mustriklotside vahel pragu. Kohati paistab isegi riiet  Cool  Frontera "one" all olevad rehvid on liiga suured ja käivad vastu igale poole. Liigselt kulunud ka juba. T4 jal on all pragulised suvekad. Nissanil ka kulunud naelad(2..3mm). Frontera "two" all olevad kulunud naelad/lamellid ei kannata isegi kriitikat. Ehk kokku 5 jooksu.  

Akusid õnneks kõigile ei pea ostma uusi. Nissanil ja Frontera "one" on väga head akud. Punasel on toimivad akud aga erineva mahtuvuse ja amperaaziga. Ma ei tea kas ja kui palju see jama on selliselt. Frontera "two" le ja T4 jale peab kindlasti uued akud soetama.

Suured tänud kõigile kes oma panuse MTÜ kontole on teinud ja niisama aidanud. See on suureks abiks. 
                                                                                                                                                                                                                                                       Panga rekvisiidid on:
Toeta Ukrainat MTÜ
EE627700771001531357
BIC/SWIFT: LHVBEE22


Selgitusse võib märkida "Autod Viimsist rindele"         

Homme siis jälle uued tegemised. Seniks aga olge tugevad ja terved. 

PS! Pean ka vabandama,et pole jõudnud eelmisest sõdust pilte panna. Aga katsun ennast lähiajal parandada.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Põhja-Tallinna töönädala kokkuvõtteks võib öelda järgmist:
H1 pidurid said kontrollitud ja esimesed sadulad ka remonditud. Generaator ei allunud remondile ja pidime hankima uue.... Jälle 200 raha läinud nigu niuhti. Parktuled hakkasid lõpuks tööle aga seda läbi eraldi paigaldatud lüliti. Õlid ja filtrid said vahetatud. Sees olnud õli oli selline tökat, et peale uue õli sissevalamist ei olnud vahet märgata- uus õli oli paljalt mootorisse valamisega muutunud taas süsimustaks. Mingi kleepsu andmetel võis eelmisest õlivahetusest olla möödunud üle 20000km. Järgmine nädal plaanis piduritorude remont ja sillastend, kuna ühe poole rehvidel on küljelt traadid väljas.
Eile õhtul sai Sorento nr.5 töökotta sisse ning täna algasid juba tööd. Maha sai võetud kõikvõimalikud plastikust tuulesuunajad, teostatud pidurite ülevaatus, vahetatud õli ning filtrid. Õhufiltrisse oli keegi tegelane paigutanud oma talvevarud. Peale proovisõitu selgus, et kalmaar õigustab jätkuvalt oma nime ning nädalavahetusel tuleb ilmselt ette võtta turbo vahetus ning vahejahuti puhastus.
Enamuse eelpool nimetatud töödest tegi päevases vahetuses ära ksf. Linnuke ja ma ise sain ainult veidi materjale hankida ning tööriistu kätte anda. Tänan abi eest!


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Lisaks jõudsid kohale u. 280 gaasiballooni kokku u. 80kg gaasiga, mis kõik olid siinse foorumlase poolt käsitsi täidetud. Kui nüüd Hiinast järgmine ports põleteid kohale jõuab, on kogu kupatus ärasaatmiseks valmis.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Ja mida sa ikka tarka laupäeva õhtul/öösel teed. Lähed garaazi ja ehitad väiksed kasti kõrgendused ja siis lased rohelisel värvil lennata.
KSP sai ära vahetatud ja varuosana soetatud pump toimib kenasti. Käivitub nii peale seismist kui soojalt. Hetkel veel vaja nuputada kuidas pumba ajastus enam vähem normaalseks reguleerida.
Siis veel tagatuled korda teha ning kärupistik lisada. 

Rehvid kõigile viiele liikurile jõuavad kohale järgmise nädala alul. Tuleb päris suur hunnik teisi. 20tk  Cool  Keskmiseks rehvi hinnaks tuleb 57.5 eurikut/tk. Üks jooks väikseid kaubiku rehve ja siis neli jooksu maasturitele sobilikke. Seekord on maasturite rehvid Sailun Terramax A/T. Pole mudakas,aga natuke karvasem ikka.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Ei saa meie ka Viimsi meestest kehvemad olla.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Maavõistlus Põhjatallin vesrus Viimsi  Cool
Rehvid ka kohal. Bussile said ka juba alla uued. Maasturitel vaja vahetada nüüd neli jooksu. Vahepeal siin üks pakkus privaatselt,et võib vahetada,aga nüüd läks tuju üle ja hind sama mis suvalises kohas vahetades. Aga eks peab jälle omi tuttavaid peetima. Kuigi ega varsti enam keegi mu telefoni numbrit nähes seda vastu võtta ei julge  Big Grin Toungue


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Ja sipsti. Aga täna pikalt ei tee enam. Ikkagi tähtis päev(õigemini üks oluline ja teine oluliselt olulisem) ja eks seal garaazis ole istutud küll. Äkki saab tulevikuks mõne plussi pidevate miinuste vahele  Cool


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta

Me oleme siin igal õhtul lisaks värvimisele tegelenud ka Sorento musta tossu eemaldamise probleemiga. Alustasime sellest, et üks õhtu võtsin koos merekooli tudengiga turbo maha ja järgmine päev pani ksf Linnuke uue Isandpaugu põgusal juhendamisel peale. Toss vähenes veidi. Pihustid said vahetatud, õhu sisselase puhastatud ja õhuandur vahetatud.. Tegelikult ei ole heitgaaside korrasolek muidugi lahingus vajalik aga mingi sportlik huvi on veidi tekkinud. Täna panin EGRi toru kinni aga katsetamiseni ei jõudnud, sest läksin hoopis lapsele järgi.

Ühtlasi jõudis kohale mu sõbra ostetud Range Rover ja selle mootor.
       

Esimene mõte oli hakata reede õhtul mootorit paigaldama. Kuna me ise pole seda maha võtnud ja üldse varem sellisega kokku puutunud siis ilmselt nalja saab.

Järgmine Sorento on meile bronnitud veel Soomes Tampere taga. Autol on automaatkastirike ja sisse läheb ainult esimene käik. Põhimõtteliselt sõidab (paberid on korras) aga 60km/h on 3000 pööret. Nii et nii kiiresti sõita tervet teed ei tasu. 

Üks palve oleks küll, et kui kellelgi oleks võimalik see sealt paari nädala jooksul Helsinkisse või Tallinna tuua siis ma hea meelega vahetaks muidu laevapiletile ja kütusele kuluva raha selle toomise tasuks. Või kui keegi teab kedagi, kes transpordiga aidata saaks siis palun andke mulle teada.
Kui transporti leida ei õnnestu siis võtan järgmine nädalalõpp autotreileri järgi ja kulutan ikka ise terve päeva, et ära tuua.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne