T40 pöörded kõiguvad
#1

Tere t40-mnel tekkis probleem tühikäigul  pöörete kõikumisega, peal keerispea(pöördpea)pump . Vahetatud on KS pumba õli,kütuse voolik paagist filtriteni ,õhutatud pumba pealt kui ka pihustitelt. Voolikutes õhumulle näha pole. Vahetasin kütusevooli , kuna paagist ei tulnud enam kütust peale(oli umbes, lasin õhuga läbi ) . 
Vasta
#2

Võta pumba küljepealt 4 poldiga kaas maha ja kontrolli kas hoovastik liigub kergelt ning vedru terve.
Video pole nähtav.
Vasta
#3

(03-05-2022, 23:04 PM)lauren Kirjutas:  Võta pumba küljepealt 4 poldiga kaas maha ja kontrolli kas hoovastik liigub kergelt ning vedru terve.
Video pole nähtav.
tegelen video probleemiga
Vasta
#4

Hoovastiku kiilumine on võimalik. Aga see võiks käia ebaühtlasemalt. Igal juhul küljeluugist on näha, mida dosaatori hoob teeb.

Kas samasugune lainetamine jääb ka siis, kui panna ajutisest "paagist" PUHAS kütus otse etteandepumpa?
Vasta
#5

Lase pumba karterist õline küte välja . Seejärel karter täida puhta õliga normini . Peaks kontroll punn ka olema .
Vasta
#6

(04-05-2022, 23:12 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:  Lase pumba karterist õline küte välja . Seejärel karter täida puhta õliga normini . Peaks kontroll punn ka olema .
Tehtud juba kaks korda.
Vasta
#7

Selline lonkamine tekib ka siis kui pump kütusenäljas ehk kütet pole piisavalt.Ise katsetaksin nagu juba öeldud küte otse kaniistrist ja lisaks elektriline etteandepump.Viimane välistab ka etteande pumba praagi.Korvimees müüb sulle sobiva elektrilise pumba.Kuna ma ei viitsi ega taha enam küttesüsteemi kapriisidega jamada siis minu omal ongi elektriline pump paeal ja probleeme enam pole.
Vasta
#8

Imelik nagu loota, et vene tehnikal midagi lõplikult korda jääb.  Iga detail on seal mingi erineva tõrketõenäosusega. Ma ei tee elektrilist pumpa maha aga ka selle juhtmed võivad ära hõõrduda ja muud huvitavat juhtuda. Korras originaalne asi peaks samuti hästi töötama.
Vasta
#9

Töötab küll jah. Kuigi on kõnekäänd, et kingsepp käib paljajalu siis meil ei ole ka nende algsete lahendustega probleeme. Filtreid muidugi vahetame nõnda nagu vaja, mitte et kord elu jooksul. Viimasel paaril aastal on aga hakanud tekkima sellised traktoriomanikud, kes tegelikult ei saa enda masinat pärast uuesti käima. Kas ei panda kõiki seibe vahele, ei keerata neid kinni või ei suudeta pumpa peale panna (mahavõtmine võib ka tihti nii juhtuda, et tuuakse pöörispea puruks flantsiga ja juppideks võetuna). Ehk, et kasutajate teadvus ja tehniline mõtlemine on midagi muud, kui see oli nii 20+ aastat tagasi. Loomulikult müüakse poodides igasugu fekaali varuosade pähe ja see olukord hetkel ei lähe kuidagi paremaks, saadavuse osas. Kõik kasutajad kusjuures ei tahagi enam remonditud pumpa, vaid ütlevad kohe, et see on vaja peale ka panna, sest nemad ei saa seda tehtud. Siiski ei saa mina aru, et kuidas meie traktorid toimivad ja osadel ei toimi. Imettegevat risti ka nagu kaelas ei ole, ilmselt on asi milleski või kusagil muus.
Vasta
#10

Mul oli praktiliselt uue etteande pumbaga mitu korda kooles ja no ei viitsinud enam,elektriline peale ja töötab kui ma soovin.
Vasta
#11

Paraku see tendents on väga levinud, et teadmised asjade toimimise LOOGIKAST on jäädavalt kaduma minemas.                              
Elementaarsed füüsikaseadused oleks kasulik omandada, kuna nende rikkumine on endiselt karistatav...
Näiteks needsamad filtripotid on teinekord ilma probleemi olemusse süvenemata väga keerulised tihedaks saada.

Etteandepumpasid ka müüakse poes, kuid paljud seda ostes kontrollima vaevuvad et kui näpuga imiava kinni panna ja pumbata peaks olema tunda, et sõrm imetakse avasse ja vaakum peaks vähemalt hetke püsima?
Niisama peaks surveava peal olema tunda surumist kui pumbata.

Tavaliselt pole neil klapid tihedad, kuna need on plastikust valatud ja elavad oma pinged ajapikku välja muutudes kõveraks ning seega võisid nad tehasest tulles isegi pidada.
Väikse nokitsemisega aga saab teha uued metallklapid ja probleem laheneb pikaks ajaks.
   
Paljudel on halb komme klapivedrusid pikemaks venitada ja siis tuleb probleem, kui käsipumba ruumala on piisavalt suur et probleemideta kütust pumbata.
Paraku on ekstsentriku käitatava pumba maht oluliselt väiksem ja kui sinna satub õhumull mida kokku surutakse siis ta ei pumpagi enam kütust.

Siiski on terve vene traktori toitesüsteem projekteeritud väga suure imipoole hermeetilisuse põhimõttel töötama, kuna väga mõtlematult on pandud ülerõhuklapist tulev kütus minema tagasi imipoolde ning seega õhulekke korral on kohe probleem mootori tööga.
Kui see toru koos pihusti tagasivooludega paaki viia kaob kohe ära õhu väljalaskmise probleem, kuna õhk pumbatakse kütusega koos paaki tagasi.

Paljud ei tea muide ka seda, et etteandepumba kolvil on vedru, mille tugevus hoiab etteantava kütuserõhu püsiva ja pumbast tuleva stutsi sees olev klapp avaneb vaid käsipumbaga tehtava suurema rõhu peale kui kõik vedrud on selle tugevusega mis kunagi insener mõtles ja mida nad uuemal ajal enamasti ei ole.

Filtreid aga mina ei paneks ühtki venes toodetut, kuna filtri tegemisse on rohkem teadmisi sisse pandud kui papi voltimise kunst mida kohati Origamiks nimetatakse.
Papp on vaja ka immutada sobiva vaiguga, millest lahusti kiirelt aurub enne kivistumist ning jätab järele vajaliku suurusega avad.
Valede asjadega immutades pole sugugi kindel, et elemendi puhastusvõime on piisav ning seega on suur oht, et element muutub ebamääraseks olluseks, mis imetakse/surutakse kokku või kehvemal juhul ka rebeneb ja laseb kõik filtreeritud asjad korraga pumpa.

Kõigile vene elementidele on õnnestunud leida asendus vähemalt senini, külastades näidisega filtreid müüvaid kauplusi.
Vasta
#12

Kõige lihtsam lahendus filtri näol on golf 2 kütusefilter, käib vooliku vahele, olen toppinud seda nii mõnelegi tehnikale kui ei viitsi pikalt nuputada.
https://cdn.autodoc.de/thumb?id=2214006&...f=94077826
Vasta
#13

(05-05-2022, 21:48 PM)lauren Kirjutas:  Kõige lihtsam lahendus filtri näol on golf 2 kütusefilter, käib vooliku vahele, olen toppinud seda nii mõnelegi tehnikale kui ei viitsi pikalt nuputada.
https://cdn.autodoc.de/thumb?id=2214006&...f=94077826
Loomulikult on hea nussivaba,aga siin antakse julmalt lõuga kui selle paned...

Sõber hakkab oma 25 müüma,2 aastat seisnudd ja külas "targad" olid käskinud kuskilt moororist vist kondensi välja lasta...Võtsin oma 50A aku ja panin selle käima,paugupill.Mullu akut ostes poes müüja kukkus kiunuma,et nii väikest akut pole isegi sõiduautol ja mina tahan traktorit käivitada,vajadusel paaddile ja paadikärul elektrivints mis 250kg paadi kärule vintsib ja ka seda peab aku toitma.Ütlesin müüjale,et korras mootor käivitub esimese pöördega ja piisab sellest akust ja kui mootor pekkis siis võime ka 10 200A akut tühjaks kedrata ja ikka ei käivitu...siis oli müüja juba vagusi...
Vasta
#14

Üldiselt on sellesse 40 pumpa see pöörete kõikumine sisse kodeeritud.
Sain kunagi kolhoosis uue 40.
Kui kastist välja võtsime siis esimesest käivitusest alates mingis tühikäigupöörete vahemikus pöörded kõikusid.
Nõks üles või nõks alla ja mootor käis ühtlaselt.

Ühesõnaga, tee veits tööd selle masinaga ja vaata mis siis saab.
Asjadel on komme vahel ise korda minna.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#15

(06-05-2022, 07:49 AM)Daff Kirjutas:  Üldiselt on sellesse 40 pumpa see pöörete kõikumine sisse kodeeritud.
Sain kunagi kolhoosis uue 40.
Kui kastist välja võtsime siis esimesest käivitusest alates mingis tühikäigupöörete vahemikus pöörded kõikusid.
Nõks üles või nõks alla ja mootor käis ühtlaselt.

Ühesõnaga, tee veits tööd selle masinaga ja vaata mis siis saab.
Asjadel on komme vahel ise korda minna.
Pigem üldistaks selles suunas, et sinna pumpa on sisse konstrueeritud kehv reageerimine koormuse järskudele muutustele ja võimetus madalamatel pööretel tööd teha ning isegi tühikäigul töötada.
Põhiline probleem on see hoob, mis läheb regulaatoriruumist plunsriruumi, kuna pumbapeas on etteandepumba rõhk ja see tahaks selle hoova välja lükata.
Selle vältimiseks on tal krae, mis tekitab olulise hõõrdetakistuse nii väikse massiga regulaatori jaoks.

Alati kui on kahtlus kas pump töötab või on probleem õhus tasub 4 poldiga luuk maha keerata ja vaadata kas pöörete langemise ajal sõrmega juurde vajutades mootor reageerib musta suitsuga või ei.
Kui reageerib ei liigu hoovastik ja kui ei reageeri pole kütust mida pumbata.
Vasta
#16

(06-05-2022, 10:19 AM)2715 Kirjutas:  ...
Alati kui on kahtlus kas pump töötab või on probleem õhus tasub 4 poldiga luuk maha keerata ja vaadata kas pöörete langemise ajal sõrmega juurde vajutades mootor reageerib musta suitsuga või ei.
Kui reageerib ei liigu hoovastik ja kui ei reageeri pole kütust mida pumbata.

See teadmine on kulda väärt. Aitäh!

Tuleta veel meelde, kas "juurde" tähendab "klotsi" alla või üleslükkamist?
Vasta
#17

Eile sai siis selle pöörete kõikumis probleemiga tegeletud. Kontrollisin hoovastiku-  liikus vabalt, vahetasin etteande pumba juurest filtrisse minevad voolikud- ikka jamas, lõpuks viskasin mitte orig. peenfiltri vahelt ära ja hakkas normaalsemalt tööle.

1. T40mnel on originaalis peen ja jäme osakeste filter või ainult üks?

2.Kütusepaagi eemaldamiseks  tuleb kabiin maha võtta või on muud võimalused selle kätte saamiseks?
Vasta
#18

Jämefiltriks sobib see https://wihuriagri.shop/toode/murutrakto...usefilter/ ,peenfiltriks see https://www.agroparts.ee/et/a/kutusefilt...96-4612229 ja siis näed ka mis filtris toimub.Orginaalis filter vist surve all,aga viimase filtri ühendad nii,et etteandepump imeb läbi filtri ja surub kõrgsurvesse,see filter survet ei talu ja sülitab survega tihendi vahelt minema...imipoolel olles toimib ideaalselt ja mul niivisi ühendatult peal.
Vasta
#19

(08-05-2022, 07:17 AM)muska71 Kirjutas:  Jämefiltriks sobib see https://wihuriagri.shop/toode/murutrakto...usefilter/ ,peenfiltriks see https://www.agroparts.ee/et/a/kutusefilt...96-4612229 ja siis näed ka mis filtris toimub.Orginaalis filter vist surve all,aga viimase filtri ühendad nii,et etteandepump imeb läbi filtri ja surub kõrgsurvesse,see filter survet ei talu ja sülitab survega tihendi vahelt minema...imipoolel olles toimib ideaalselt ja mul niivisi ühendatult peal.
 Diisli voolikuvahele käiv jämefilter on tavaliselt olnud võrgu mitte paberiga. Aga ju siis soojade ilmadega toimib ka see bensuka oma.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#20

(08-05-2022, 11:01 AM)Tegelane5 Kirjutas:  
(08-05-2022, 07:17 AM)muska71 Kirjutas:  Jämefiltriks sobib see https://wihuriagri.shop/toode/murutrakto...usefilter/ ,peenfiltriks see https://www.agroparts.ee/et/a/kutusefilt...96-4612229 ja siis näed ka mis filtris toimub.Orginaalis filter vist surve all,aga viimase filtri ühendad nii,et etteandepump imeb läbi filtri ja surub kõrgsurvesse,see filter survet ei talu ja sülitab survega tihendi vahelt minema...imipoolel olles toimib ideaalselt ja mul niivisi ühendatult peal.
 Diisli voolikuvahele käiv jämefilter on tavaliselt olnud võrgu mitte paberiga. Aga ju siis soojade ilmadega toimib ka see bensuka oma.
Panin lihtsalt näitliku,et milline sobib ja diislile otse loomulikult diisli oma.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne