T-40 kohta küsimus.
#21

Sai üks pihusti asendatud vana pihustiga ja siis uuesti tagasi vahetatud,vahe oli sees,vana pihusti tossas vähem,huvitav on see,et need pihustid on töödanud max 15 tundi,kas kehvasti remonditud või saanud mingit kehva kütust.
Plaan pump koos pihustitega võlja vahetada,uued pihustid küll olemas aga ei julge veel peale panna,äkki viga selles pumbas,kas tasuks vana pump korda teha või äkki ridapump muretseda,ei tea mis need hiinapumbad endast kujutavad?
Vasta
#22

Jagage pumba remondi kontakte,plaan vana pump korda teha ja asendada praegune pump,kuna õlikorgi august tuli diisliga segamini õli siis ei hakanud seda pumpa peale panema,laseks spetsialistil üle vaadata.
Vasta
#23

Pumbamehi on üle eesti,aga kuna asukoht saladus ja broofil täitmata siis...
Vasta
#24

Ise olen Harjumaal,aga eks postiga saab ka saata,olen pihustid ja ühe pumba ida-Virumaalt lasknud remontida,aga prooviks kuskil mujal ka,äkki on erinevus märgatav.

On olnud juttu ka mtz ridapumba sobivusest t40 le,kas D 243 pumpa annaks t40 peale panna,või on selle ümberseadistamine sama kallis kui osta juba t40 ridapump.
Vasta
#25

Keegi võiks mingi lääne üldlevinud pumba kokkusobitamise ette võtta. Muidu need pöörispea pumpadel pidigi küte õliga segi minema. Kui välja ei jookse siis vaja tihtimini õli vahetada. Muidu ega remontki pumpa ideaalsesse seadesse ei pane, kui juba pumba detailid tehasest praak on.
Vasta
#26

Märjamaal akk ja töö garantiiga.Viljandis saik ja postiga jamada ei viitsi enam vana mees juba...
Vasta
#27

See kütab siis veel küll ja küll, sest seal oli diisliga segatud õli. Kui vahel meeles on, siis lased segu välja ja õli asemele, kestab veel 10 aastat.Kui hakkab õlilisandiga diislit sisaldama, siis võid kontakte otsida, aga sinna on palju aega.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#28

(11-07-2022, 13:43 PM)Laurimetall Kirjutas:  Keegi võiks mingi lääne üldlevinud pumba kokkusobitamise ette võtta. Muidu need pöörispea pumpadel pidigi küte õliga segi minema. Kui välja ei jookse siis vaja tihtimini õli vahetada. Muidu ega remontki pumpa ideaalsesse seadesse ei pane, kui juba pumba detailid tehasest praak on.
Miski izusu pump istub suht hästi peale,isegi pimenuut istub võllile,kuna mul pump hetkel korras ja 25 kah siis pole viitsinud aretada,2 pihustit tuleks tagasivoolu ka viia lisaks.Muidu ühendustükk olemas 25 külge.
Vasta
#29

Pumpade saadavusega on kehva juba.
Ma olen otsa lahti teinud ja seda laialt reklaaminud ning nüüd helistad kasvõi Pakiautosse ja küsid pumpa VE4 / 12R ja küsitakse et Belarusile tahad panna?
Kui veel mõnes kõrvalisemas lammutuses on siis saab.

Pumbast rohkem muretseks pihustiotste pärast sest nagu ülal kirjutati, siis saab korra põllul käia ja on hullem kui enne.
Vahetasin täna just 40 pihustiotsasid mis olid eelmine kuu vahetatud poeuute vastu ja seekord sai omanik vanakraamilaadalt 8 otsa tehtud 88 aastal.
Konserveerimismääre oli muidugi aegunud ja nõelte kättesaamiseks pidi treipingis padruniga sikutama aga pihustavad hästi ja on klaaskõvad.
Kõvadus on väga oluline näitaja kui originaalfiltrit kasutada, kuna minu hinnangul see ei püüa piisavalt väikseid osakesi kinni mis asju kulutavad.
Vasta
#30

Eks sai tõdetud,et kogu kurjajuur on kütusepaak,sai kunagi läpipestud aga rooste puru ikka tekib,fltrid saab vahetatud aga muud seletust ei ole vast,miks pihustid nii kiiresti nässu lähevad,kuna uued pihustid olemas ja sai ka ridapump muretsetud siis tahaks,et need ikka kestavad siis plaanin kütusepaagi välja vahetada,kuna uut t40 paaki pole saada siis on mõned alternatiivid,aga kui kellelgi on paagi vahetus olnud siis võiks oma mõtteid jagada.
Vasta
#31

(16-07-2022, 22:34 PM)Paksumaksu Kirjutas:  Eks sai tõdetud,et kogu kurjajuur on kütusepaak,sai kunagi läpipestud aga rooste puru ikka tekib,fltrid saab vahetatud aga muud seletust ei ole vast,miks pihustid nii kiiresti nässu lähevad,kuna uued pihustid olemas ja sai ka ridapump muretsetud siis tahaks,et need ikka kestavad siis plaanin kütusepaagi välja vahetada,kuna uut t40 paaki pole saada siis on mõned alternatiivid,aga kui kellelgi on paagi vahetus olnud siis võiks oma mõtteid jagada.

Isiklik arvamus, mida kuulama ei pea, et paagi vahetus mõjutab pihustiotste kestmist samapalju kui tagumiste õhukummide vahetus.
Toitesüsteemi on selleks mõeldud peenfilter et kinni püüda osakesed mis on üle paari mikroni suured ja kui miskit silmaga nähtavat roostepuru kuskile koguneb, siis see ei mõjuta kuidagi asjade kulumist.
Omaette teema, kui filter valesti pandud, valest materjalist, katki või mõni vajalik osa filtrist ära jäetud.
Küllalt on nähtud neid imesid ja issanda loomaaed on kirju.
Üks vana oli jätnud näiteks kummist jublakad panemata, kuna ta ei saanud neid panna sest need läksid paiste ja ummistasid süsteemi ja et mis ma neid panen sinna...
Muidu õige pihustiots on nii kõva, et viil teda ei kriimusta kui kuskilt mitteolulise pinna pealt katsuda.
Nõuded materjalile pole ka ilmaaegu kõrged, kuna väikestest avadest surutakse läbi vedelikku 180 bar rõhul ja näiteks 200 bar algab vesilõikus...
Vasta
#32

(16-07-2022, 23:05 PM)2715 Kirjutas:  Isiklik arvamus, mida kuulama ei pea, et paagi vahetus mõjutab pihustiotste kestmist samapalju kui tagumiste õhukummide vahetus.
Toitesüsteemi on selleks mõeldud peenfilter et kinni püüda osakesed mis on üle paari mikroni suured ja kui miskit silmaga nähtavat roostepuru kuskile koguneb, siis see ei mõjuta kuidagi asjade kulumist.
Omaette teema, kui filter valesti pandud, valest materjalist, katki või mõni vajalik osa filtrist ära jäetud.
...

Kuldsed sõnad, kuldsed sõnad.

Originaalfiltrite asemel on saada väga palju paremaid asju, millele tasub üle minna ja nii pääseb igasugusest keberniidist.

Mida tuleb veel kanistrist tangitavate hobitraktorite juures silmas pidada: kasutage, kurat, kindlaid puhtaid kanistereid kütuse jaoks. Kui vee ja liiva võtab filter kinni, siis aluse või happe (pesuvahendid) või (m)etanooli (klaaspesu) laseb läbi.

Ning üldse pole paha mõte 2% 2T seguga töötada neil, kellel paagitäis terve aasta vastu lööb. Kes igal nädalal uue paagitäie tangib, sel pole vaja.
Vasta
#33

oot, mis asja peab sisse valama, lisaks diislile? Rolleyes
Vasta
#34

Pöörispumba üleajamise saab esialgu korda etteandepumba ja kahe tihendi vahetusega pumbas. Youtubes olemas venelaste hea videoõpetus. Ise tegin kodus ära. Kui see ei aita, siis kontrollavale nippel, sealt voolik kankusse ja südamerahuks natuke 2t õli paaki. Kaotada pole midagi, käib nii veel aastaid. Pumbas õli vahetus on ettenähtus iga 8 töötunni tagant :-) . 10 töötunni järgi koguneb kankusse ca 2 liitri jagu kütust. Käivitumine ideaalne, suits must pole.

https://www.youtube.com/watch?v=KVvIkkfZnzg
Vasta
#35

(17-07-2022, 18:43 PM)PSV Kirjutas:  Pöörispumba üleajamise saab esialgu korda etteandepumba ja kahe tihendi vahetusega pumbas. Youtubes olemas venelaste hea videoõpetus. Ise tegin kodus ära. Kui see ei aita, siis kontrollavale nippel, sealt voolik kankusse ja südamerahuks natuke 2t õli paaki. Kaotada pole midagi, käib nii veel aastaid. Pumbas õli vahetus on ettenähtus iga 8 töötunni tagant :-) . 10 töötunni järgi koguneb kankusse ca 2 liitri jagu kütust. Käivitumine ideaalne, suits must pole.

https://www.youtube.com/watch?v=KVvIkkfZnzg
Niisama töristada saad kui voolik seal,aga koormusega tööd teha ei saa...proovitud...Toimiv lahendus on pumba tihendid lasta vahetada.
Vasta
#36

Kui pöörispea lekib siis on ainult  tihendite vahetamine pool võitu.
Lekkima hakkab ta selle pärast, et pöörispeas ei sattu augud enam 100 prossa kohaluti ja kusagile peab ju selle kütte panema mis on ette nähtud torusse löömiseks.
Vanal vene pumbal põhjuseks lõtkud.. Uuematel aga kehv kvaliteet ning kaasadündinud lõtkud.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#37

(17-07-2022, 11:28 AM)pannkook Kirjutas:  oot, mis asja peab sisse valama, lisaks diislile? Rolleyes
Kunagi soovitati E-280 kütusepaaki lisada 2% mootoriõli, kuna SDV diislikütus pidi olema paremate määrimisomadustega kui N. Liidu oma.
Vasta
#38

(17-07-2022, 19:50 PM)Daff Kirjutas:  Kui pöörispea lekib siis on ainult  tihendite vahetamine pool võitu.
Lekkima hakkab ta selle pärast, et pöörispeas ei sattu augud enam 100 prossa kohaluti ja kusagile peab ju selle kütte panema mis on ette nähtud torusse löömiseks.
Loogika nagu ütleb,et kui küte plunserisse ei jõua siis ülejääk peaks ju peasse tagasi minema ja ülerõhu klapp laseb tagasivoolu....Ülerõhu klapp avaneb palju väiksemal survel kui tihendid pilbasteks lendavad.
Vasta
#39

(17-07-2022, 11:28 AM)pannkook Kirjutas:  oot, mis asja peab sisse valama, lisaks diislile? Rolleyes
2 takti seguõli lisamine ei tee paha.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne