[poolita] 4x4 auto Ukraina rinde droonipilootidele
#1

(31-03-2022, 13:22 PM)nastik Kirjutas:  Uurisin ARKist, et kuidas auto Ukrainasse annetamine käib. Vastus on selline: 

Täname Teid kirja eest.
 
Kui soovite oma sõiduki annetada Ukrainale, siis pöörduge Transpordiameti teenindusbüroosse.
Seal saate selleks anda kirjaliku kinnituse.
Büroos väljastatakse sõidukile transiitnumbrid (60 eurot) ning sõiduk kustutatakse Eesti registrist.
 
 
Parimate soovidega
***
Transpordiameti klienditugi
Telefon: 620 1200
www.transpordiamet.ee

Ei ole halba ilma heata või vastupidi, aga siin on mõttekoht neile, kel on mõni surnud auto jäänud "maa ja taeva" vahele ripakile, ehk siis registris on kirjas, aga romulasse tegelt viia põlegid nigu midagi ja arvelt maha ei saa. Nüüd saab läbi selle ukr. doki sellele autole ametlikult vee peale tõmmata. Siis siuke mõte selle uue "natsivaba" maailma hädade keskel.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#2

Tsitaat:Ei ole halba ilma heata või vastupidi, aga siin on mõttekoht neile, kel on mõni surnud auto jäänud "maa ja taeva" vahele ripakile, ehk siis registris on kirjas, aga romulasse tegelt viia põlegid nigu midagi ja arvelt maha ei saa. Nüüd saab läbi selle ukr. doki sellele autole ametlikult vee peale tõmmata. Siis siuke mõte selle uue "natsivaba" maailma hädade keskel.
Väga halb soovitus, minu meelest.

Igasugu ärmatamist ja repinski tegemist juurde toota?
Sellepärast ametnikud eeldavadki iga kodaniku puhul, et tegemist on pätiga, kuna pättuse tegemine on laialt levinud.
Hoopis lihtsam (ok, lihtne alati ei ole, aga südametunnistusel on kergem taluda) on õige mehena uksest sisse jalutada, asi ära seletada, avaldus kirjutada ja võetakse ka arvelt maha.
Hoolimata sellest , et alguses öeldakse, et ei saa.
Kui ametnik ei taha koostööd teha, siis selline ametnik tuleb välja vahetada.
Ametnikud on siiski rahva teenrid, mitte et kodanikud on nende orjad.
Kui süsteem ei teeni rahva huve, tuleb muuta süsteemi, mitte kutsuda valskusele.
(tõsi, vahest nõuab see suuremat pingutust, kui lihtsalt "kõrvalt" minna.)
Aga tuleviku põlvkondadel on selle jagu lihtsam (heaks näiteks on selles vallas tehnonõuete leevendamine. Au kodanikele kes tegid töötlust süsteemile, et see muutuks)
Ametnike puhul on see Ukrainasse viimine isegi lihtsaks tehtud (pole vaja eksport deklarit eda midagi) milleks siis seda kurjalt ära kasutada.
Lisaks tundub 60€ transiitnumbritele kulutatud raha mõtetuna, kui neid ei kasutata. Pigem saata see summa reaalsete abivajajateni.
Vasta
#3

(31-03-2022, 17:27 PM)Sax Kirjutas:  
Tsitaat:Ei ole halba ilma heata või vastupidi, aga siin on mõttekoht neile, kel on mõni surnud auto jäänud "maa ja taeva" vahele ripakile, ehk siis registris on kirjas, aga romulasse tegelt viia põlegid nigu midagi ja arvelt maha ei saa. Nüüd saab läbi selle ukr. doki sellele autole ametlikult vee peale tõmmata. Siis siuke mõte selle uue "natsivaba" maailma hädade keskel.
Väga halb soovitus, minu meelest.

Igasugu ärmatamist ja repinski tegemist juurde toota?
Sellepärast ametnikud eeldavadki iga kodaniku puhul, et tegemist on pätiga, kuna pättuse tegemine on laialt levinud.
Hoopis lihtsam (ok, lihtne alati ei ole, aga südametunnistusel on kergem taluda) on õige mehena uksest sisse jalutada, asi ära seletada, avaldus kirjutada ja võetakse ka arvelt maha.
Hoolimata sellest , et alguses öeldakse, et ei saa.
Kui ametnik ei taha koostööd teha, siis selline ametnik tuleb välja vahetada.
Ametnikud on siiski rahva teenrid, mitte et kodanikud on nende orjad.
Kui süsteem ei teeni rahva huve, tuleb muuta süsteemi, mitte kutsuda valskusele.
(tõsi, vahest nõuab see suuremat pingutust, kui lihtsalt "kõrvalt" minna.)
Ametnike puhul on see Ukrainasse viimine isegi lihtsaks tehtud (pole vaja eksport deklarit eda midagi) milleks siis seda kurjalt ära kasutada.
Lisaks tundub 60€ transiitnumbritele kulutatud raha mõtetuna, kui neid ei kasutata. Pigem saata see summa reaalsete abivajajateni.

Auto sellise meetodiga registrist kustutamise puhul ei ole transiitnumbreid vaja osta. 
Ma ei nimetaks seda repinski või ärma skeemiks. Nendes nimetatud juhtumitel sai üks pool kasu teise arvelt. Antud juhul on siiski win-win, kus register saab lahti surnud hingest ja kodanik vabaneb legaalselt mis iganes põhjusel talle kaela jäänud sõidukist.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#4

Tsitaat: Antud juhul on siiski win-win, kus register saab lahti surnud hingest ja kodanik vabaneb legaalselt mis iganes põhjusel talle kaela jäänud sõidukist.



Tegelikult see ei ole legaalne, kui Sa oma allkirjaga kinnitad väite Ukrainale annetatud sõiduki kohta, samas reaalses elus on auto hävinenud. Ühtlasi pole selles "skeemis" ka midagi uut. Fiktiivset välismaale müüki on aegade algusest alates kasutatud sõidukite registrist eemaldamiseks. Olen veendunud, et sellest on ka siin foorumis juttu olnud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne