Vanad jalgrattad.
#61

Aga siis peaks ju tehase embleemil samuti olema MMVZ või ma eksin? Konkreetsel embleemil ainult MVZ.

Kevin.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#62

Tere, Kevin! Vaata tähelepanelikult ratta embleemi ja Sa leiad sealt veel ühe "M" ( suurelt) !

Terv. Veteran.
Vasta
#63

(07-07-2009, 10:53 AM)Veteran Kirjutas:  Tere, Kevin! Vaata tähelepanelikult ratta embleemi ja Sa leiad sealt veel ühe "M" ( suurelt) !

Terv. Veteran.

Nii ongi. Ja enne MMVZ-d oli minski tehase nimelühend ka ainult ühe M-ga, ehk MVZ.
Vasta
#64

Mis rattale see märk kuuluda võis?

[Pilt: 0538060959bed9.jpg]

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#65

(16-04-2009, 01:51 AM)valdo Kirjutas:  
(15-04-2009, 11:53 AM)Kevin68 Kirjutas:  694386, ma olen päris kindel, et täpselt see number seal kirjas on.

Kindlalt ei ole ilma üheta! Aga see üks on üsna ära roostetanud ja seetõttu ei näi olevat number.

Tõestuseks toon fotod oma erakogus olevast sama marki rattast raaminumberiga 1770958.

Muud vahet minu rattal Kevini poolt leitud rattaga pole, et kui minu oma on tema omast veidi hilisem. Kui kevini oma on valmistet veel 1938. aastal, siis minu oma juba 1939. aasta alguskuudel ja raaminumber suurem.

Panin täna foorumisse mõned pildid veel ühest sama marki rattast, mis minu omanduses olevaist on kõige paremini säilinud, kuigi kahjuks vahetatud ratastega - http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=29097

Kuna teise minu erakogus oleva Dürkopiga on raaminumbrivahe ainult ca 1500 (teise ratta raaminumber on 1772596, vrd 1770958), siis julgen lugeda neid sama või äärmisel juhul naaberpartii rattaiks. Ja oletada, et nad tulid Eestisse kas korraga või vähemalt lühikese ajavahemiku järel.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#66

(22-05-2009, 20:56 PM)valdo Kirjutas:  
(22-05-2009, 19:36 PM)Kevin68 Kirjutas:  Umbes poolteist või kaks kuud tagasi nägin kaasfoorumlase Tiidu laudas üht jalgratast, tekkis võimalus selle jalgratta omamine enda käsutusse võtta kuid ennem tahaks teada, millega tegu on. Ratast on lähiminevikus pintsliga üle võõbatud ning pakiraam arvatavasti ei kuulu konkreetsele rattale. Kas on võimalik, et ratas võib olla Riga tehase oma? Loodan, et kaasfoorumlane Tiit ei pahanda, et tema ratast siin näitan.

Kahjuks paremat pilti hetkel ei ole. ( pean silmas esiplaanil olevat ratast. )

[Pilt: 046818643970ca.jpg]

Ole hea, tee, palun, paremad pildid! Ma ei näe rattast ju peaaegu midagi peale selle, et tegu on nn 1930ndate saksa tüüpi kõverusega naisteraamiga...

Riia ei ole see kindlasti.

Sai ratta raami lähemalt uuritud, raaminumber tuli sadula toru juurest välja milleks oli 6548, tehase embleemi aukude vahe on 5 cm.. äkki keegi oskab nüüd rohkemat õelda, millega tegu?

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#67

(17-08-2009, 17:27 PM)Kevin68 Kirjutas:  Sai ratta raami lähemalt uuritud, raaminumber tuli sadula toru juurest välja milleks oli 6548, tehase embleemi aukude vahe on 5 cm.. äkki keegi oskab nüüd rohkemat õelda, millega tegu?

90% kas Saar või ETK. Näita numbriraudade ðrifti, selle järgi ütleb kohe ära.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#68

Järelikult tegu Saare rattaga, ETK raamiga võrdlesime ja embleemi augud ei istunud..

Suured tänud!

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#69

(17-08-2009, 17:46 PM)Kevin68 Kirjutas:  Järelikult tegu Saare rattaga, ETK raamiga võrdlesime ja embleemi augud ei istunud..

Ära järelda nii ruttu ja uisapäisa!

ETK-l oli mitmeid marke ja silte (Olympia, Original, Eteka jt), nagu Saarelgi. Näita mulle parem raaminumbri raudade ðrifti.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#70

(17-08-2009, 22:09 PM)valdo Kirjutas:  Ära järelda nii ruttu ja uisapäisa!

ETK-l oli mitmeid marke ja silte (Olympia, Original, Eteka jt), nagu Saarelgi. Näita mulle parem raaminumbri raudade ðrifti.

Valdol on muidugi õigus, aga nii Olympia, Originali kui ka ETK sildiaukude vahe peaks olema suurem, kui 5 cm. LUX-il augud horisontaalsuunas.
Ka on ETK raamid vist üsna ühte nägu ja võrreldes teise ETK raamiga kergelt tuntavad (tehti lühikest aega ja ühte tüüpi ?). Selle pildi järgi küll ei oska tuvastada.

5 cm aukudevahe sobiks ehk Saare S-tähega messingmärgile.
Lisals veel 10% muid võimalusi, mis me siin oleme näinud 4- kohalisi nr - Tempo, Rana jms.
Nii et näidake Valdole numbreidSmile , numbreid Valdo tunneb!
Vasta
#71

Pole mul hetkel kaamerat, aga ehk Valdo näeb pildi asemel homme ratast ennast! Smile

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#72

Tere.

Olen siin uus (postitusi pole varem teinud) aga nüüd siis nii, et leidsin eile talu kõrvalt põõsast vanatädi jalgratta, pildil paistab üsna sarnane siin teemas 1.postituses esimestel piltidel olevaga:

[Pilt: large_29868575_z724.jpg]

[Pilt: large_29868577_OClS.jpg]

[Pilt: large_29868579_wuyG.jpg]

[Pilt: large_29868581_JSsN.jpg]

Plaan oleks (sõidu)korda teha. Küsimus on, mida targemad soovitavad, mida ja kuidas teha. Rehvid saan kauplusest. Käigu osa saan lahti ja puhastada/korrastada. Metalli osa saab puhtaks ja värvida. Sadulsepp olemas. Kodaraid on ka puudu, neid peab otsima. Samuti kella pealmine osa ning käepidemed on puudu, peab millegagi asendama.
Mis tal raaminumbrist aastaks loeb, 1924?

www.kingibaar.ee | firmatekstiil ning äri- ja reklaamkingitused aastast 1994 üle EESTI!

Vasta
#73

Ei ole 24. Jämedalt öeldes kolmekümnendate teine pool on palju parem pakkumine. Täpsema aasta ütleb, siis kui täpne mark on teada või kui tagumine ratas on originaal siis kulliga logo kõrval on kahekohaline number. On ideid küll millega võiks tegu olla aga nagu siin teemas juba eespool manitsetud on, siis ei tasu ennatlikke järeldusi teha ja on vaja sildiaugud ära mõõta.
Sadulsepal pole siin midagi teha, sadul on vist mingi vene närakas peale pandud. Igasuguseid juppe saab saksamaalt kena kopika eest tellida
Vasta
#74

(25-05-2020, 13:55 PM)s2si Kirjutas:  Ei ole 24. Jämedalt öeldes kolmekümnendate teine pool on palju parem pakkumine. Täpsema aasta ütleb, siis kui täpne mark on teada või kui tagumine ratas on originaal siis kulliga logo kõrval on kahekohaline number. On ideid küll millega võiks tegu olla aga nagu siin teemas juba eespool manitsetud on, siis ei tasu ennatlikke järeldusi teha ja on vaja sildiaugud ära mõõta.
Sadulsepal pole siin midagi teha, sadul on vist mingi vene närakas peale pandud. Igasuguseid juppe saab saksamaalt kena kopika eest tellida

1938-39 Diamant.
Vasta
#75

Paistab jah pigem nagu see
https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid238985

www.kingibaar.ee | firmatekstiil ning äri- ja reklaamkingitused aastast 1994 üle EESTI!

Vasta
#76

Jalgratas läks nüüd putitamisele, eesmärk on kõik liikuvad osad tööle saada.
Kust võiks vaadata uut sadulakatet?

www.kingibaar.ee | firmatekstiil ning äri- ja reklaamkingitused aastast 1994 üle EESTI!

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne