Postitused: 210
Teemad: 16
Liitus: Jun 2015
Maine:
1
(05-04-2024, 11:33 AM)Jesper Kirjutas: See tihend peabki selline olema ...
Ahaa. Näed, jälle sain targemaks.
Vaheplaat tuleb teha tõesti. Eks elu näitab kas ise meisterdades või ehk on lihtsam teha šabloon ning lasta kellelgi teha kes omab paremat tehnikaparki. Mis sellise vaheplaadi paksus võiks olla?
Üks suurem ettevõtmine on veel. Karter tuleb 100% ümber teha, sest Niva differ jääb ette. Niva karteril on sügavam ots ees pool, bemmil taga. Ja see kuramus on veel alumiiniumist ka.
Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Postitused: 38
Teemad: 0
Liitus: May 2023
Maine:
0
Tere !Sa pead õlipumbale- võtturile ka lahenduse leidma ,seal sügavamas otsas peaks ju õlivõttur asuma .
Postitused: 210
Teemad: 16
Liitus: Jun 2015
Maine:
1
05-04-2024, 18:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-04-2024, 18:36 PM ja muutjaks oli
ratsoup.)
(05-04-2024, 12:53 PM)Jesper Kirjutas: Ma ausalt öeldes neis neljaraudsetes bemmides orienteerun halvasti, aga kas E34 518 on sama mootor? Sellel peaks karter teistpidi olema: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar...Id=11_0159
Iseküsimus muidugi ilmselt on, kust muuseumist see tänapäeval välja tõmmatakse, kui suuremamootorilisi vast ikka liigub, siis "võrri" juppe ei taha ju keegi.
Oo, see on küll tore üllatus. Sama mootor jah: M40B18/M43B18, vastavalt siis 83 ja 85kw. Ja loogiline ka, sest e34 oli olemas ka neliveolisena. Peab hakkama uurima, ehk kellelgi kuuri all leidub.
Jawa 360 + Velorex 560, 2x Vaz 2121, ETKVL autoroller
Postitused: 2,994
Teemad: 68
Liitus: Sep 2002
Maine:
50
05-04-2024, 19:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-04-2024, 03:26 AM ja muutjaks oli
Jesper.)
Igaks juhuks oleks vast nutikas olemasoleva mootori kapremondile kässarit tõmmata, kuni kindlalt töötav komplekt koos - vähemalt 6-lasuliste puhul olid ploki valandid küll samad, aga mingid augud olid kolmesel keermestatud ja viiesel keermestamata (või vastupidi), windage tray tuli mingil põhjusel ära jätta jms pisierinevused. Kuna suht tõenäoline on, et karterit leides on seal ka ülejäänud kupatus küljes, siis äkki oleks targem juba see ära kapremontida.
Postitused: 108
Teemad: 1
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
06-04-2024, 22:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-04-2024, 22:24 PM ja muutjaks oli
t4rio.)
E30 M40B1X oli ka ees asetseva karteriga. Bmwfansi järgi vähemalt karteritihend klapib M43-ga, seega võiks ka karter alla sobida. Vedeleb sisuliselt iga nurga peal neid mootoreid kuna vahetatakse R6 vastu.
Postitused: 10,568
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
151
Lisaks karterile ka õlivõtt vaja ümber teha. See käib ju ka süvendi põhjast.
Halvemal juhul ka õlivarras vaja ringi tõsta. Genal vast ei ole vaja.