4 x 4 Volga
#81

(20-07-2022, 01:13 AM)hobiautod Kirjutas:  Mingid laiad veljed alla pandud või pilt petab?
Nizp ralli rehvid?
All 15" laiendatud GAZ 21 veljed ja GAZ 14 talvekummid. Nii nagu originaalil. Momendil puudu veel ilukilbid. Need veel kroomimises. Nendega oli omajagu tegemist. All pildil näha, millised nad originaalis olid. Mul saavad need vist ainukesena originaali moodi välja nägema, sest paaril teisel autol, mida selle postituse alguspoole kajastatud, on need valed.
   
Vasta
#82

Ükskõik kui palju ma neid pilte ei vaata pole seal ühelgi rehv punnis ja velg lai. Kitseleeled kõigil probadel all.
Vasta
#83

(21-07-2022, 19:00 PM)hobiautod Kirjutas:  Ükskõik kui palju ma neid pilte ei vaata pole seal ühelgi rehv punnis ja velg lai. Kitseleeled kõigil probadel all.
Pildil on katse eksemplar. Nii Eesti kui ka Vene artiklites on kirjas - kasutati GAZ 21 velgi ja Gaz 14 talverehve. Gaz 14 rehvid aga tunduvalt laiemad kui 21 "kitsekeeled".

http://www.veneraud.ee/romula/gaz/gaz-24...%E2%80%9C/
Vasta
#84

Ma rohkem ei sekku. Lenin ka ütles. Eesti artikkel ... Mingi mudelautoäri kus .... Keegi ütles. 
Ma meelega ei näita neid linke kus ....
Otsige ise ja ärge tehke ennast rumalaks . 
Aga auto on aus.
Vasta
#85

(21-07-2022, 22:06 PM)hobiautod Kirjutas:  Ma rohkem ei sekku. Lenin ka ütles. Eesti artikkel ... Mingi mudelautoäri kus .... Keegi ütles. 
Ma meelega ei näita neid linke kus ....
Otsige ise ja ärge tehke ennast rumalaks . 
Aga auto on aus.

Olen samuti varemalt märganud, et päris mitmel juhul on aluseks võetud mudelauto või mudelauto foorumist pärit joonis või hoopis mudelauto foorumist pärit jutu jupp kus kõik kõlab nagu päris, aga kui tead tausta, et jutt käib mudelauto maailmast, siis asja sisu ja mõte muutuvad. Ja ma ei viita siin üldse konkreetsele autole. Eks vene foorumites surfamisel läheb osa muidugi tõlkes kaduma ka, ja eks ka selles maailmas üritatakse olla täpsed, aga välja tuleb paraku ikka nii nagu alati.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#86

(21-07-2022, 21:31 PM)Formika Kirjutas:  Nii Eesti kui ka Vene artiklites on kirjas - kasutati GAZ 21 velgi ja Gaz 14 talverehve. Gaz 14 rehvid aga tunduvalt laiemad kui 21 "kitsekeeled".
Kui me räägime aastatest 1973-74 siis vast ikka pigem GAZ 13 rehve (või olid GAZ 14 talverehvid valmis juba 3 aastat varem kui auto ise?). Ja mis mõte oli Volga velgede kasutamisel kui võinuks kasutada Tšaika omi? Poldiaukude vahe peaks neil vist ju sama olema?

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#87

Justnimelt, härrased. Viimane aeg on ka austet Formika siit minema peletada! Toon on natuke viisakamaks muutunud, aga mõte jääb samaks.
Möödapanekutele saab tähelepanu juhtida ka nii, et see ei näi vaenamisena. Kõne, sõnum, igasuguseid variante leiab.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#88

(22-07-2022, 21:55 PM)Marko Kirjutas:  Justnimelt, härrased. Viimane aeg on ka austet Formika siit minema peletada! Toon on natuke viisakamaks muutunud, aga mõte jääb samaks.
Möödapanekutele saab tähelepanu juhtida ka nii, et see ei näi vaenamisena. Kõne, sõnum, igasuguseid variante leiab.

Miilitsast.. või siis ikkagi uus eurovolinik ?

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#89

(22-07-2022, 21:55 PM)Marko Kirjutas:  Justnimelt, härrased. Viimane aeg on ka austet Formika siit minema peletada! Toon on natuke viisakamaks muutunud, aga mõte jääb samaks.
Möödapanekutele saab tähelepanu juhtida ka nii, et see ei näi vaenamisena. Kõne, sõnum, igasuguseid variante leiab.
Marko, pole hullu, mul paks nahk. Eks ise teen ka märkmetes vigu. Eks algusest peale see projekt on viltu vedanud. Lihtsalt ei tegelenud sellega ja idanaabril, kelle oma see algul oli, polnud originaalsus tähtis. Ei hoolinud ta informatsiooni kogumisest ja ei lubanud mul ka seda siin postitada. Peaasi, et oleks "Po russkomu 100% original". Musta numbrit ma sellele autole ei taotle aga lõppkokkuvõttes sai see auto palju originaalsem, kui teised kaks sama marki autot, mis Venemaal redutavad. Ja eks selle auto tulevik ka tume. Ei tea, kas läheb kunagi kodumaale tagasi või jääb mulle muuseumisse. Eestis teda vaevalt keegi ostab, sest Volga kohta hind kallis.
Vasta
#90

Ma loen ka Forminka teemasid huviga ja ammu on tekkinud küsimus nende ekspertide või "ekspertide" osas kes siin sõna võtavad, et Wikipeedia väidab nii ja piltidel on nii ja ma pole piltidel sellist värvi näinud jne. 
Kui nüüd võtta seda konkreetset 4x4 Volga teemat siis peaks arvestama sellega, et neid autosid tehti käsitööna ja  vaevalt, et seal jälgiti standartit mis kehtis liinilt tuleva auto kohta.
Ma usun, et paljud asjad tehti kättesaadavatest materjalidest panemata rõhku mingile originaalsusele. Ja nüüd selga lennata väitega, et pildil tundub asi teistmoodi jätab odava perekooli mulje.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#91

(24-07-2022, 11:28 AM)Daff Kirjutas:  Ma usun, et paljud asjad tehti kättesaadavatest materjalidest panemata rõhku mingile originaalsusele. Ja nüüd selga lennata väitega, et pildil tundub asi teistmoodi jätab odava perekooli mulje.

Kättesaadav materjal ei ole kättesaadav enne selle sündi, nagu Mossemees viitab. Siin on juhitud tähelepane, et 73-ndal aastal ei saa auto all olla rehv mis sünnib alles mõned aastad hiljem. Samale asjaolule viitab ka ksf. Hobiautod, et vanadel fotodel on rehv teine. Selles osas mudelauto foorumi info (mitte segi ajada perekooli foorumiga Smile ) ei klapi.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#92

(22-07-2022, 21:14 PM)Mossemees Kirjutas:  
(21-07-2022, 21:31 PM)Formika Kirjutas:  Nii Eesti kui ka Vene artiklites on kirjas - kasutati GAZ 21 velgi ja Gaz 14 talverehve. Gaz 14 rehvid aga tunduvalt laiemad kui 21 "kitsekeeled".
Kui me räägime aastatest 1973-74 siis vast ikka pigem GAZ 13 rehve (või olid GAZ 14 talverehvid valmis juba 3 aastat varem kui auto ise?). Ja mis mõte oli Volga velgede kasutamisel kui võinuks kasutada Tšaika omi? Poldiaukude vahe peaks neil vist ju sama olema?

Vaatasin mis vene foorumid asjast arvavad ja ei ma ei leidnud kusagil viidet Gaz-14 rehvidele (mille sünnini oli veel mõni aasta aega). Jutt käib ainult Tšaika talverehvidest (täpsustamata Tšaika mudelit), mis on mõõduga 8,5 -15. Jutt peab olema ikkagi Gaz-13 talverehvidest. Milliste rehvidega auto kliendile väljastati ei ole teada, mis tähendab, ühelt poolt et millega iganes, aga teisest küljest ikkagi sellega mis võtta oli ja suure tõenäosusega need samad sinna jäid, sest ega neil valikuid palju polnud.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#93

Minu mõte ei ole olnud kedagi solvata. 
Ma annan vihje. 
Ei ole vene foorum.
Vaadake Poola ja Tšehhi poole.
Need on seal selle salapärase auto kohta päris palju uurimistööd teinud. 
Formikale veel paksemat nahka...
Vasta
#94

(24-07-2022, 16:32 PM)spitfire Kirjutas:  Kättesaadav materjal ei ole kättesaadav enne selle sündi, nagu Mossemees viitab. Siin on juhitud tähelepane, et 73-ndal aastal ei saa auto all olla rehv mis sünnib alles mõned aastad hiljem.
Mõnikord juhtus ka, et mõni auto külge käiv asi oli valmis veel enne kui antud auto esimene prototüüp valmis saadi. Nt. sellesama GAZ-24 jaoks mõeldud raadio (oli vist AT-66) valmis juba 1966. aastal, samas kui uue Volga esimene liikuv makett sai valmis alles aasta hiljem ja seeriatootmiseni jõuti 4 aastat hiljem.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#95

(24-07-2022, 17:18 PM)spitfire Kirjutas:  Milliste rehvidega auto kliendile väljastati ei ole teada, mis tähendab, ühelt poolt et millega iganes, aga teisest küljest ikkagi sellega mis võtta oli ja suure tõenäosusega need samad sinna jäid, sest ega neil valikuid palju polnud.
Kust me üldse teame, et autol tehasest väljudes kodumaised rehvid all olid? Ikkagi isakese jahiauto ja küll kasvõi Soomest see mõni jooks Nokiaid ka kätte saadi, kui vaid taheti.

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#96

4x4 Volga enam-vähem valmis. Külge panemata veel udu tuled aga need on olemas. Kahju, et see auto ei pretendeeri mustale numbrile aga arvan, et 25 aasta pärast saab  Big Grin. Nüüd on jäänud veel saba, pikk saba, kuidas see auto Eestisse saada. Eks kuidagi ikka.
   
   
   
   
   
Vasta
#97

Kahju et KBG poisid omale nelikveoga volgat ei nuianud, sellisele 4x4´le sobiks V8 nagu rusikas silmaauku.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#98

Mulle tundub, et sellise veermikuga jõuab v8 kiirelt ainult kraavi. Eks ksf Formika saab täpsustada, aga ma kardan, et ta pole R4 mootorigagi kuigi juhitav.
Vasta
#99

Senimaani läheb vist Eestist aegajalt treilereid maasturitega Ukrainasse. Ja vähemalt mõned käivad üle piiri ka. Ehk õnnestub keegi neist ära rääkida. Tagasi nagunii ju tühi auto.
Vasta

kindel KKK rubriiki kuuluv @£$€!"#¤%& erikrdikolekaunis autovärd, nüüd on siis teada, milline peab olema tõeline maastikusuutlik sõiduauto. Kas või kuidas Ljonja  sinna sisse pääses jääbki teadmata.
Töö ja teostus  12p/10-st.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne