Riga 13
#1

Hea põhjus seda teemat natukene värskendada...
Sai selline võrr Melliste vanavara laadalt juba aastaid tagasi endale nostalgilistel põhjustel ostetud.
Kõik need  aastat liigutasin võrri ühest kohast teise, ikka oli kogu aeg jalus!
Lõpuks viskas üle, tõstsin auto peale ja viisin Türile... võtsin tööle minnes kaasa.
Nüüd on jälle kodus tagasi...restored by Toivo, mootor D8 Boga street.
Pilte saate ka soovi korral varsti näha.
Vasta
#2

Muidu võrr nagu võrr ikka ...
   
Mootorit sai siiski tublisti "järgi aidatud"!
Täpselt kõike ei tea, aga suurem kolb, 3 kitsast rõngast, jne.
Sellest ka nimi Boga street ehk tänava versioon.
See ka konkurentsitult kõige kulukam töö.
Saaks sinna muidugi veel 2...3x rohkem kulutada,
tulemuseks pidi olema ligemale 16 000 p/min !?
Vasta
#3

Kui kõrge pöördelised saed on 1 kolvirõngaga siis kuidas on võrril saadud sama tulemus 3 rõngaga?
Rõngad on ju lisa takistus.

Pole näinud ühtki saagi millel on 3 rõngast.

Iseõppinud spetsialist - energeetika valdkonnas.
Vasta
#4

omalajal ikka mõned panid jahh kolmanda lisaks. Öeldi, et keskmine ei saavat piisavalt õli ja jooksvat mootor kokku.... Rolleyes
Vasta
#5

Meil oli koolimaja taga üks mägi mis oli kui tester.
Kui kiiruskatseid tegime siis võtsime ühe rõnga ära.
Lippas sirge peal aga mäkke ei läinud.
Kahe rõngaga kaotasid kiirust aga läks meie mäest üles.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#6

Toivo Asmer ja kadunud Lembit Teesalu said Truda klubis endal tutikad 50-sed naiste-Jawad, mida siis oma tarkuse järgi lihviti.

Rajal aga libises Teeka ratas aga vaikselt eest. Kui Asmer põhjust uuris, selgus, et Teekas oli mootorit tehes ühe rõnga ära lõhkunud. Truda toonaselt bossilt Johannes Tomsonilt oleks selle peale tulnud kõva peapesu, seega pani Teekas mootori ühe rõngaga kokku.

Eelneva jutu allikaks on vestlus Toivo Asmeriga.

A.

[Pilt: 98075.v.jpg]

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#7

(09-05-2022, 17:10 PM)tõnn Kirjutas:  Kui kõrge pöördelised saed on 1 kolvirõngaga siis kuidas on võrril saadud sama tulemus 3 rõngaga?
Rõngad on ju lisa takistus.

Pole näinud ühtki saagi millel on 3 rõngast.

16 000 pööret ei tule 3 rõngaga mootorist!
Kas ma olen seda öelnud?
Kuigi ma tegelikult ei tea, mitu rõngast seal 16 000 p/min mootoris on.
Vasta
#8

(09-05-2022, 17:26 PM)Daff Kirjutas:  Meil oli koolimaja taga üks mägi mis oli kui tester.
Kui kiiruskatseid tegime siis võtsime ühe rõnga ära.
Lippas sirge peal aga mäkke ei läinud.
Kahe rõngaga kaotasid kiirust aga läks meie mäest üles.

Mis võiks juhtuda kui kaks 2mm rõngast asendada kolme 1mm rõngaga?
Vasta
#9

(09-05-2022, 17:47 PM)Aspelund Kirjutas:  Toivo Asmer ja kadunud Lembit Teesalu said Truda klubis endal tutikad 50-sed naiste-Jawad, mida siis oma tarkuse järgi lihviti.

Rajal aga libises Teeka ratas aga vaikselt eest. Kui Asmer põhjust uuris, selgus, et Teekas oli mootorit tehes ühe rõnga ära lõhkunud. Truda toonaselt bossilt Johannes Tomsonilt oleks selle peale tulnud kõva peapesu, seega pani Teekas mootori ühe rõngaga kokku.

Eelneva jutu allikaks on vestlus Toivo Asmeriga.

A.

[Pilt: 98075.v.jpg]

Loe kasutaja Daff postitust!
Mootor sai tehtud tavakasutuseks, mitte "Teekaga" võidu ajamiseks!
Vasta
#10

(09-05-2022, 17:10 PM)tõnn Kirjutas:  Kui kõrge pöördelised saed on 1 kolvirõngaga siis kuidas on võrril saadud sama tulemus 3 rõngaga?
Rõngad on ju lisa takistus.

Pole näinud ühtki saagi millel on 3 rõngast.
Saagidel on ka kõvematel pillidel 16000 pööret,aga on üks 1,5mm rõngas enamasti ,stihlil 2x1,2mm.liiga suur rõnga pindala vast silindri seina põhjustab suuremat hõõrdumist ,kuumaks läheb see elu seal kiiremini.Vb.olla on 3x0,7mm hea,pole katsetanud.

Kasutatud ja uued jupid enamus uutele ja vanadele  ka väga vanadele husqvarna,stihli,jonsered ja partner saagidele.5297816
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne