T-40 kohta küsimus.
#1

Tekkis paar küsimust targematele,plaan silindripead korrigeerida,kas keegi on vahetanud neid klapi pesasi,kuidas neid vahetada saab?
Teine küsimus tekkis põlluharimisel,nimelt kas 25 ja 40 on telje vahe erinev,samas on 40 taga ratastel flantsid mis teevad telje vahe laiemaks ja osadel ei ole,et kas 40 saab minna vaovahele kui 25 ga on vaod sisse aetud?
Vasta
#2

(08-06-2022, 22:46 PM)Paksumaksu Kirjutas:  Tekkis paar küsimust targematele,plaan silindripead korrigeerida,kas keegi on vahetanud neid klapi pesasi,kuidas neid vahetada saab?
Teine küsimus tekkis põlluharimisel,nimelt kas 25 ja 40 on telje vahe erinev,samas on 40 taga ratastel flantsid mis teevad telje vahe laiemaks ja osadel ei ole,et kas 40 saab minna vaovahele kui 25 ga on vaod sisse aetud?
Klapipesade vahetus miski kosmiline teadus ei ole ja vanade kättesaamiseks kõige lihtsam on keevitada pessa seib ja see tagant puksi avast välja lüüa sobiva torniga.
Uute sissepanekuks veenduda, et ist jääb sobiv ja siis polegi muud kui kaas kuuma, näiteks praeahjud annavad pisut üle 200c välja ja klapipesad sügavkülma.
Siis polegi muud kui võtta külm pesa, asetada sobiva torni otsa ja paari sekundiga mõne korrektse löögiga paika koputada.
Soovitav on kohe nii kiirelt kui võimalik kumera peaga vasaraga pinnida klapipesa ümbrust et metall tiheneks ja serv jääks pesa hoidma.
Pärast freesiga pesad üle lõigata, pastaga lihv ja tehtud.

Mis laiusega on 25 vaod ajanud?

Laiust saab 50mm kaupa muuta ja ennustamises vaevalt nii tugevaid on kes selle kohe ära arvavad.
Vasta
#3

Teljevahe oli vanasti mõiste, mis iseloomustas esitelje kaugust tagateljest.
Rataste vahe, ehk rööbe on traktoritel reeglina seatav.
Vasta
#4

Reeglina on sätitud rattad nii, et rööbe ratta tsentrist tsentrisse on kartuli kasvatamisel 140cm, kuna vao laius on 70cm. Seda saab reguleerida nagu on eelnevalt välja toodud.
Vasta
#5

Kunagi sai üritatud klapipesa kätte saada,aga ürituseks jäigi...
Vasta
#6

(09-06-2022, 07:58 AM)huvi5 Kirjutas:  Reeglina on sätitud rattad nii, et rööbe ratta tsentrist tsentrisse on kartuli kasvatamisel 140cm, kuna vao laius on 70cm. Seda saab reguleerida nagu on eelnevalt välja toodud.

Või midagi muudSmile

Et teada mahtumist, on vaja mõõdulinti - mõõdad ära rehvide kesktelgede vahekauguse ja sealt selgub tõde. Muuta saab originaalvelgedel kilpide pööramise ja vaheseibidega. Valikuvariante on vähe. Samas liigub praegu juba üsna lahkesti erinevaid lääne võrusid, mille saab vajalikust kohast kinni lasta kilbi külge. Seaduse kirjatähe järgi illegaalne, aga hästi tehtuna probleemivaba, kuniks ise tähelepanu ei otsi.

Tasub arvestada, et 70 cm vaovahe peaks kasutama kitsast rehvi, sest isegi 13.9 teeb kasvale pesale haiget.
Vasta
#7

(09-06-2022, 08:35 AM)v6sa Kirjutas:  
(09-06-2022, 07:58 AM)huvi5 Kirjutas:  Reeglina on sätitud rattad nii, et rööbe ratta tsentrist tsentrisse on kartuli kasvatamisel 140cm, kuna vao laius on 70cm. Seda saab reguleerida nagu on eelnevalt välja toodud.

Või midagi muudSmile

Et teada mahtumist, on vaja mõõdulinti - mõõdad ära rehvide kesktelgede vahekauguse ja sealt selgub tõde. Muuta saab originaalvelgedel kilpide pööramise ja vaheseibidega. Valikuvariante on vähe. Samas liigub praegu juba üsna lahkesti erinevaid lääne võrusid, mille saab vajalikust kohast kinni lasta kilbi külge. Seaduse kirjatähe järgi illegaalne, aga hästi tehtuna probleemivaba, kuniks ise tähelepanu ei otsi.

Tasub arvestada, et 70 cm vaovahe peaks kasutama kitsast rehvi, sest isegi 13.9 teeb kasvale pesale haiget.
Põkade 14 20 ja ka 25 puhul on kasutusel ka 63-65 cm vaovahe!
Vasta
#8

(09-06-2022, 12:46 PM)Meistrimees Kirjutas:  
(09-06-2022, 08:35 AM)v6sa Kirjutas:  
(09-06-2022, 07:58 AM)huvi5 Kirjutas:  Reeglina on sätitud rattad nii, et rööbe ratta tsentrist tsentrisse on kartuli kasvatamisel 140cm, kuna vao laius on 70cm. Seda saab reguleerida nagu on eelnevalt välja toodud.

Või midagi muudSmile
...
Põkade 14 20 ja ka 25 puhul on kasutusel ka 63-65 cm vaovahe!

Ja mida ma siis kirjutasin?

Mul on T-16M ja vaovahe 72,5 cm  Mis nüüd saab?

Kitsa vaoga kipub suur saak rohelisi mugulaid andma - kartul ei mahu vakku ära. Väikese saagiga pole vahet.
Vasta
#9

(08-06-2022, 22:46 PM)Paksumaksu Kirjutas:  Teine küsimus tekkis põlluharimisel,nimelt kas 25 ja 40 on telje vahe erinev,samas on 40 taga ratastel flantsid mis teevad telje vahe laiemaks ja osadel ei ole,et kas 40 saab minna vaovahele kui 25 ga on vaod sisse aetud?
Kõik reguleeringud on kirjeldatud jutu ja piltide abil.
T-25 https://xn----itbachmidudk6msa.xn--p1ai/izmenenie-kolei-traktora-t-25-obshhie-svedeniya.html 
Ja T-40 https://xn----itbachmidudk6msa.xn--p1ai/izmenenie-dorozhnogo-prosveta-i-kolei-traktorov-t-40-i-t40a.html

Aru ma ei saa, mis ja miks muutis need viidad poolaktiivseks. Kui muidu ei saa, siis otsinguga ( Колея колес трактора Т-25 иТ-40 ) tulevad välja.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#10

https://xn----itbachmidudk6msa.xn--p1ai/...eniya.html
https://xn----itbachmidudk6msa.xn--p1ai/...-t40a.html
sa pead litsuma lingilisamise nuppu ka, mitte ainult pastema Cool
Vasta
#11

Roolivõimu suhtes keegi nõu oskab anda,rool keerab paremale,paremalt rattad otseks kergelt,aga vasakule raskelt,sõiduajal on keeratav paremale kui vasakule ,aga just kohapeal vasakule raskelt.
Vahetatud sai see klapp mis hüdropumba peal on kuna vanal oli väike mõra sees,aga ikka sama,sai ka vedav sild alla kruvitud koos uute rooliotstega.

Teine mure on suunatuledega,proovin suunad tööle saada,kõik oleks ok aga kuna mul oli puudu indikaator lamp siis küsimus puudutab seda lampi,sinna tuleb lülitist kaks juhet,üks parem teine vasak suund,aga lambil on kaks otsa + ja -,ma ei saa ju mõlemaid juhtmeid + ühendada siis tekib ju ohutule funktsioon,kas seal käib siis mingi teistsugune lamp?
Vasta
#12

(06-07-2022, 11:21 AM)Paksumaksu Kirjutas:  Teine mure on suunatuledega,proovin suunad tööle saada,kõik oleks ok aga kuna mul oli puudu indikaator lamp siis küsimus puudutab seda lampi,sinna tuleb lülitist kaks juhet,üks parem teine vasak suund,aga lambil on kaks otsa + ja -,ma ei saa ju mõlemaid juhtmeid + ühendada siis tekib ju ohutule funktsioon,kas seal käib siis mingi teistsugune lamp?
 Ei teki "ohutulede efekti" kui just ei pane selleks indikaatoriks sama võimast kui 2X21W pirni. Ehk siis kui indikaatoriks ei ole just 40W pirn töötab asi ilusti, kuna ca 2W (misiganes tuluke seal armatuuris on) pirn vs 40W pirne jadasse pannes on 2W pirnil palju suurem pingelang kui 40W jagu pirnidel.
 Pmtslt saab see indikaator tuluke massi läbi parasjagu mittetöötavate suunatulede.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#13

Tsitaat: oli puudu indikaator lamp siis küsimus puudutab seda lampi,sinna tuleb lülitist kaks juhet,üks parem teine vasak suund,aga lambil on kaks otsa + ja -
Panen kolm lahendust. Ilma kontrolllambita ja kahe kontaktiga relee. Kahe kontaktiga relee ja kontrolllamp. Kolme kontaktiga relee, millel eraldi kontrolllambi kontakt.


Manustatud failid Pilt (pildid)
           

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#14

Võta kaks dioodi. mõlema juhtme otsa üks ja dioodid ühenda 2tk  margulambi +alla.
Vasta
#15

Suunad korras,ei olnudki midagi erilist.
Ega ei oska öelda mis põhjustab õli väljalaske kollektorisse sattumise.
Oli mingiaeg probleem 3 silindriga,sai vahetatud klapi juhtpuksid, klapipesad,klapid vedrud,jäi nagu pidama,aga nüüd peale heinategu hakkas 1 silindri väljalaske kollektori vahelt välja ajama,teised kuivad.
Muidugi sai enne seda kompressor vahelt välja võetud ja teine kasutatud pump peale pandud kuna ei saanud enda pumbale seda pimenuuti maha ja sobis ainult see ilma pimenuudita pump.
Traktor nagu töötab aga ei tea mis olukorras pump oli kuna ei ole seda ise enne kasutanud,aga võibolla on ikka probleem klapi juhtpuksides,kuigi sellel olid väga minimaalse loksuga.
Vasta
#16

Kui sa vahetasid klapisääretihendid vene omade vastu siis esimene asi on need ära kontrollida et klapp ise alla ei kukuks ja tihendid ikka terved oleks.
Puksi lõtk ei mängi eriti rolli sest tihend on kaugelt elastsem kui maksimaalne võimalik lõtk klapil millega on veel võimalik mootor tööle saada.
Õnneks 40 lihtne teha kui kolb üles ja klapid kinni on siis vedrud tulevad lihtsalt ära.
Vasta
#17

(08-07-2022, 08:08 AM)2715 Kirjutas:  Kui sa vahetasid klapisääretihendid vene omade vastu siis esimene asi on need ära kontrollida et klapp ise alla ei kukuks ja tihendid ikka terved oleks.
Puksi lõtk ei mängi eriti rolli sest tihend on kaugelt elastsem kui maksimaalne võimalik lõtk klapil millega on veel võimalik mootor tööle saada.
Õnneks 40 lihtne teha kui kolb üles ja klapid kinni on siis vedrud tulevad lihtsalt ära.
T40 ei olegi klapisääretihendeid, see samune puks peab tihendama...
äkki pihusti pissib?
Vasta
#18

(08-07-2022, 09:55 AM)kylminaator Kirjutas:  
(08-07-2022, 08:08 AM)2715 Kirjutas:  Kui sa vahetasid klapisääretihendid vene omade vastu siis esimene asi on need ära kontrollida et klapp ise alla ei kukuks ja tihendid ikka terved oleks.
Puksi lõtk ei mängi eriti rolli sest tihend on kaugelt elastsem kui maksimaalne võimalik lõtk klapil millega on veel võimalik mootor tööle saada.
Õnneks 40 lihtne teha kui kolb üles ja klapid kinni on siis vedrud tulevad lihtsalt ära.
T40 ei olegi klapisääretihendeid, see samune puks peab tihendama...
äkki pihusti pissib?
Orginaalis pole jah,aga väidetavalt pidavat saama panna,kusagilt kõrva jäänud.
Vasta
#19

Tihendeid ei ole jah,olen isegi mõelnud,et võiks aretada,aga õiges mõõdus tihendit sinna leida on ka keeruline.

Ise arvasin ka,et pihusti kuseb,kuigi need pihustid tulid remondist ja peaks olema töötanud max 15tundi,kuna esimene pea on maas,sai klapi juhtpuksid ära vahetatud ja klapid üle käidud siis panen vist ühe vana pihusti tagasi peale.
Vasta
#20

(08-07-2022, 09:55 AM)kylminaator Kirjutas:  
(08-07-2022, 08:08 AM)2715 Kirjutas:  Kui sa vahetasid klapisääretihendid vene omade vastu siis esimene asi on need ära kontrollida et klapp ise alla ei kukuks ja tihendid ikka terved oleks.
Puksi lõtk ei mängi eriti rolli sest tihend on kaugelt elastsem kui maksimaalne võimalik lõtk klapil millega on veel võimalik mootor tööle saada.
Õnneks 40 lihtne teha kui kolb üles ja klapid kinni on siis vedrud tulevad lihtsalt ära.
T40 ei olegi klapisääretihendeid, see samune puks peab tihendama...
äkki pihusti pissib?
Ma päris ei julge üldistada et kõigil on aga kunagi majapidamises olnud isendil küll olid ja isegi tagavaramootoril.
Sai isegi vahetatud ja Uazi tihendid sobisid.
Poola kaasi on ka tegemises olnud ja neil on samuti olnud tihendid.
Äkki mingist aastast hakati panema?
Traktor oli ostetud viimaste rublade eest uuena ja esimene käivitus oli kadunud sugulasel kui ajasime kastist maha ja panime tuled külge.

Pihusti kuseks siis oleks sinine suits ka järgi.
Võib olla ka selline asi, et kolvirõngad keeravad end mingi hetk lukkudega kohakuti ja pärast tagasi.
Kunagi oli Jumz selline silmapiiril mis kord ajas summutist õli aga siis jälle ei ajanud mitu kuud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne