Mootori vahetus Jumzil
#21

(13-04-2022, 13:04 PM)Telc Kirjutas:  Tegelikult on selline seekli ja keti kasutamine nagu pildil kogu pornograafia ema.
Seekel ei ole külgsuunas koormamiseks.
Seeklist järgmine ketilüli on samuti koormuse mõttes värdasendis.
...


Kas ma saan õigesti aru, et kodanik nõkapõka oleks pidanud 540 kg mootori tõstmiseks kasutama narmendavat koormarihma ja kõik oleks olnud ilus, nagu meie jumpsispets kirjutas? Ma julgen jääda eriarvamusele - kasutatud ketid ja seeklid on igast asendist parem lahendus, kui suvalised köied-trossid-koormarihmad.

Mis puudutab siduriketaste katete vahetust, siis  siin on kaks koolkonda. Mina olen alati võimalusel lasknud Pidurimeistril panna uued katted. Kui on, kuhu panna. Samas nõukaaegsed korralikud katted on ka head. Kas on aimu, mis seal siduris praegu tegelikult olla võiks?

Tsentreerimiseks sobiliku võlli saad ilmselt meie jumpsiguru msluige käest. Aga ülalkirjutatud pulk ja teip töötavad ka piisavalt täpselt nõukogude traktori puhul. Kui on kasutada mingigi puidu pöördtöötlemise vahend, siis saab sobivast puupulgast täiesti kasutatava tsentreerimisvõlli toota. Kannatab isegi mitmekordset kasutamistSmile
Vasta
#22

(13-04-2022, 20:52 PM)v6sa Kirjutas:  
(13-04-2022, 13:04 PM)Telc Kirjutas:  Tegelikult on selline seekli ja keti kasutamine nagu pildil kogu pornograafia ema.
Seekel ei ole külgsuunas koormamiseks.
Seeklist järgmine ketilüli on samuti koormuse mõttes värdasendis.
...


Kas ma saan õigesti aru, et kodanik nõkapõka oleks pidanud 540 kg mootori tõstmiseks kasutama narmendavat koormarihma ja kõik oleks olnud ilus, nagu meie jumpsispets kirjutas? Ma julgen jääda eriarvamusele - kasutatud ketid ja seeklid on igast asendist parem lahendus, kui suvalised köied-trossid-koormarihmad.

Okei, jätkame offtopikuga. Oomegakujulist seeklit võib külgsuunas koormata 50% vertikaalsuuna nominaalist. Pildil nähtava D-seekli puhul on numbriks "pole ette nähtud".
8mm suvalise tõstmiseks sertimata D-seekli nominaalne kandevõime õigesti kasutatuna on 200-300kg olenevalt tootjast ja tema vastutusjulgusest. Ehk siis reaalselt see "veerand mootori kaalu" valesti kasutatava seekli otsas oli piiripealne.

Viietonnine koormarihm narmendavana võiks samas >10% oma kandevõimest olla säilitanud.

Lgp V6sa, sa oled siin foorumis täitsa autoriteetne säga, ja ma loen sinu seisukohti huviga. Aga just sellepärast ma praegu vaidlengi, et ära oma autoriteeti valestitalitamise kiitmiseks kasuta. See, et nõkapõka kasutas ketti, on kiiduväärt. AGA see, KUIDAS ketti kasutati nullib kogu selle positiivse osa. Mina ei julge öelda, et nende kettide otsas rippuvat mootorit võiks veidi lükata ja pöörata paremini koormasse sobitamiseks olles kindel, et see kellelegi varba peale ei kukuks. Sa?

Ja kui järgmine ksf! tropib lehmaketiga, seeklit valesti kasutades ja ketilüli painutades kaks tonni, sest v6sa kiitis seda lahendust ja kett on "veidi jämedam"?
Vasta
#23

Ma võin sulle V6sa vastata. Olen samuti tõstetöödega pisut rohkem kursis, kui tavaline külaants. 
.... et oleks piisanud neljast tõstmiseks ettenähtud seeklist (ca. 8.-€ tk) , ühest tonnisest tropist (ca. 5.-€ tk) ja 750kg tõmbejõuga kangtalist ning asi oleks olnud superkorrekt. Isegi ilma hirmkalli tuttuue kangtali (väljaminek suurusjärgus 100-120 €) balanseeriva abi kasutamiseta saanuks töö nii piisavalt korrektselt pildile vormistada, et mitte kellelgi siin teemas pikemalt irisemist poleks olnud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne