(17-04-2022, 19:49 PM)Mahno Kirjutas: Äkki teed asjasse pühendamatutele kiire sissejuhatuse - miks selline eestis analooge mitte omav aparaat üldse ehitati.
Mulle kui kõrvaltvaatajale tundub põhjendus olevat: aga miks mitte?
Pull elukas; tagumises vagunis võiks reisijatel huvitav olla
See on jube äge, et inimestel on ikka projekte täiesti seinast seina- alates autodest ja lõpetades krt teab millega
Seda ma lugesin, et selle trolli ostu põhjus oli selle päästmine, kuid mul oleks hoopis küsimus, et kas sellel mingi eesmärk ka olema saab? Ma mõtlen üleüldse ja seda kindlasti mitte halva alatooniga.
(Seda postitust muudeti viimati: 17-04-2022, 23:42 PM ja muutjaks oli Mahno.)
Kuna sarved on ka katusel, siis kas tegemist on nö hübriidiga?
Põhjuste all ei pidanud ma ostu põhjuseid silmas, vaid miks sellist aparaati trollipargis vajalikuks ehitada peeti? Võtab ju selline genekas hulga kandevõimet ja reisijate ruumi ära, mürast rääkimata.
Samas veoskeemi ja omaniku fooruminime vaadates vist kõige lähedasem asi diiselvedurile üldse, mida tavainmene kasutada saaks
(17-04-2022, 23:38 PM)Mahno Kirjutas: Põhjuste all ei pidanud ma ostu põhjuseid silmas, vaid miks sellist aparaati trollipargis vajalikuks ehitada peeti? Võtab ju selline genekas hulga kandevõimet ja reisijate ruumi ära, mürast rääkimata.
Mul hoopis küsimus mootri pöörete osas-tavaliselt Hz-dega seotud ja paigas.
Kas sul ka stabiilsed ja vastavalt koormusele lisab gaasi?
Bensu genekatel on 3000 rpm-50Hz.
(Seda postitust muudeti viimati: 19-04-2022, 01:00 AM ja muutjaks oli TeeTL.)
See on täpselt nii hull ja mõtetu projekt, et on juba lahe
Ja kui küsimusi huvilistelt on ritta kogunenud mitu, siis veel üks ei ole ehk liiast: kuidas 380V vahelduvvoolu genekast on saadud 600V alalisvool?
Dioodsild peaks alaldamisel pinget tõstma 1,4x, see oleks 532V.
Või annab genekas midagi muud välja?
See, et 300Ax600V dioodid, mis 180kW võimsust kannatavad, on sõrmesuurused ja maksavad mõned sendid, oli küll üllatus(googeldasin). Oleks arvanud, et kas suuremad või kallimad on.
(Seda postitust muudeti viimati: 20-04-2022, 15:48 PM ja muutjaks oli svenson.)
Ideed ja hullust edasi arendades võiks priske rahakoti/sponsorite/toetuste toel (eestis on päikeseenergia firmasid tulnud nagu seeni peale vihma..., mõni ära rääkida koostööpartneriks) sellest liikuva jõujaama teha. Sinna võiks peale mahtuda vast 15kw paneele, aga mis asja kalliks teeb on akupank. Kiire arvutus 600V sobivaid akusid oleks 20k €. Muidugi variant ka sõita ainult ilusa ilmaga
Siis võiks ka generaatori asenda väiksemaga.
Kuidas riiklik organ asjasse suhtub? Variant oleks proovinumbrid kui hall ala.
Nii puht teoreetiliselt et kui näha pisut vaeva ja ehitada see mootor viisakalt kuhugi põrandasse ja lisada pisut akusid mis suutavad äkilise koormuse muutuse näiteks kohaltvõtul kompenseerida saaks kui elektrit vaja pole mootori tühikäigule lasta.
Koormuse tekkides näiteks kasvõi labane elektromagneti mähis kerida sellest jõukaablist mis voolu suurenemisel gaasi peale tõmbab või ägedamas versioonis isegi kontrolleriga juhitavaks teha süsteemi tuleks välja üsna kordumatu ja pull masin mille tegija ees võiks kummardada.
Ilmselt on võimalik ka arvele see liikur saada ja ka kiirust juurde kasvõi 80km/h.
Mis veel teeks siis kompressori paneks ka mootoriga kaasa käima mitte elektriga sest kaugele ta ilma töötava mootorita nagunii ei sõida.
Kindlasti on seal veel asju mida ära kaotades saaks masinat kergemaks ja praktilisemaks.
(22-04-2022, 22:00 PM)2715 Kirjutas: Nii puht teoreetiliselt et kui näha pisut vaeva ja ehitada see mootor viisakalt kuhugi põrandasse ja lisada pisut akusid mis suutavad äkilise koormuse muutuse näiteks kohaltvõtul kompenseerida saaks kui elektrit vaja pole mootori tühikäigule lasta.
Koormuse tekkides näiteks kasvõi labane elektromagneti mähis kerida sellest jõukaablist mis voolu suurenemisel gaasi peale tõmbab või ägedamas versioonis isegi kontrolleriga juhitavaks teha süsteemi tuleks välja üsna kordumatu ja pull masin mille tegija ees võiks kummardada.
Ilmselt on võimalik ka arvele see liikur saada ja ka kiirust juurde kasvõi 80km/h.
Mis veel teeks siis kompressori paneks ka mootoriga kaasa käima mitte elektriga sest kaugele ta ilma töötava mootorita nagunii ei sõida.
Kindlasti on seal veel asju mida ära kaotades saaks masinat kergemaks ja praktilisemaks.
No minu mõte selle asjaga oli see, et trolli originaalsust ei muudaks üldse, hetkel olen vaid kaks auku puurinud ja põhja alla summuti konksu keevitanud, sinu idee on hea,aga ma ei tee trollile jäädavat kahju. Pardaakude laadimisgeneka panin küll diisli otsa uue, ja põhjaall oleva genekal võtsin rihmad maha ja nüüd suur elektrimootor käitab ainult roolivõimu.
Superkondekad.
Second hand liigub aegajalt.
Kunagi läksin higiseks jänkide NZ väljamüügi peale.
Ostetud oleks veel ehk saanud, aga transa mure jäi.
Ebay.com oli
(Seda postitust muudeti viimati: 25-05-2022, 12:47 PM ja muutjaks oli Fox.)
Kas põhjustasid pildil olevale vanamehele infarkti, et see südame alt kinni hoiab? Ennekuulmatu ju, et troll sõidab omal jalal statoili ja kukub aga tankima