Hübriidtroll (ja emotsioonihunnikud)
#1

Mis krdi foorum see on,kus lampi vastuseid kustutatakse!

Võite kõik minu teemad kustutada,headaega,kommunistid!
Vasta
#2

Äkki teed asjasse pühendamatutele kiire sissejuhatuse - miks selline eestis analooge mitte omav aparaat üldse ehitati.
Vasta
#3

(17-04-2022, 19:49 PM)Mahno Kirjutas:  Äkki teed asjasse pühendamatutele kiire sissejuhatuse - miks selline eestis analooge mitte omav aparaat üldse ehitati.
Mulle kui kõrvaltvaatajale tundub põhjendus olevat: aga miks mitte?
Pull elukas; tagumises vagunis võiks reisijatel huvitav olla Smile
Vasta
#4

Kui see nüüd nali pole, siis on see küll päris hea nali.
Vasta
#5

Nali see kindlasti ei ole, kuupäev ei sobi. Räägi, kas kõik süsteemid töötavad ka ja palju särtsust jätkub, noh kiirendus ja lõppkiirus.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#6

See on jube äge, et inimestel on ikka projekte täiesti seinast seina- alates autodest ja lõpetades krt teab millega Smile
Seda ma lugesin, et selle trolli ostu põhjus oli selle päästmine, kuid mul oleks hoopis küsimus, et kas sellel mingi eesmärk ka olema saab? Ma mõtlen üleüldse ja seda kindlasti mitte halva alatooniga.
Vasta
#7

Kuna sarved on ka katusel, siis kas tegemist on nö hübriidiga?

Põhjuste all ei pidanud ma ostu põhjuseid silmas, vaid miks sellist aparaati trollipargis vajalikuks ehitada peeti? Võtab ju selline genekas hulga kandevõimet ja reisijate ruumi ära, mürast rääkimata.

Samas veoskeemi ja omaniku fooruminime vaadates vist kõige lähedasem asi diiselvedurile üldse, mida tavainmene kasutada saaks Smile
Vasta
#8

(17-04-2022, 23:38 PM)Mahno Kirjutas:  Põhjuste all ei pidanud ma ostu põhjuseid silmas, vaid miks sellist aparaati trollipargis vajalikuks ehitada peeti? Võtab ju selline genekas hulga kandevõimet ja reisijate ruumi ära, mürast rääkimata.
Trollipargis ehitamise oletus on alusetu.
https://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=65530

Ma küsiks hoopis kuidas autor selle geneka sinna sisse tõstis.
Vasta
#9

(18-04-2022, 02:16 AM)Telc Kirjutas:  Ma küsiks hoopis kuidas autor selle geneka sinna sisse tõstis.

Lõõtsmoonik peaks ju keskelt pooleks käima?
Vasta
#10

Mis see reaalne kilomeetri hind võiks pikema sõidu puhul tulla?
Vasta
#11

Mul hoopis küsimus mootri pöörete osas-tavaliselt Hz-dega seotud ja paigas.
Kas sul ka stabiilsed ja vastavalt koormusele lisab gaasi?
Bensu genekatel on 3000 rpm-50Hz.
Vasta
#12

See on täpselt nii hull ja mõtetu projekt, et on juba lahe Smile
Ja kui küsimusi huvilistelt on ritta kogunenud mitu, siis veel üks ei ole ehk liiast: kuidas 380V vahelduvvoolu genekast on saadud 600V alalisvool?
Dioodsild peaks alaldamisel pinget tõstma 1,4x, see oleks 532V. 
Või annab genekas midagi muud välja?
See, et 300Ax600V dioodid, mis 180kW võimsust kannatavad, on sõrmesuurused ja maksavad mõned sendid, oli küll üllatus(googeldasin). Oleks arvanud, et kas suuremad või kallimad on.
Vasta
#13

Ideed ja hullust edasi arendades võiks priske rahakoti/sponsorite/toetuste toel (eestis on päikeseenergia firmasid tulnud nagu seeni peale vihma..., mõni ära rääkida koostööpartneriks) sellest liikuva jõujaama teha. Sinna võiks peale mahtuda vast 15kw paneele, aga mis asja kalliks teeb on akupank. Kiire arvutus 600V sobivaid akusid oleks 20k €. Muidugi variant ka sõita ainult ilusa ilmaga Smile
Siis võiks ka generaatori asenda väiksemaga.

Kuidas riiklik organ asjasse suhtub? Variant oleks proovinumbrid kui hall ala.
Vasta
#14

Jürilased on paanikas
Vasta
#15

(22-04-2022, 00:22 AM)hobiautod Kirjutas:  Jürilased on paanikas

Jah, nad ihaldavad ju trammi, vanamoodne troll pole nii prestiižne.
Vasta
#16

Nii puht teoreetiliselt et kui näha pisut vaeva ja ehitada see mootor viisakalt kuhugi põrandasse ja lisada pisut akusid mis suutavad äkilise koormuse muutuse näiteks kohaltvõtul kompenseerida saaks kui elektrit vaja pole mootori tühikäigule lasta.
Koormuse tekkides näiteks kasvõi labane elektromagneti mähis kerida sellest jõukaablist mis voolu suurenemisel gaasi peale tõmbab või ägedamas versioonis isegi kontrolleriga juhitavaks teha süsteemi tuleks välja üsna kordumatu ja pull masin mille tegija ees võiks kummardada.
Ilmselt on võimalik ka arvele see liikur saada ja ka kiirust juurde kasvõi 80km/h.
Mis veel teeks siis kompressori paneks ka mootoriga kaasa käima mitte elektriga sest kaugele ta ilma töötava mootorita nagunii ei sõida.
Kindlasti on seal veel asju mida ära kaotades saaks masinat kergemaks ja praktilisemaks.
Vasta
#17

(22-04-2022, 22:00 PM)2715 Kirjutas:  Nii puht teoreetiliselt et kui näha pisut vaeva ja ehitada see mootor viisakalt kuhugi põrandasse ja lisada pisut akusid mis suutavad äkilise koormuse muutuse näiteks kohaltvõtul kompenseerida saaks kui elektrit vaja pole mootori tühikäigule lasta.
Koormuse tekkides näiteks kasvõi labane elektromagneti mähis kerida sellest jõukaablist mis voolu suurenemisel gaasi peale tõmbab või ägedamas versioonis isegi kontrolleriga juhitavaks teha süsteemi tuleks välja üsna kordumatu ja pull masin mille tegija ees võiks kummardada.
Ilmselt on võimalik ka arvele see liikur saada ja ka kiirust juurde kasvõi 80km/h.
Mis veel teeks siis kompressori paneks ka mootoriga kaasa käima mitte elektriga sest kaugele ta ilma töötava mootorita nagunii ei sõida.
Kindlasti on seal veel asju mida ära kaotades saaks masinat kergemaks ja praktilisemaks.
No minu mõte selle asjaga oli see, et trolli originaalsust ei muudaks üldse, hetkel olen vaid kaks auku puurinud ja põhja alla summuti konksu keevitanud, sinu idee on hea,aga ma ei tee trollile jäädavat kahju. Pardaakude laadimisgeneka panin küll diisli otsa uue, ja põhjaall oleva genekal võtsin rihmad maha ja nüüd suur elektrimootor käitab ainult roolivõimu.
Vasta
#18

Superkondekad.
Second hand liigub aegajalt. 
Kunagi läksin higiseks jänkide NZ väljamüügi peale. 
Ostetud oleks veel ehk saanud, aga transa mure jäi.
Ebay.com oli
Vasta
#19

väike katsesõit siis täna


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#20

Kas põhjustasid pildil olevale vanamehele infarkti, et see südame alt kinni hoiab?  Ennekuulmatu ju, et troll sõidab omal jalal statoili ja kukub aga tankima Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne