hiina võrr (nuudel)
#21

Tervist kamraadid sai siis lõpuks võrri piigid ära testida, pidasi täitsa okeilt ja lasid ka kergelt ikka tagumikuga mängida.
[Pilt: 20240113-155853.jpg]

Nagu ikka siis ilma siduri remontita ei saa kuidagi
[Pilt: Snapchat-1227666192.jpg]

vanust 14, aga jagan tehnikat küll !
Vasta
#22
Car 

Lahe masin!  Cool
Vasta
#23

Tervist kuna mingi hetk läks mull külgkorvi kinnitused pooleks siis seisis mul pikka aega ja mõtlesin, et mis ma sellega peale hakkan kuna see oli juba algusest peale selline ront ja ei olnud eriti head kinnitus lahendust, kui oleks võrri raam olnud metallist oleks keevitanud kinnitused otse raami külge, aga kahjuks pole see võimalik kuna on alumiinium raam ja siis tärkas idee, et teen sellest järel käru mul raam oli juba olemas külkast siis oli nata ümber ehitust vaja.
[Pilt: 20240202-193235.jpg]
Alguses sai hakkatud velgi alla panema ja kinnitust ehitama.
[Pilt: 20240203-140146.jpg]
peale kinnituse lisamist ja põranda ehitamist sai ta juba külge panna.
Ta on veel väga toores tahaks ehitada piirded külgedele ja ka rehvid korralikult kinnitada pean muretsema natuke latt rauda ja 5est keerme latti, kinnitusest ta on otse poldiga raami küljes ehk väga kallutada ei saa, mõte oli teha vahele mingi oma moodi süsteem et laseks kallutada ka aga ma veel mõtlen kas on vajalik või ei sest samal ajal meeldib see et ta annab stabiilsust juurde. 
Kui kellelgil soovitusi et mida saaks veel paremini teha andke märku! Big Grin

vanust 14, aga jagan tehnikat küll !
Vasta
#24

Karta on, et nii tegelikult väga sõita ei saa, et ta kallutada ei lase, see praegune süsteem sul on võibolla liiga õbluke selle jaoks. Ära valesti aru saa, ma ei ütle midagi halvustavalt, vastupidi, pöial püsti! Cool
Aga võibolla liigendi jaoks kasutadagi näiteks seda kuulliigendit?
[Pilt: 451805.jpg]
Kui seda veel kasutada ilma stoprita, saad selle lihtsalt sabast ära ka, kui vaja, kuigi ka stoppertihvti eemaldus võtab vaid sekundi Smile
Külgkorvi jaoks oleks ka võibolla saanud mingeid klambreid kasutada, mis ümber ratta raami käiks ja näiteks külgkorvipoolses osas oleks kinni keevitatud.

Aga kokkuvõttes vahet pole, pull aparaat ikka- kärul ka juba pidurivalmidus olemas, rida punaseid LED-e ka kärule taha ja oleks iseenesest vahva Smile
Vasta
#25

(06-02-2024, 18:42 PM)Aare R. Kirjutas:  Karta on, et nii tegelikult väga sõita ei saa, et ta kallutada ei lase, see praegune süsteem sul on võibolla liiga õbluke selle jaoks. Ära valesti aru saa, ma ei ütle midagi halvustavalt, vastupidi, pöial püsti! Cool
Aga võibolla liigendi jaoks kasutadagi näiteks seda kuulliigendit?
[Pilt: 451805.jpg]
Kui seda veel kasutada ilma stoprita, saad selle lihtsalt sabast ära ka, kui vaja, kuigi ka stoppertihvti eemaldus võtab vaid sekundi Smile
Külgkorvi jaoks oleks ka võibolla saanud mingeid klambreid kasutada, mis ümber ratta raami käiks ja näiteks külgkorvipoolses osas oleks kinni keevitatud.

Aga kokkuvõttes vahet pole, pull aparaat ikka- kärul ka juba pidurivalmidus olemas, rida punaseid LED-e ka kärule taha ja oleks iseenesest vahva Smile
Külkal oligi selline kinnitus lahendus, aga ta libises ikka läbi. selline kinnitus süsteem kärule oleks päris hea mõte!

vanust 14, aga jagan tehnikat küll !
Vasta
#26

Liigendiks sobib auto stabikavarda kondi liigend kui autojuppe kuskil vedeleb. Lahti - kokkuhaakimise teeb võimalikuks liblikmutter. Torkas silma, et kasutusel kiirkinnitusega rattad. 
selline 3mm võllike ühest otsast kinnitatuna põhimõtteliselt välistab koorma kärul. Isegi standardne 8- või 10millimeetrine on ühest otsast kinnitatuna üsna nõrguke! Muidugi mõnikord lihtsalt on vaja kõik need asjad ise proovimise teel selgeks saada  Smile
PS siin kusagil on teema mis lahkab justnimelt kärusid ja külgkorve.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#27

Ma arvan, et teemaomanikul polegi plaanis teab mis koormaid vedada, eks ta rohkem pulli pärast on. Koormate vedamiseks peaks rattal olema konksu jaoks midagi tummisemat kui pakiraam ja ka käru nö tiislil peaks siin-seal olema üht koma teistpidi diagonaale küljes.
Vasta
#28

(06-02-2024, 19:30 PM)Aare R. Kirjutas:  Ma arvan, et teemaomanikul polegi plaanis teab mis koormaid vedada, eks ta rohkem pulli pärast on. Koormate vedamiseks peaks rattal olema konksu jaoks midagi tummisemat kui pakiraam ja ka käru nö tiislil peaks siin-seal olema üht koma teistpidi diagonaale küljes.
oled õigesti aru saanud plaan vedada vahe peal nt keevitus masinat või midagi kergemat mida vaja transportida

vanust 14, aga jagan tehnikat küll !
Vasta
#29

Kuna siin juba kinnitusest juttu oli siis mõtlen et lisa ka pildi kuda tegin hetkel, et präegusel hetkel tööle saada ps: selliseid väikseid asju annab ikka elektroodiga kokku praadida.
[Pilt: 20240206-185259.jpg]
[Pilt: 20240206-185346.jpg]

vanust 14, aga jagan tehnikat küll !
Vasta
#30

Siin on müügis käru adapter mis kinnitub sadulaposti külge.
https://soov.ee/25382064-karukonks/details.html

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#31

Tervitused on aega mööda läinud ja on juba kuid kõpitsenud idee, et teen oma võrrile elektri peale, sai alist ära tellitud osad ja sai hakata kokku panema endal oli soov et saaksin oma telefoni pikkadel sõitudel laadida ja et oleks suunad siis sai pool segane elektriskeem kokku pandud unetundide arvelt alguses oli plaan kogu süsteem panna 12v peal käima, aga kuna aku mis mul oli ei mahtunud elektri kasti siis tegin ta 18v pealt ja suunatule relee ei jõudnud õigeks ajaks kohale siis lasin ilma. Töötas ilusti umb 1 kuu ja siis oli vaja sõpradega minna ju võrridega metsa sõitma ja kasutama neid nagu krossikaid. See hävitas kogu mu elektri süsteemi ehk tõmbasin selle maha äkki panen tulevikus ainult laadia uuesti tööle kuna idee teha 160km tripp võrriga siis oleks tore kui oleks olemas selline võimalus. Lisan ka lingi kus on video kuda see süsteem toimis. https://www.youtube.com/shorts/FHKhZoz3sRg

[Pilt: 20240308-200539.jpg]
[Pilt: 20240327-173930.jpg]

[Pilt: 20240324-140304.jpg]

Vahe peal lõõpes mull taga velg ära sõidan ja läks taga rehv mitu korda puruks ja panin ikka ja jälle uue ja siis olin kodust umb 10 km kaugusel ja läks uuesti ja siis hakkasin velge lähemalt uurima mul olid iga kui viimases kodaras 2cm kumalgile poole loksu ja siis olid laagrid ka kutud oli ka umb cm loksu sees siis tuli idee mille pärast ilmselt saan natuke pahameelt siin foorumis, aga mõiste see velg oli nii otsas ja siis oli vaja koju saada ja ainuke võimalus oli see, et võtan välis rehvi pealt ära ja lasen ainult velje peal enda arust oli väga lõbus, siis sain uued veljed alla ja nüüd jookseb teel nagu siidi.
[Pilt: 20240319-203024.jpg]

See oli siis see mis oli sellest veljest alles.
[Pilt: 20240323-120957.jpg]
[Pilt: 20240323-120950.jpg]

vanust 14, aga jagan tehnikat küll !
Vasta
#32

Pikem või hoogsam sõit venitas kodarad pikemaks.
Puhas õnn, et omal jalal koju sõitsid, oleks võinud ka teisiti minna.

Soovitan osta mõni võrri tagaratas ning kodarad, et saaksid kokku panna veidi tugevama ratta.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#33

(01-04-2024, 19:15 PM)tõnn Kirjutas:  Pikem või hoogsam sõit venitas kodarad pikemaks.
Puhas õnn, et omal jalal koju sõitsid, oleks võinud ka teisiti minna.

Soovitan osta mõni võrri tagaratas ning kodarad, et saaksid kokku panna veidi tugevama ratta.
Kindlasti venitas kuna ma lasen kuus umb 300-400km maha sellega.
Kõige huvitavam on see, et vana veljega mille tootmis aasta oli 2000 polnud kunagi seda probleemi aga see kulus lihtsalt nii ära, et pidin panema selle uuema velje mille tootmis aasta oli 2019 ja see oli all umb 1kuu ja siis olidki need kodarad p*****, nüüd panin sarnase velje nagu originaalis oli mille tootmis aasta on 1995 võiks nüüd ikka kesta ka.

vanust 14, aga jagan tehnikat küll !
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne